Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:No minä olen laihduttanut 20kg ihan vaan sillä, että en vedä joka päivä namia. Hieman lisännyt pyörällä ajoa. Siinä se. Niin ja alkanut juoda PALJON vettä.
Alkuperäinen kirjoittaja elina:syöt vaan kaikkee tavan sapuskaa,vähennät herkkuja. paljon salaatteja ja hedelmiä. vettä 2-3l.
Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:No varmaan menee just toi 2l. Joskus hieman enemmän (muttei paljon. Mulle toi määrä on paljon) + siihen sit kahvit (kahvia menee varmaan 1,5l päivässä). Niin ja ateria koon olen huomannut pienentyneen. Sitä en tarkoituksella lähtenyt pienentämään, mutta laihtuminen edetessä se vaan pieneni.
Alkuperäinen kirjoittaja ddfgf:Alkuperäinen kirjoittaja elina:syöt vaan kaikkee tavan sapuskaa,vähennät herkkuja. paljon salaatteja ja hedelmiä. vettä 2-3l.
Just näin. Ei kannata ryhtyä mihinkään karppauksiin tai muihin vastaaviin. Kiinnität vain huomiota annoskokoihin. Vaihda leipä ruisleiväksi (ja päälle kurkkua ja tomaattia ja Keijua).
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ddfgf:Alkuperäinen kirjoittaja elina:syöt vaan kaikkee tavan sapuskaa,vähennät herkkuja. paljon salaatteja ja hedelmiä. vettä 2-3l.
Just näin. Ei kannata ryhtyä mihinkään karppauksiin tai muihin vastaaviin. Kiinnität vain huomiota annoskokoihin. Vaihda leipä ruisleiväksi (ja päälle kurkkua ja tomaattia ja Keijua).
Miksei karppausta? Mulla ainakin olo paljon parempi, ei tee mieli herkkuja/ylimääräistä syötävää ja tälleen kesäaikaan se on vielä superhelppoa, kun muutenkin tulee vaan grillailtua ja syötyä salaattia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Mä sanoisin, että melkein jokainen, joka kokeilee karppaamista muutaman päivän ajan, jää sille tielle, sillä olosta sen huomaa, että se on hyvä juttu =)
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Mä sanoisin, että melkein jokainen, joka kokeilee karppaamista muutaman päivän ajan, jää sille tielle, sillä olosta sen huomaa, että se on hyvä juttu =)
Kyllä mä uskon sua mut se tuntuu jotenki niin vaikeelta... esim jos meillä on ruokana spaketti ja jauhelihakastike nii mitä mä syön pelkkää kastiketta ja salaattia??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja -s-:Tuohon vuorokauden ruokamäärään vaikuttaa sun lähtöpainosi. Mikäli painoa on enemmän niin saa syödäkin alkuun hieman enemmän. Normaalivartaloinen/hieman ylipainoinen kuluttaa pelkkiin elintoimintoihin vrk:ssa n.1500kcal eli tuo kuluu vaikka sohvalla makaisi. Tuohon perustuu esim. Painonvartijoiden pisteytys, jolloin n.70kg nainen saa syödä vrk:ssa n.1300kcal. Sillä menetelmällä itse laihduin 2,5kk aikana 9kg. Kokonaiskalorimäärä ratkaisee, ei se mitä syöt. Toki kannattaa syödä paljon kuituja ja terveellisesti niin ei pääse nälkä yllättämään.
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Mä sanoisin, että melkein jokainen, joka kokeilee karppaamista muutaman päivän ajan, jää sille tielle, sillä olosta sen huomaa, että se on hyvä juttu =)
Kyllä mä uskon sua mut se tuntuu jotenki niin vaikeelta... esim jos meillä on ruokana spaketti ja jauhelihakastike nii mitä mä syön pelkkää kastiketta ja salaattia??![]()
Mä syön lanttutikkuja, kukkakaalta, parsakaalthttp://kaksplus.fi/keskustelu/t1448874,lainaa-16360391#a, paprikaa, kesäkurpitsaa... ja jauhelihakastike on paljon parempaakin esim. kukkakaalin kera kuin spagetin kanssa. Lisänä salaattia ja esim. rae- tai salaattijuustoa, niin siinä on todella monipuolinen ruoka-annos.
Alkuperäinen kirjoittaja dsdf:Koska esimerkiksi peruna on todellista terveysruokaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Vältä perunaa, pastaa, riisiä, leipää ja sokeria, juo pari litraa vettä päivässä, ja lisää ruokavalioosi noiden tilalle paljon kasviksia ja hyviä rasvoja, eli karppaile, niin laihtuu hitaasti, mutta varmasti. Ja oma olokin paranee, on energisempi ja reippaampi![]()