Tehkää mulle lista mitä saan syödä päivän aikana että mä laihdun...ruokavalio!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nellustiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Mä sanoisin, että melkein jokainen, joka kokeilee karppaamista muutaman päivän ajan, jää sille tielle, sillä olosta sen huomaa, että se on hyvä juttu =)

No, minä kokeilin kuukauden, eikä ollut mun juttu.
Nyt ihan normisti terveellisesti syömällä ja annoskokoja kohtuullistamalla lähtenyt tosi hienosti kilot tippumaan.

Tässä esimerkki minun yhdestä päivästäni.

Aamiainen
-ruispuuro pienellä voisilmällä.

Lounas
- kasviskeitto
- ruisleipää

Välipala
- hedelmä

Päivällinen
- runsaasti porkkanaraastetta, raakaa kaalia, tomaattia, kurkkua
- muutama pieni peruna ja n.1,5 dl kanakastiketta

Iltapala
- vadelmia ja mustikoita sekä maitorahkaa

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Peruna terveysruoka...? Oukkei..mitähän esim kesäkurpitsa, lanttu, kukkakaali, parsakaali ym on sen rinnalla? :xmas:

Varsinkin perunan kuoret sisältävät huikeat määrät tärkeitä vitamiineja ja hivenaineita. Kesällä siis kannattaa syödä uusia perunoita kuorineen. Tästä ollaan parhaillaan tekemässtä tarkempaa tutkimusta Suomessa.

Alkuperäinen kirjoittaja dffdf:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Peruna terveysruoka...? Oukkei..mitähän esim kesäkurpitsa, lanttu, kukkakaali, parsakaali ym on sen rinnalla? :xmas:

Varsinkin perunan kuoret sisältävät huikeat määrät tärkeitä vitamiineja ja hivenaineita. Kesällä siis kannattaa syödä uusia perunoita kuorineen. Tästä ollaan parhaillaan tekemässtä tarkempaa tutkimusta Suomessa.

Niin, tutkimuksiahan on tehty ennenkin :) Niitä vain harva osaa ja uskaltaa vastustaa tai kyseenalaistaa. Antti Heikkilä puhuu hyvää sanomaa puhtaan ja luonnonmukaisen ravinnon puolesta, ja tässä hänen kirjoitustaan liittyen mm. noihin tutkimuksiin. http://www.anttiheikkila.com/index.php?id=2&art=122

Ravinto-oppi näyttää olevan siis uskonasia, ja jokainen uskokoon sitten mitä tutkimusta haluaa, mutta mä suuresti ihmettelen, miten puhdas ja luonnollinen ravinto ei olisi ihmiselle hyväksi.

..elikkäs aluksikin olen 168cm pitkä ja painan 64kg..lääkäri kyllä sanoi että olen normaalipainoinen :) Mutta itseni mielestä oon jotain sen normaalinpainon ja lievän ylipainon välissä :0 Mitä mieltä ite ootte? :/

Niin, tutkimuksiahan on tehty ennenkin :) Niitä vain harva osaa ja uskaltaa vastustaa tai kyseenalaistaa. Antti Heikkilä puhuu hyvää sanomaa puhtaan ja luonnonmukaisen ravinnon puolesta, ja tässä hänen kirjoitustaan liittyen mm. noihin tutkimuksiin. http://www.anttiheikkila.com/index.php?id=2&art=122

Ravinto-oppi näyttää olevan siis uskonasia, ja jokainen uskokoon sitten mitä tutkimusta haluaa, mutta mä suuresti ihmettelen, miten puhdas ja luonnollinen ravinto ei olisi ihmiselle hyväksi.

Niin justiinsa!

Aina ei ole hyväksi olla laiha:
Ylipaino n

Uusimmat

Yhteistyössä