L
"läski"
Vieras
Mitä syötte aamupalaksi? itse ennen aina leipää. mutta nyt mietityttää. kun leivässä, puurossa, muroissa. yms on hiilihytraattia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aika rankkaa olla täysin hiilihydraatittomalla ruokavaliolla. Itsellä hiilihydraatit ovat melko vähissä, muttei sentään nollissa. Muuten olisi kyllä jaksaminen erittäin heikkoa. Syön aamupalaksi puuroa, mehukeittoa ja raejuustoa.
Aika rankkaa olla täysin hiilihydraatittomalla ruokavaliolla. Itsellä hiilihydraatit ovat melko vähissä, muttei sentään nollissa. Muuten olisi kyllä jaksaminen erittäin heikkoa. Syön aamupalaksi puuroa, mehukeittoa ja raejuustoa.
Alkuperäinen kirjoittaja taulakääpä;22044020:Mä syön yleensä aamupalaksi rahkaa ananaksella ja banaanilla. Joskus teen munakkaan.
Mä söin aamulla siivun 100% hiivatonta täysjyväruisleipää johon paistoin päälle kananmunaa ja pekonia.![]()
Paljon kaloreita?
Minulla tämä ruokavalio on helpottanut kamalaa vatsaani.. siis vatsaoireet hävinneet lähes tyystin. Se missä ennen vatsa pulputti, kipinöi ja turposi, pysyy nyt parempana. Laihtumista ei ole juurikaan tapahtunut .. ehkä syön liikaa![]()
En mä laske kaloreita. Syön 3 kertaa päivässä mitä haluan. Siis karppiruokaa. Hiilareita tuossa aamupalassa on joku 14g.
Alkuperäinen kirjoittaja taulakääpä;22044020:Mä syön yleensä aamupalaksi rahkaa ananaksella ja banaanilla. Joskus teen munakkaan.
Mielenkiintoista. Minkälaisia tuloksia olet saanut? Ja mitä nämä 3 kertaa päivässä olevat ateriat muuten suurinpiirtein sisältää?