G: Aamupalasi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bleecker
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Parhaillaan menossa 2 pientä pyöreä moniviljaa, päällä viipaleet Polar15-juustoa, tomaaatti, omppu ja kuppi vihreää teetä hunajalla ja maidolla.

Yleensä aamupala on kaurapuuro, juustovoikkarí kurkulla tai tomaatilla, ja lasi maitoa tai jogurtti.

Alkuperäinen kirjoittaja tinkerbella:
Nyt kun huomasin, että useimmat juo vain kahvia aamulla, niin syöttekö te sitten ihan kunnollisen lounaan ja vielä päivällisenkinkin vai ootteko te vaan niin pieniruokaisia? Pitääkö mun alkaa huolestumaan kohta, kun musta tuntuu, että parin tunnin välein pitää laittaa jotain ruokaa suuhun, ettei tulisi paha olo..

Mä olen ihan samanlainen; kolmentunnin välein on jotain saatava suuhun. Nyt raskausaikana vielä useammin. =)

Mulla oli taas tuo vakio aamupala.. aika tuhti kun vertaa teihin.. :whistle: ei lähde muuten nälkä.. on se silti kuitua enimmäkseen.. eli....
muki teetä, lasi appelsiinimehua, kulhollinen muromysliä ja kaksi ruisleipää joissa päällä kevyt meetwurstit ja aamupala-juustoa. (niin ja paahtimessa käytin leivät kun en muuten saa alas) :whistle: :whistle: :whistle:
Joskus ei tee mieli syödä niin paljon. silloin syön vain nuo myslimurot ja leivät sitten välipalaksi muutaman tunnin päästä.. sitä vois enempiki harrastaa jos sais paremmin nukkua. jaksais vaikka sen muron jälkeen jumpataki...

normiaamupala näin arkisin on pari leipäviipaletta juustolla ja kasviksilla, hedelmä ja pari kuppia kahvia (ne hörpitään siinä sivussa kun pestään ja puetaan lapsia, siivotaan keittiötä ja pedataan sänkyjä ja lopuksi etsitään sitä jäähtynyttä kahvikuppia ympäri kämppää).

viikonloppuisin herkutellaan erilaisilla puuroilla tai paistetaan kananmunia.

Yhteistyössä