Brio Racet, Brion Ponyt, Emmaljungan Spiderit vai Emmaljungan Scooterit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 000000
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
0

000000

Vieras
Pitäis jotkut rattaat saada ja tuossa on mun mielestä hyvät vaihtoehdot, mutta jos joku tietää muita hyviä rattaita niin saa kyllä ihan vapaasti ehdotella. Tarvitsen teidän apua ja kokemuksia, jotta tietäisin mitkä rattaat te muut olette kokeneet hyviksi ja miksi? Kiitos oikein paljon! Nyt alkuun ne tulisi taaperolle ja toivottavasti ne olisi myös myöhemmin käytössä isomallakin lapsella.

Meillä ollut scooterit ja nyt ponyt käytössä. Scootereista en tykännyt, yhtä kömpelöt kun yhdistelmät. Ponyt on aivan ihanat, mutta jos tarvetta nukkumiselle niin makuuasentoon selkänojaa ei saa. Toki pikku torkut voi ottaa kun hieman kallistuu se noja.

Jos meillä ei olis yhdistelmiä, niin ostaisin Teutonia timmyt.

Mutta noista Brio Pony saa mun äänen.

Meillä on Brio Race. Ihan tyytyväinen olen ollut. Muista ei kokemusta. Helposti menee kasaan ja saa auki. Ainut negatiivinen puoli, että jalkatuen ja selkänojan "vapautus" melko herkkä eli joskus töyssyissä ärsyttää, kun jalkatuki menee itsestään ala-asentoon ja samaa käynyt jonkun kerran selkänojankin kanssa. En tiedä onko maanantaikappale vai tyyppivika? Tykkään siitä, kun selkänojan saa melko pystyyn ja istuma-asento on ryhdikäs. Aikasemmissa yhdistelmävaunuissa istuma-asento oli paljon huonompi.

Sarjan paras minusta Teutonia Timmy. Se on niitä harvoja, joilla voi rullailla alusta loppuun ja silti on pieni ja ketterä.

Taitaa olla pienin mitoiltaan, Ponyhan ei kuomuratas ole vaan avoratas. Jos makuuasennolle ei ole käyttöä, Pony on hyvä. Jos makuuasennon haluaa, muistaakseni esim. Scootereissa ei sitä ole. Ne olivat tosi muovisen ja suuren oloiset Timmyihin verrattuna, muistuttivat aika lailla yhdistelmiä.

Timmy on ainut, joihin saa laittaa vasta syntyneen. Meillä timmyt sekä nuo racet. Nyt houkuttaisi racejen sijalle hommata samat kärrit kääntyvien etupyörien kera. Mutta kyllä nuo timmyt racen voittaa. Aikoinaan scooterit meiltä lähti ja racet tuli tilalle. Scooterit oli kömpelöt ja isot. Nämä racet ja timmyt pienemmät ja ketterämmät.

Yhteistyössä