"Horuksen silmä"
Mitäs jos jatkossa yh-mammat harrastaa sitä seksiä ainoastaan naisten kanssa, niin ei tarvitse alkaa vääntämään kuka sen vahinko lapsen elättää kela vaiko vastahankainen mies.
En tajua tätä kommenttia. Saa kai se mies kokea mitä tuskaa haluaa.Eihän nykyaikaisessa abortissa ole fyysistä kipua, eikä vielä niin alussa se alkiokaan tunnu miltään. Miksei mies voi yhtälailla kokea samaa henkistä tuskaa?
Sitä haluan sanoa, että on mahdollista abortin tuntuvan miehestä yhtä pahalta kuin naisesta.En tajua tätä kommenttia. Saa kai se mies kokea mitä tuskaa haluaa.
Jos mies raiskattiin ja lapsi saanut siitä alkunsa, niin sitten ei minun mielestäni tarvitse maksaa.Eli lapsi on ns.vahinko ja nainen on päättänyt pitää lapsen vaikka mies ei lasta halua.
Ja ÄLKÄÄ sotkeko tähän nyt niitä iänikuisia "nainen huijasi miehen isäksi"-juttujanne joita siellä Porvoossa ilmeisesti useinkin tapahtuu..
Onko teidän mielestänne oikein, että mies joutuu maksamaan tällaisesta lapsesta?
Entä onko oikein, että mies joutuu tunnustamaan isyytensä tällaisesta lapsesta?
Sitten harrastetaan seksiä vain heidän kanssaan jotka aborttia ei hyväksy ja molemmat osapuolet kantaa omat vastuunsa.Sitä haluan sanoa, että on mahdollista abortin tuntuvan miehestä yhtä pahalta kuin naisesta.
Niinhän se pitäisi olla, että pelisäännöt sovitaan ennen seksiä, kumpainenkin.Sitten harrastetaan seksiä vain heidän kanssaan jotka aborttia ei hyväksy ja molemmat osapuolet kantaa omat vastuunsa.
Mitä sä puhut? Ei fyysistä kipua..??Eihän nykyaikaisessa abortissa ole fyysistä kipua, eikä vielä niin alussa se alkiokaan tunnu miltään. Miksei mies voi yhtälailla kokea samaa henkistä tuskaa?
Toisilla ehkä on. Tarkoitus oli korostaa sitä, että abortissa on pahinta se henkinen puoli ja minun subjektiivisen kokemuksen mukaan ainoa millä oli merkitystä.Mitä sä puhut? Ei fyysistä kipua..??
Sinua ei ilmeisesti kukaan kiihkoissaan pane tai sinä pane ketään, jos aletaan sopimaan ensin mahdollisista elatusmaksuista. Onnea vaan ihanasta elämästä.Niinhän se pitäisi olla, että pelisäännöt sovitaan ennen seksiä, kumpainenkin.
Sitä haluan sanoa, että on mahdollista abortin tuntuvan miehestä yhtä pahalta kuin naisesta.
Itse abortin tehneenä kokisin pahimpana tiedon siitä, että lapsi ei saanut elää ja syyllisyys siitä, vaikka se olikin paras ratkaisu siinä tilanteessa. Ei minulla ollut mitään tunteita sitä konkreettista alkiota kohtaan vaan haavetta lapsesta ja mitä siitä olisi voinut tulla. Eikä abortti ollut fyysisenä kokemuksena kovinkaan kummoinen päiväkirurginen toimenpide, kaavinta parin tunnin nukutuksessa ja illaksi kotiin.