Te ketkä kärsitte migreenistä ennen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Päänsärky
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Päänsärky

Vieras
raskautta mutta ette raskaana ollessa niin onko se palannut kuitenkin raskauden jälkeen vai jäikö kokonaan pois?

Minä kärsin migreenistä ennen raskautta ja hirveästi raskauden alussa mutta sitten loppuraskaudesta ei tullut enää migreeniä ollenkaan.
Nyt synnytyksestä vajaa kolme viikkoa ja mietin että tuleekohan se vielä takaisin vai jäiköhän menneisyyteen?

Osittain takaisin.. lapset kyllä parantaneet sen.. ennen lapsia yläkoulusta asti kroonista ja järkyttävää.. sitten jokaisessa aluraskaudessa max muutama viikko kovaa kipua ja oksentelua. Sitten jäänyt taas pois ja synnytyksen jälkeen hyvin harvoin, mutta joskus..

Minulle kävi niin että migreeni on palailemassa nyt takaisin ja poika täyttää pian 3v.
Ihanan kauan sainkin ilman tuota pahaa särkyä olla. En kyllä olisi koskaan toivonut takaisin. |O

Mulla oli jonkun verran raskauden alussa mutta lopussa ei ollenkaan. Nyt synnytyksestä 3kk ja pahempi on kuin ennen raskautta. Tosin varmaan johtuu osaks siitä että hartiat jumissa vauvan kanniskelusta ja juoda pitäis paljon ja välillä unohtuu, vauva täysimetyksellä. Mutta olen huomannut että paljon herkemmin tulee migreeni esim. hajuista kuin ennen.

Yhteistyössä