Te valittajat, jotka.....

  • Viestiketjun aloittaja Herra Majuri
  • Ensimmäinen viesti
ja talvella
voikin sitten kirjoittaa vaikkapa näin:

Te jotka valitatte tästä pikku pakkasesta niin voisitte opetella nauttimaan kylmyydestä tai vaihtoehtoisesti pitämään suun supussa.

Mielestäni saisi olla vielä 10 astettakin kylmempää B) :attn:
 
Valitan kyllä, ja valitan myöskin kovilla pakkasilla. Kohtuus kaikessa, myös lämmössä ja pakkasessa. :kieh:
 
Tiina
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Te jotka valitatte tästä pikku helteestä niin voisitte opetella nauttimaan lämmöstä tai vaihtoehtoisesti pitämään suun supussa.

Mielestäni saisi olla vielä 10 astettakin lämpösempää B) :attn:
Alkaahan tähän kieltämättä jo tottua...mutta syksyä odotan jo kovin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Te joilla on tukala olo, niin oletteko huolehtineet oikeaoppisesta nestetankkauksesta? :D
En varmaan ole, kun täytyy jatkuvasti rampata vessaan ja voi sitä hien määrää. :(
 
vakkari harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Te jotka valitatte tästä pikku helteestä niin voisitte opetella nauttimaan lämmöstä tai vaihtoehtoisesti pitämään suun supussa.

Mielestäni saisi olla vielä 10 astettakin lämpösempää B) :attn:
Alkaahan tähän kieltämättä jo tottua...mutta syksyä odotan jo kovin!
ihanaa kun tulee syksyiset pimenevät illat ja saa laittaa kynttilöitä palamaan;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Te jotka valitatte tästä pikku helteestä niin voisitte opetella nauttimaan lämmöstä tai vaihtoehtoisesti pitämään suun supussa.

Mielestäni saisi olla vielä 10 astettakin lämpösempää B) :attn:
Alkaahan tähän kieltämättä jo tottua...mutta syksyä odotan jo kovin!
ihanaa kun tulee syksyiset pimenevät illat ja saa laittaa kynttilöitä palamaan;)
Saisi nyt pukata oikein kolean syksyn tähän helteiden päätteeksi. Saisi pukea niitä ihania neuleita ja pipoja, mitä mulla kaapit pursuilee...
 
Läheiset kärsii tästä prkle..............
Unohtuikohan aloittajalta nämä sydänvikaiset ihmiset! Mitäpä luulet miten vaikeasti sairas ihminen reagoi jos kotona on lämpöä yli +32`C!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Muuta sinne afrikkaan niin on lämmintä pitkin vuotta.....................
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Läheiset kärsii tästä prkle..............:
Unohtuikohan aloittajalta nämä sydänvikaiset ihmiset! Mitäpä luulet miten vaikeasti sairas ihminen reagoi jos kotona on lämpöä yli +32`C!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Muuta sinne afrikkaan niin on lämmintä pitkin vuotta.....................
Kannattaisi opetella nauttimaan siitä sydänviasta B)

 
vieras
Ainakin mun kroppa alkaa jo pikkuhiljaa tottumaan näihin lämpöihin. Hikoiluttaa edelleen jo kevyt kävely, mutta tukala olo ei ole laisinkaan :) Hrrr, mahtaa tuntua kylmältä kun lämpilat alkaa laskea.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ainakin mun kroppa alkaa jo pikkuhiljaa tottumaan näihin lämpöihin. Hikoiluttaa edelleen jo kevyt kävely, mutta tukala olo ei ole laisinkaan :) Hrrr, mahtaa tuntua kylmältä kun lämpilat alkaa laskea.
Sehän oli sitten lämpötilat.
 
Mä oon sata varma, että mikäli miehet vois synnyttää ja siis hra Majuri olisi näillä keleillä viimeisillään (onkin muuten niin absurdi ajatus, että :x ), niin kyllä tasan tarkkaan pitäis suunsa siististi supussa tai olis ensimmäisenä joikaamassa että "KELE näitä helteitä!!! |O "

Eli tosiasiassa hra Majuri ei tiedä näistä kovista helteistä just niin yhtään mitn :kieh: ...
 
Herra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu:
Mä oon sata varma, että mikäli miehet vois synnyttää ja siis hra Majuri olisi näillä keleillä viimeisillään (onkin muuten niin absurdi ajatus, että :x ), niin kyllä tasan tarkkaan pitäis suunsa siististi supussa tai olis ensimmäisenä joikaamassa että "KELE näitä helteitä!!! |O "

Eli tosiasiassa hra Majuri ei tiedä näistä kovista helteistä just niin yhtään mitn :kieh: ...

Kannattaskohan miettiä sitä, että mihin aikaan vuodesta raskaudut, ettei tartte sitten kesällä valittaa mahasta. :D
 
Vieras
Mä valitan ja kovastikin, en itseni takia vaan poikani (6kk) joka hikoilee niin paljon ettei viileät kylvytkään päivällä auta. Iho kokoaika ihan näpyillä, kotona tuulettimet pyörii.
Talvella, pakkas lukemat kovia, pojalla talvihaalari, alla bödy ja puolipotkarit, sit tietty tumput, pipo ja töppöset. Oltiin 1h ulkona ja poika oli IHAN HIESTÄ MÄRKÄNÄ. Ihan ku ois just suihkusta tullut.

Mä valitan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Alkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu:
Mä oon sata varma, että mikäli miehet vois synnyttää ja siis hra Majuri olisi näillä keleillä viimeisillään (onkin muuten niin absurdi ajatus, että :x ), niin kyllä tasan tarkkaan pitäis suunsa siististi supussa tai olis ensimmäisenä joikaamassa että "KELE näitä helteitä!!! |O "

Eli tosiasiassa hra Majuri ei tiedä näistä kovista helteistä just niin yhtään mitn :kieh: ...

Kannattaskohan miettiä sitä, että mihin aikaan vuodesta raskaudut, ettei tartte sitten kesällä valittaa mahasta. :D
No nyt sinä tiedät sitten jotain enemmän kuin minä :eek: ...miksi, oi miksi kaikki ihmiset eivät olekaan syntyneet talvipakkasten tai alkukevään aikana :headwall:?! Ja ei, minä en ole raskaana juuri nyt :), puhuin yleistäen :) ja paikan foorumin huomioiden :).
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja fff:
Minä saan valittaa kun siivoan työkseni tuossa helteessä :(. Hiki valuu noroina ja vaatteet liimaantuu. Oksettava tunne.
Mä elättelen toiveita, että helteellä siivoaminen kuluttaisi enemmän kaloreita kuin normaalissa lämpötilassa siivoaminen :D En tosin siivoa työkseni, mutta nyt on yläkerran huoneet puunattu ja siirryn alakerran huoneiden pariin. Hiki kyllä virtaa :/

 
vieras
Saatanan paha olo on. Juon vettä litra tolkulla ja huolehdin suolastakin, mutta ei auta. Kylmyys sen sijaan ei minua haittaa, kyllähän minua palelsi viime talvenakin, mutta ei se paleleminen aiheuta tällaista kokonaisvaltaista huonoa oloa.
 

Yhteistyössä