Te valittajat, jotka.....

  • Viestiketjun aloittaja Herra Majuri
  • Ensimmäinen viesti
Herra Majuri
Te jotka valitatte tästä pikku helteestä niin voisitte opetella nauttimaan lämmöstä tai vaihtoehtoisesti pitämään suun supussa.

Mielestäni saisi olla vielä 10 astettakin lämpösempää B) :attn:
 
appu
Muuta Afrikkaan.. Suomen kesä ei saa olla näin lämpönen, en ole tottunut.
Siksi en yleensä edes ulkomaille lähde auringon perään kun nautin viileästä ja kylmästä enemmän.
 
No mut entä jos oikeasti kärsii helteistä? Mie olen niin kuumaverinen ihminen että mulle nämä ilmat on suorastaan kidutusta. Ihan niin että itku tullee välillä. Onneksi on järvi vieressä että pääsee viileneen...
Talvi on minun aikaa. Enkä jaksa pakkasista valittaa, mitä kylmempi, sen parempi.
 
Mä olen kieltämättä enemmän turvoksissa nyt kuin koskaan loppuraskaudesta eikä meinaa auttaa mikään, mut silti tänään totesin että ei mun tarvii ainakaan tunkea kymmeniä vaatteita päälle vaan saan kulkea vaikka melkein alasti eikä mikään kiristä ja purista, eikä tarvii kantaa polttopuita sisälle ja lakasta puruja lattioilta. :whistle:
 
-Jonttu-
Minä olen pelkkä kesäihminen! En valita kuumuudesta yhtään, vaikka tänäänkin menen sellaiselle työmaalle, jossa pitää juosta pää kolmantena jalkana, ja lämmintä on varmaan 40 C.

Talvea inhoan, on vaan kylmää, märkää, kylmää ja kylmää. Mikään vaatemäärä ei riitä pitämään lämpimänä. Tai sitten kun pukeutuu hullun lailla, ei voi enää liikkua, kun tulee hiki ja sitten on taas kylmä.
 
viivi
En minä sinällään hetlteestä valita, mutta tällaiset välimuotokelit on tympeitä. 30 astetta lämmintä ja painostavan pilvistä ja ukkostavaa, niin ettei voi tehdä mitään. Pyykit ei kuivu ulkona kun on niin kosteaa ja uimaan ei voi mennä ukkosen takia. Ei voi ottaa aurinkoa kun se ei paista ja sisällä on laitettava valot että näkee mitään kun on niin pimeää pilvien takia.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Te jotka valitatte tästä pikku helteestä niin voisitte opetella nauttimaan lämmöstä tai vaihtoehtoisesti pitämään suun supussa.
Miksi pitäisi? Voisiko samoilla perusteilla ehdottaa myös sinun pitävän suusi supussa? Aina sä olet täällä kitisemässä, aikuinen mies(?)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onko joku kieltänyt helteestä kärsiä ihmisiä ostamasta ilmastointilaitetta?
No mut kato ko joittenki on PAKKO olla ulkonaki.
Minäkin tulin juuri n. 20 km:n pyöräilylenkiltä, eikä lämpö haitannu yhtään.
Nii. Ihmiset on erilaisia, toisia haittaa lämpö, toisia ei.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onko joku kieltänyt helteestä kärsiä ihmisiä ostamasta ilmastointilaitetta?
No mut kato ko joittenki on PAKKO olla ulkonaki.
Minäkin tulin juuri n. 20 km:n pyöräilylenkiltä, eikä lämpö haitannu yhtään.
pyöräillessä käy pieni tuulenvire ni se helpottaa! herra majurilla taitaa olla asenneongelmia ku joka asiasta täällä valittamassa! ainakin ne mitä minä olen nähnyt
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Te jotka valitatte tästä pikku helteestä niin voisitte opetella nauttimaan lämmöstä tai vaihtoehtoisesti pitämään suun supussa.

Mielestäni saisi olla vielä 10 astettakin lämpösempää B) :attn:
Iso peesi, juuri näin. Herra majuri rocks ja mammat vaan möksöttää. Nauttikaa auringosta ja tästä pienestä helteestä tai pikemminkin pienestä lämmöstä.
 

Yhteistyössä