ENERGIAVAJE 1350kilokaloria (ja yli) MITÄ MÄ VOIN SYÖDÄ LISÄÄ!??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiloklubin aloittanut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiloklubin aloittanut

Vieras
Siis en mä voi alkaa syödä rasvaa pelkilteen!? Mistä mä saan energiaa lisää, niin että se olisi terveellistä?! Pähkinöitä? Lisäksi Proteiinia pitäs saada lisää? Kalkkuna? Munan valkuainen?
KIITOS TUHANNESTI KUKA JAKSAA VASTAILLA MULLE! Tämmösten asioiden kanssa täällä painiskelen. (Joidenkin mielestä turhanpäiväisiä, mutta mulle tärkeää!)
 

Yhteistyössä