?
Vieras
Ei kai keskiverto palstalainen tuollaisia mieti, koskapa ei uhraa ajatustakaan edes sille, onko lapseen tai lapsiin edes taloudellisesti varaa ilman sossun tukia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja :Ei kai keskiverto palstalainen tuollaisia mieti, koskapa ei uhraa ajatustakaan edes sille, onko lapseen tai lapsiin edes taloudellisesti varaa ilman sossun tukia.
Alkuperäinen kirjoittaja Metsämansikkainen:Alkuperäinen kirjoittaja :Ei kai keskiverto palstalainen tuollaisia mieti, koskapa ei uhraa ajatustakaan edes sille, onko lapseen tai lapsiin edes taloudellisesti varaa ilman sossun tukia.
Jos minä sanoisin tämän, olisin natsi vähintääntai kun olen joskus sanonut
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Jos minä saisin päättää niin joidenkin palstalaisten henkisten ominaisuuksien perusteella olisin jättänyt luvan antamatta kyllä sen ainoankin lapsen tekemiseenEmpatiakyvyttömyys, rasistisuus ja pinnalliset arvot perintönä äidiltä on paljon pahempi kuin esim. diabetes
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Jos minä saisin päättää niin joidenkin palstalaisten henkisten ominaisuuksien perusteella olisin jättänyt luvan antamatta kyllä sen ainoankin lapsen tekemiseenEmpatiakyvyttömyys, rasistisuus ja pinnalliset arvot perintönä äidiltä on paljon pahempi kuin esim. diabetes
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen::attn: Taas kannanotto aiheeseen: Kumman perinnön lapselle. Tappava ( usein ) hoitoa ( aina ) vaativa sairaus diabetes vai vähäempaattisuus, pinnalliset arvot ja rasistisuus. Niin koska rakastaisin lastani ja haluaisin hänen elävän ja olevan vapaa kulkemaan ja elämään.. niin en valitsisi diabetesta joka on tuhonnut monia ihmisiä ihmisraadoiksi. Mulla tuttuja joilla diabetes ja he kärsivät aina tappavista ja tuhoavista vaivoista. Mm. uhka että jalka amputoidaan, elimistö vammautunut sisältä, työkyvyttömyys jne. Jatkuvat pelot että sairaus VIELÄ pahenee.
Miksi diabetesta vähätellään niin paljon? Monille se on järkyttävä helvetti joka tappaa 100 varmasti. Toisilla se jostain syystä pysyy jossain rajoissa.. mutta ikävä silti ja kontrolloi elämää.
Tuohon et usko itsekään. Helppo länkyttää wannabe-pyhimyksenä, kunnes tosipaikka osuu omalle kohdalle.Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen::attn: Taas kannanotto aiheeseen: Kumman perinnön lapselle. Tappava ( usein ) hoitoa ( aina ) vaativa sairaus diabetes vai vähäempaattisuus, pinnalliset arvot ja rasistisuus. Niin koska rakastaisin lastani ja haluaisin hänen elävän ja olevan vapaa kulkemaan ja elämään.. niin en valitsisi diabetesta joka on tuhonnut monia ihmisiä ihmisraadoiksi. Mulla tuttuja joilla diabetes ja he kärsivät aina tappavista ja tuhoavista vaivoista. Mm. uhka että jalka amputoidaan, elimistö vammautunut sisältä, työkyvyttömyys jne. Jatkuvat pelot että sairaus VIELÄ pahenee.
Miksi diabetesta vähätellään niin paljon? Monille se on järkyttävä helvetti joka tappaa 100 varmasti. Toisilla se jostain syystä pysyy jossain rajoissa.. mutta ikävä silti ja kontrolloi elämää.
Valitsisin silti diabeteksen. =) Vähemmän tuhoa aikaan saava.
Aivan samoin kuin mielummin otan down-lapsen kuin terveen lapsen joka omaa rasistisen elämänasenteen ja sen mukaan halveksii mm vammaisia.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Jos minä saisin päättää niin joidenkin palstalaisten henkisten ominaisuuksien perusteella olisin jättänyt luvan antamatta kyllä sen ainoankin lapsen tekemiseenEmpatiakyvyttömyys, rasistisuus ja pinnalliset arvot perintönä äidiltä on paljon pahempi kuin esim. diabetes
![]()
No en kyllä voi kuin ihmetellä tuollaista mielipidettä?Teillä ei varmaankaan asusta pientä diabeetikkoa luulen ma.
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Valitsisin silti diabeteksen. =) Vähemmän tuhoa aikaan saava.
Aivan samoin kuin mielummin otan down-lapsen kuin terveen lapsen joka omaa rasistisen elämänasenteen ja sen mukaan halveksii mm vammaisia.
Alkuperäinen kirjoittaja :Tuohon et usko itsekään. Helppo länkyttää wannabe-pyhimyksenä, kunnes tosipaikka osuu omalle kohdalle.Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen::attn: Taas kannanotto aiheeseen: Kumman perinnön lapselle. Tappava ( usein ) hoitoa ( aina ) vaativa sairaus diabetes vai vähäempaattisuus, pinnalliset arvot ja rasistisuus. Niin koska rakastaisin lastani ja haluaisin hänen elävän ja olevan vapaa kulkemaan ja elämään.. niin en valitsisi diabetesta joka on tuhonnut monia ihmisiä ihmisraadoiksi. Mulla tuttuja joilla diabetes ja he kärsivät aina tappavista ja tuhoavista vaivoista. Mm. uhka että jalka amputoidaan, elimistö vammautunut sisältä, työkyvyttömyys jne. Jatkuvat pelot että sairaus VIELÄ pahenee.
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja :Tuohon et usko itsekään. Helppo länkyttää wannabe-pyhimyksenä, kunnes tosipaikka osuu omalle kohdalle.Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen::attn: Taas kannanotto aiheeseen: Kumman perinnön lapselle. Tappava ( usein ) hoitoa ( aina ) vaativa sairaus diabetes vai vähäempaattisuus, pinnalliset arvot ja rasistisuus. Niin koska rakastaisin lastani ja haluaisin hänen elävän ja olevan vapaa kulkemaan ja elämään.. niin en valitsisi diabetesta joka on tuhonnut monia ihmisiä ihmisraadoiksi. Mulla tuttuja joilla diabetes ja he kärsivät aina tappavista ja tuhoavista vaivoista. Mm. uhka että jalka amputoidaan, elimistö vammautunut sisältä, työkyvyttömyys jne. Jatkuvat pelot että sairaus VIELÄ pahenee.
Mikä sitten on tosipaikka?
Harvalle kuitenkaan annetaan eteen kahta lasta valittaviksi; tällä on diabetes/down ja tuosta tulee empatiakyvytön rasisti, kumman haluat ottaa.![]()
Mutta näin itse ajatellen haluaisin todella mielummin sen diabeteksen omaavan tai kehitysvammaisen lapsen kuin rasistin.
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Tämän palstan ilo on kyllä se että täällä tosiaan saa esittää kantansa elämään ja miten sen tulisi kulkea.. joskus perusteluineen ja jotkut vetää vaan raivolla kantansa.
Mä annan yhden vinkkelin tähän. Uutisissa tuli että länsi- ja itä-suomalaisten geenikanta on eriävämpi kuin esim. suomalainen keskimäärin verraten muualle eurooppaan. Muistaakseni esim. keski-eurooppaan" Eli esim. "puhtaan" länsi-suomalaisen kannattaisi pariutua puhtaan itä-suomalaisen kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja :Tuohon et usko itsekään. Helppo länkyttää wannabe-pyhimyksenä, kunnes tosipaikka osuu omalle kohdalle.Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen::attn: Taas kannanotto aiheeseen: Kumman perinnön lapselle. Tappava ( usein ) hoitoa ( aina ) vaativa sairaus diabetes vai vähäempaattisuus, pinnalliset arvot ja rasistisuus. Niin koska rakastaisin lastani ja haluaisin hänen elävän ja olevan vapaa kulkemaan ja elämään.. niin en valitsisi diabetesta joka on tuhonnut monia ihmisiä ihmisraadoiksi. Mulla tuttuja joilla diabetes ja he kärsivät aina tappavista ja tuhoavista vaivoista. Mm. uhka että jalka amputoidaan, elimistö vammautunut sisältä, työkyvyttömyys jne. Jatkuvat pelot että sairaus VIELÄ pahenee.
Mikä sitten on tosipaikka?
Harvalle kuitenkaan annetaan eteen kahta lasta valittaviksi; tällä on diabetes/down ja tuosta tulee empatiakyvytön rasisti, kumman haluat ottaa.![]()
Mutta näin itse ajatellen haluaisin todella mielummin sen diabeteksen omaavan tai kehitysvammaisen lapsen kuin rasistin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja xx:t. epäsosiaalinen, huonohampainen, ohut- ja maantienvärihiuksinen sekä päärynävartaloinen 4 lapsen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten joku VOI olla noin saatanan mauton ja typerä linkittämällä noin ilkeän kuvan tänne? Hyi häpeä, vastenmielinen moukka!