Tunsitko alkion kiinnittymisen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kipuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
siitä alkoi pahoinvointisuus joka kesti 10 viikolle asti. eli tasan viikon päästä hedelmöityksestä alkoi pahoinvointi ja muut oireet, maha meni sekaisin jne. tulin muuten taas raskaaksi eka yrittämällä. keskiviikkona kierukka pois ja torstaina jo tärppäsi.

Mä olin pitänyt tarkkaa kirjaa kierrostani jo jonkin aikaa. Tunnistin oviksen ja siinä kierrossa kun tärppäs, niin tuntui sellanen elohiiri olevan tuolla alavatsassa. Se nypytys tuntui pari päivää melkein koko ajan. Jännä tunne ja heti siitä arvasin, että nyt taitaa jotain tapahtua.

Jälkikäteen laskien kiinnittyminen tod.näk. tapahtui juuri niihin aikoihin kun yhtenä yönä heräsin ihan järkyttävään alavatsakipuun. 30-45 min kiemurtelin vessan lattialla ihan järkyttävän kivun kanssa kunnes sitten menin kylmän kääreen kanssa petiin ja sain unen.

Voiko tämä nyt vihdoin olla SITÄ? :D

Kp 20-21 eli parin päivän ajan tuntui kamalaa nipistelyä/jomotusta/repimistä alavatsan kohdalla vasemmalla puolella. Liikkuminen aiheutti välittömästi kipua :x Etenkin yöllä ja maatessa tuntui ettei voinut suorana maata kun maha ei voinut "venyä" vaan piti kippurassa olla. Siitä lähtien on ollut alaselkää särkenyt joka päivä pahemmin ( voi olla myös menkkaoire ) samoin nännit on nyt arat ja nöpöttää jatkuvasti sekä tissit turvonneet ( voi olla myös menkkaoire ) Muutama päivä pitää vielä jännätä, tänään vasta kp 25 :D

Alkuperäinen kirjoittaja nosto:
Voiko tämä nyt vihdoin olla SITÄ? :D

Kp 20-21 eli parin päivän ajan tuntui kamalaa nipistelyä/jomotusta/repimistä alavatsan kohdalla vasemmalla puolella. Liikkuminen aiheutti välittömästi kipua :x Etenkin yöllä ja maatessa tuntui ettei voinut suorana maata kun maha ei voinut "venyä" vaan piti kippurassa olla. Siitä lähtien on ollut alaselkää särkenyt joka päivä pahemmin ( voi olla myös menkkaoire ) samoin nännit on nyt arat ja nöpöttää jatkuvasti sekä tissit turvonneet ( voi olla myös menkkaoire ) Muutama päivä pitää vielä jännätä, tänään vasta kp 25 :D

Nostan vielä jos joku joka on tuntenut osaa vastata että tuntuiko se oikeesti tältä :) Ovulaatiosta ei ole tietoakaan, mutta jos kierto on aina kp 28-30 niin eikö se ole oletettavasti joskus kp 14- 16 mikä sopisi hyvin siihen että kiinnittyminen on ollut tuolloin kp 20-21. Mullako toiveet korkeella? :D

Ensimmäisen lapsen kohdalla en voinut olla tuntematta! Aivan hirveä alamahakipu melkein niihin aikoihin kun menkat ois pitäny alkaa. Makasin lattialla kippurassa, hiki valui kun olin niin tuskainen, oksennus meinasi tulla sen takia.
Varasin lääkäriajan. Tein varalta testin juuri ennen lääkäriin menoa, ja sehän näytti plussaa.
Lääkäri sanoi, et niin normaalia ku olla voi, kiinnittymiskipu on juuri tuollaista!
En ollut koskaan kuulllu kellään olevan.
Sillon aattelin että helppo tietää jos alkaa uudestaan oottamaan. No, viidesti oon sen jälkeen plussannu mut ei koskaan tuollaista kipua.

Alkuperäinen kirjoittaja hanna:
Ensimmäisen lapsen kohdalla en voinut olla tuntematta! Aivan hirveä alamahakipu melkein niihin aikoihin kun menkat ois pitäny alkaa. Makasin lattialla kippurassa, hiki valui kun olin niin tuskainen, oksennus meinasi tulla sen takia.
Varasin lääkäriajan. Tein varalta testin juuri ennen lääkäriin menoa, ja sehän näytti plussaa.
Lääkäri sanoi, et niin normaalia ku olla voi, kiinnittymiskipu on juuri tuollaista!
En ollut koskaan kuulllu kellään olevan.
Sillon aattelin että helppo tietää jos alkaa uudestaan oottamaan. No, viidesti oon sen jälkeen plussannu mut ei koskaan tuollaista kipua.

Mut alkion kiinnittyminenhän tapahtuu aikaisemmin, ku silloin, kun menkkojen pitäis alkaa.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä