Te oikein varakkaat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elämää miettien
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28083676]Mitä ihmettä sä mulle kihiset? :o Sinä väitit että kenenkään ei tarvitse Suomessa nälkää nähdä ja minä sanoin, että minä näin nälkää. Ei kai se hyvänen aika minun vikani ole, joten helkuttiako minulle vihoittelet?[/QUOTE]

suomessa ei kenenkään tarvitse nähdä nälkää rahan puutteen takia. Elämänhallinnan puute on asia erikseen...

[QUOTE="vieras";28083687]suomessa ei kenenkään tarvitse nähdä nälkää rahan puutteen takia. Elämänhallinnan puute on asia erikseen...[/QUOTE]

Totta, mutta ihmemies väitti edelleen että kenenkään ei tarvitse nälkää nähdä ;)

Sinuakin vituttaisi jos katsoisit edes kerran kuussa tilinauhaasi - jos sellainen on - ja tämän palstan kommentteja.

Tämä palsta kuhisee ihmisiä jotka elävät siis loisivat yhteiskunnan rahoilla tavalla tai toisella ja kehtaavat vielä valittaa siitä. Itse kun olen pelkästään maksajan roolissa niin koen oikeutetuksi vittuuntua asiasta. En nosta penniäkään tukia ja jos nostaisin niin en aukoisi päätäni kun tiedän että suomalaiset yhteiskunnan turvaverkossa räpistelijät ovat maailman onnellisimmassa asemassa vertaisiinsa nähden.
Tilinauhat on kyllä ihan hanurista. Mä en ole moista ikävää paperilappua saanut enää seitsemään vuoteen ja kieltämättä on helpottanut tuota "saakeli, miten paljon maksan veroja" -ahdistusta. Tilinauhat voisi laissa kieltää tai ainakin niissä voisi näkyä ainoastaan nettopalkka.

Yhteistyössä