Kiinnittyminen, tunsitko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselevä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Luulisin, että tunsin. Molemmilla kerroilla harrastettiin petihommia illalla. Seuraavana iltana oli alavatsa kipee oudolla tavalla. Nyt toisella kerralla niin, että otin särkylääkkeen. Siitä se sitten lähti... :)

Kiitti vastauksestasi minä123
Minulla yhdynnästä noin 5 päivän päästä omituisia ala-massu tuntemuksia / kipuilua. Arvelin voivan olla ehkä kiinnittymiskipua, mutta... mistäs sitä ikinä tietää, mistä mikin nippailu ja vääntely johtuu... Yritän siis psyykata itseäni olla odottamatta sitä mitä haluaisin sen olevan

Siis tarkoittaako minä123, että kiinnittyminen olisi tapahtunut heti hedelmöittymistä seuraavana päivänä? :-) Eipä taida mennä ihan noin tuo homma. Hedelmöittynyt munasolu kulkee noin 5-6 vrk ja sitten tapahtuu kiinnittyminen.

Itselläni neljä alkanutta raskautta takana, joista yhdessä ollut voimakkaat kivut kiinnittymisen aikoihin. Tosin se raskaus meni heti alkumetreillä kesken.

Kirjoitin, että luulisin tunteneeni. Ihmettelenpä vaan mitä kipuilua on sitte ollu molemmilla kerroilla. Muuten kun ei toi sperman sisään päästäminen oo tuottanu mitään kipuiluja. Ainoastaan niillä kerroilla, kun raskaaksi olen tullut. Kai mä oon tuntenu sitte sen ku siittiö tunkeutuu munasoluun ;)

Alkuperäinen kirjoittaja minä123:
Kirjoitin, että luulisin tunteneeni. Ihmettelenpä vaan mitä kipuilua on sitte ollu molemmilla kerroilla.

Lienee ollut ovulaatio. Kiinnittyminen tapahtuu vasta 5 - 7 päivää hedelmöitymisen jälkeen.

Ovulaatio on aina tuntunut jommalla kummalla puolella SELVÄSTI. Outo tunne on ollut koko mahan leveydellä alavatsassa. Ei mitään menkkamaista kipua, eikä ovulaatiokipua. Väitän tunteneeni sen kerran, kun on tärpännyt. Kahteen otteeseen.

Turhahan tästä nyt on vääntää, kun alkuperäinen odottaa vastauksia kysymykseensä, MUTTA... ;-)
Ei taida oikein olla noi fysiologisesti mahdollista, että kiinnittyminen tapahtuisi hedelmöitystä seuraavana päivänä. Silloinhan se munasolu kiinnittyisi munatorveen, paha juttu! Eli joku laskelma tuossa ei voi täsmätä. Ehkä hedelmöitys onkin sattumalta ollut jo aiemmin tms.

Yhteistyössä