Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ilonaäippä:Voihan venäjä, arvatkaa mitä ensin luin... "Te ketkä olette ylipainoisia..."
![]()
No jokatapauksessa miun vastaus molempiin kysymyksiin... Psykiatrinen sairaanhoitaja, yo =)
Alkuperäinen kirjoittaja Ilonaäippä:Voihan venäjä, arvatkaa mitä ensin luin... "Te ketkä olette ylipainoisia..."
![]()
No jokatapauksessa miun vastaus molempiin kysymyksiin... Psykiatrinen sairaanhoitaja, yo =)
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Alkuperäinen kirjoittaja Ilonaäippä:Voihan venäjä, arvatkaa mitä ensin luin... "Te ketkä olette ylipainoisia..."
![]()
![]()
Heippa vaan kolleega, minä tosin olen saman koulutuksen saanut, mutta peruskoulupohjaisena eli 4,5 vuotta opiskelin
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Ilonaäippä:Voihan venäjä, arvatkaa mitä ensin luin... "Te ketkä olette ylipainoisia..."
![]()
Mä luin kans ensin että ylipainoisia![]()