V
"vieras"
Vieras
Tämä palsta on oikeasti se viimeinen paikka internetissä joka vielä saa mun verenpaineen nousemaan vaikka kaikki oon jo nähnyt ja kuullut.
Mitä ihmettä sä mulle kihiset?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tämä palsta on oikeasti se viimeinen paikka internetissä joka vielä saa mun verenpaineen nousemaan vaikka kaikki oon jo nähnyt ja kuullut.
Tilinauhat on kyllä ihan hanurista. Mä en ole moista ikävää paperilappua saanut enää seitsemään vuoteen ja kieltämättä on helpottanut tuota "saakeli, miten paljon maksan veroja" -ahdistusta. Tilinauhat voisi laissa kieltää tai ainakin niissä voisi näkyä ainoastaan nettopalkka.Sinuakin vituttaisi jos katsoisit edes kerran kuussa tilinauhaasi - jos sellainen on - ja tämän palstan kommentteja.
Tämä palsta kuhisee ihmisiä jotka elävät siis loisivat yhteiskunnan rahoilla tavalla tai toisella ja kehtaavat vielä valittaa siitä. Itse kun olen pelkästään maksajan roolissa niin koen oikeutetuksi vittuuntua asiasta. En nosta penniäkään tukia ja jos nostaisin niin en aukoisi päätäni kun tiedän että suomalaiset yhteiskunnan turvaverkossa räpistelijät ovat maailman onnellisimmassa asemassa vertaisiinsa nähden.