M
marslady
Vieras
kyllä minä teen kans kotihommia anoppilassa. Yleensä tytön kanssa ollaan päivä siellä niin samalla tulee tehtyä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja oidipus:No meidän anoppila on 600km päässä joten kun sinne mennään ollaan yleensä useampi yö. Minua ahdista myös kun anopppini olettaa ja ihan suoraan käskyttää että leipoisitko sitä ja tätä ja tuota, kävisitkö kaupassa ja ostaisit sitä ja tätä ja tuota (ja ei anna rahaa vaan omillani pitää ostaa, olemme miehen kanssa opiskelijoita molemmat). Kyllä minä yleensä teen mitä käsketään, siivoankin oma-aloitteisesti monesti ja laitan silloin tällöin tiskit koneeseen ja siivoan keittiön. Toisaalta en kehtaisi olla siellä montaa yötä jos en edes kerran laittaisi tiskejä koneeseen..
Mutta jos anoppila olisi lähempänä että kävisimme vain päiväselti kylässä niin en todellakaan mitään tekisi!
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:Alkuperäinen kirjoittaja Neilikka77:Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:Alkuperäinen kirjoittaja Villi viisikko:Kyllä minä siivoan/katan ruoka-/kahvipöytää, laitan kahvia, tiskaan yms. pientä.
Miksi?
Miksi ei?
Se on heidän koti ei minun? Olen siellä vieraana? Siivootko kun menet kaverille kylään? Siivooko sinun vieraat sinun taloasi kun tulevat kahville?
Alkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:Alkuperäinen kirjoittaja oidipus:No meidän anoppila on 600km päässä joten kun sinne mennään ollaan yleensä useampi yö. Minua ahdista myös kun anopppini olettaa ja ihan suoraan käskyttää että leipoisitko sitä ja tätä ja tuota, kävisitkö kaupassa ja ostaisit sitä ja tätä ja tuota (ja ei anna rahaa vaan omillani pitää ostaa, olemme miehen kanssa opiskelijoita molemmat). Kyllä minä yleensä teen mitä käsketään, siivoankin oma-aloitteisesti monesti ja laitan silloin tällöin tiskit koneeseen ja siivoan keittiön. Toisaalta en kehtaisi olla siellä montaa yötä jos en edes kerran laittaisi tiskejä koneeseen..
Mutta jos anoppila olisi lähempänä että kävisimme vain päiväselti kylässä niin en todellakaan mitään tekisi!
...ei anna rahaa????!!!
Siis ei mulle tulis mieleenkään pyytää rahaa anopiltani, jos hän minua kaupassa pyytäis käymään!!!!![]()
Meillä anoppilaan ja minunkin vanhempien luokse on 350km matka, eli kun siellä käydään, ollaan useampi yö ja kyllä, osallistun ruuanlaittoon, pyykinpesuun, imurointiin tai mihinkä vaan missä apua tarvitaan ja musta se on ihan itsestäänselvyys.
Meillä kaksi lasta ja sotkua saadaan aikaan, joten olis noloa vaan käydä kylässä ja laittaa koko mökki mullinmallin ja hävitä sitten paikalta![]()
Jos anoppi laittaa ruokaa, menen mielelläni auttamaan ja tarinoimaan ja vaihtamaan kuulumisia...
Mutta...mulla onkin ihana anoppi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:Alkuperäinen kirjoittaja Neilikka77:Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:Alkuperäinen kirjoittaja Villi viisikko:Kyllä minä siivoan/katan ruoka-/kahvipöytää, laitan kahvia, tiskaan yms. pientä.
Miksi?
Miksi ei?
Se on heidän koti ei minun? Olen siellä vieraana? Siivootko kun menet kaverille kylään? Siivooko sinun vieraat sinun taloasi kun tulevat kahville?