Te jotka olette hiilihytraattomalla ruokavaliolla.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "läski"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aika rankkaa olla täysin hiilihydraatittomalla ruokavaliolla. Itsellä hiilihydraatit ovat melko vähissä, muttei sentään nollissa. Muuten olisi kyllä jaksaminen erittäin heikkoa. Syön aamupalaksi puuroa, mehukeittoa ja raejuustoa.

Aika rankkaa olla täysin hiilihydraatittomalla ruokavaliolla. Itsellä hiilihydraatit ovat melko vähissä, muttei sentään nollissa. Muuten olisi kyllä jaksaminen erittäin heikkoa. Syön aamupalaksi puuroa, mehukeittoa ja raejuustoa.

onhan se aikarankkaa. kun harrastaa viellä jokapäivä kuntosalilla käyntiä. ajattelin että voisi vihanneksista jotain saada sitten jos se riittäisi. porkkanat, ehkä peruna. salaatti.

[QUOTE="läski";22043834]onhan se aikarankkaa. kun harrastaa viellä jokapäivä kuntosalilla käyntiä. ajattelin että voisi vihanneksista jotain saada sitten jos se riittäisi. porkkanat, ehkä peruna. salaatti.[/QUOTE]

Ihan hyviä varmasti. Perunoita, pastaa ja riisiä ei kannata kyllä syödä kuin kerran päivässä, eikä silloinkaan suuria määriä.

Et sä kuitenkaan laihdu. Päivän kaks jaksat tsempata, sitten taas mätät ruokaa napaas niin paljon kun sielu sietää. Ja muka kuntosalilla, ja joka päivä, hah! Koska alotit, eilen? Ja tänään kävit toisen kerran? Kyllä se kuule niin on, ettei ole oikotietä onneen. Turha laskea hiilareita, jos kohta kumminkin syö.

[QUOTE="pipsa";22043884]Et sä kuitenkaan laihdu. Päivän kaks jaksat tsempata, sitten taas mätät ruokaa napaas niin paljon kun sielu sietää. Ja muka kuntosalilla, ja joka päivä, hah! Koska alotit, eilen? Ja tänään kävit toisen kerran? Kyllä se kuule niin on, ettei ole oikotietä onneen. Turha laskea hiilareita, jos kohta kumminkin syö.[/QUOTE]

:) kuukausi sit.yhden välipäivän olen pitänyt. käyn myös kerran viikkoon zumpassa. mä yritän saada tästä itselleni elämän tavan. painon vartiolla sain joskus 10kg pois takaisin ei ole se tullut. mutta se salaatin puputus ei sovi mulle. haluu lihaa. kiitos kannustuksesta ;)

Helpointa/nopeinta aamupalaa on keitetty kananmuna ja jugurtti marjojen kera.

Jos on enemmän aikaa, niin sitten munakasta, pekonia, kasviksia pannulla/uunissa, tms.

[QUOTE="läski";22043934]:) kuukausi sit.yhden välipäivän olen pitänyt. käyn myös kerran viikkoon zumpassa. mä yritän saada tästä itselleni elämän tavan. painon vartiolla sain joskus 10kg pois takaisin ei ole se tullut. mutta se salaatin puputus ei sovi mulle. haluu lihaa. kiitos kannustuksesta ;)[/QUOTE]

painonvartioilla :) ennenkun joku pääsee sanomaan.

ja vaikka mielestäni olen läski. niin en ole mikään yli 100kg. mulla on tää läski mikä on niin nyt tooosiii tiukassa. ja vartalo tarvitsee kiinteytystä... jos sais 10kg pois olisin hoikka/laiha. paino ingeksin mukaan. nyt olen lievästi ylipainoinen.. varsinkin vatsan seudulta ihan reippastikkin :) lihavimmillaankin mitä olen ollut ei ole laihduttaminen ollut näin hidasta. nyt pitää ottaa järeät aseet käyttöön. eikä junnata samassa kokoajan.

Minulla tämä ruokavalio on helpottanut kamalaa vatsaani.. siis vatsaoireet hävinneet lähes tyystin. Se missä ennen vatsa pulputti, kipinöi ja turposi, pysyy nyt parempana. Laihtumista ei ole juurikaan tapahtunut .. ehkä syön liikaa :)

Minulla tämä ruokavalio on helpottanut kamalaa vatsaani.. siis vatsaoireet hävinneet lähes tyystin. Se missä ennen vatsa pulputti, kipinöi ja turposi, pysyy nyt parempana. Laihtumista ei ole juurikaan tapahtunut .. ehkä syön liikaa :)

Sama mun miehellä. Jopa hänen laktoosi-intoleranssinsa hävisi tuon ruokavalion avulla. Ennen maitotuotteet teki mahan kipeäksi mutta ei enää.

[QUOTE="läski";22044065]onko tullut tuloksia tällä ruokavaliolla?[/QUOTE]

Mä oon vähentänyt erittäin paljon leivän, pullan, keksien + muiden herkkujen syöntiä. Painoa on pudonnut n.2.5 kg tässä kesän aikana :D

(Mulla ei painoindeksin mukaan ole ylipainoa, mutta raskauksien myötä ylimääräisiä kiloja on kertynyt ihan liikaa.)

Mielenkiintoista. Minkälaisia tuloksia olet saanut? Ja mitä nämä 3 kertaa päivässä olevat ateriat muuten suurinpiirtein sisältää?

En laihduta mutta paino on silti tippunut pari kiloa viimeisen kuukauden aikana. Aamupala on yleensä tuo sama, lounaaksi ja päivälliseksi jotain lihaa ja vihanneksia tai salaattia tai niistä tehtyä ruokaa (esim. eilen söin broileri-kasvisgratiinia) sekä jommallakummalla aterialla kreikkalaisesta jugurtista, kermasta ja marjoista tehtyä rahkaa. Söisin enemmänkin mutta ei ole nälkä enempää kuin tuon 3 kertaa päivässä.

Yhteistyössä