Te kellä huulilävistys!

Haittaa kumpaakin :/ Kikulin varsi saa sen korun hiertään ja tuntuu että lävistys reikä repee ja sit koru raapii kikulia..Tuntuu liian suurelta vaivalta ottaa aina suihinoton ajaks koru pois :D :ashamed:

Kuinka pian muuten reikä voi edes umpeutua kun ei oo ollut kun vasta kolme vkoa?
 
Jaa se on noin tuore... Se että se hiertää lävistyksen omistajaa johtuu siitä ettei se ole vielä täysin parantunut :)

Onko se rengas vai tappi?

Mulla on vieläkin huulessa reikä, niin että saan siihen halutessani korun. pidin jokusen vuoden korua ja otin pois niin ei toi taida mennä koskaan umpeen.
Tuoreissa tapauksissa se on toki eri asia.
 
narsku
no ei haittaa.
Eikä haittaa vaikka olisi kielessäkin.
Paitsi jos olet juuri ottanut lävistyksen, niin se voikin tehdä vähän kipeetä se suihinottaminen :D

Mutta sitten ajattelee, että minkälainen koru sulla on?
Onko sulla rengas vai tappi?
rengas voi ehkä vähän vaikeuttaa toimitusta, mutten usko tapin tähän kykenevän..
 
Alkuperäinen kirjoittaja narsku:
no ei haittaa.
Eikä haittaa vaikka olisi kielessäkin.
Paitsi jos olet juuri ottanut lävistyksen, niin se voikin tehdä vähän kipeetä se suihinottaminen :D

Mutta sitten ajattelee, että minkälainen koru sulla on?
Onko sulla rengas vai tappi?
rengas voi ehkä vähän vaikeuttaa toimitusta, mutten usko tapin tähän kykenevän..
Rengas mitään haittaa... :D :D

Ei mutta kun se lävistys on tuore, niin sen tapin liikkuminen lävistysreiässä saattaa tuntua vähän inhalta. Näin mä ymmärsin aloittajan selostuksesta. Kyllä se vielä helpottaa.

Mutta ei kannata ihan hirveesti lutkutella nyt, kun se selvästikään ei ole vielä ihan kunnolla parantunut. Menee pöpöt herkästi sinne... :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja narsku:
no ei haittaa.
Eikä haittaa vaikka olisi kielessäkin.
Paitsi jos olet juuri ottanut lävistyksen, niin se voikin tehdä vähän kipeetä se suihinottaminen :D

Mutta sitten ajattelee, että minkälainen koru sulla on?
Onko sulla rengas vai tappi?
rengas voi ehkä vähän vaikeuttaa toimitusta, mutten usko tapin tähän kykenevän..
juu mulla on kielessäkin eikä siitä oo mitään haittaa koskaan ollut noissa puuhissa :D
Mutta tää huulikorun tausta tosiaan aina raapasee munan vartta ja sitä myöten liikkuu mennen tullen mun suussani :|

 
Nyt teet niin että vaihdat lyhyemmän korun. Sitten annat sen parantua rauhassa, niin että tunnet että sinne on kasvanut kudosta, ettei se tunnu inhalta kun koru liikkuu lävistysreiässä.
Ja sen suuseksin voisi jättää pois siihen asti että se on kunnolla parantunut. Pöpöt pääsee, ja lisäksi se ylimääräinen liikuttelu voi hidastaa sen reiän paranemista.
 
mig
joo ei toi kielikoru mitenkään haittaa suihinotossa :). eikä se tunnu oahemmalta toisestakaan, kun ei ole ikänä tullut mitää valitusta että tuntuisi pahalta..

mut mistä huomaa et jos huulilävistys on tulehtunut? onko sillä jotain 'ensivaikutuksia?? :eek:o
 
Pastori
Siis tuota.. Otin lävärin pois huulesta joskus 5v sitten. Vuosi sitten kokeilin meneekö vielä läpi ja piti ihan testata meneekö vieläkin.. No menee se. Kerkesi olla kolmisen vuotta.
Onhan sulla huulen sisäpuolella sellainen litteä kanta?
 

Yhteistyössä