te joilla samaa sukupuolta olevat lapset tunnetteko kateutta niitä kohtaan

  • Viestiketjun aloittaja kateus
  • Ensimmäinen viesti
Miseliini
Olen kateellinen lähinnä siitä, että he saavat olla rauhassa niiltä vähemmän mukavilta kommenteilta, joita samaa sukupuolta olevan lapsikatraan vanhemmille satelee.
 
ei
Alkuperäinen kirjoittaja kateus:
jotka saavat esim tytön jälkeen pojan tai kahden pojan jälken tytön jos itsellä vain yhtä sukupuolta olevia lapsia.

minä en voi sille mitään että näin kolmen tytön jälkeen kun kuulen että joku saa myös poikia tunnen pienen kateuden sydämessäni ja mietin miksi me ei olla saatu yhtään poikaa.
en yhtään. Nyt isompana ovat tyttöni lähentyneet toisiaan. ovat toisillensa ystävät. En vaihtaisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Se on kyllä hieman ärsyttävää kun ihmiset sanovat että pitäähän teidänkin vielä se poika tehdä???
Mulle taas sanotaan: "Kyllä sä sen tytön/prinsessan vielä haluat". Joo, en halua. En halua prinsessaa enkä prinssiä. :kieh:
Mut katellinen en ole. Onnellinen olen kahdesta ihanasta pojastani.
No meillä anoppi oli sanonut kun meille tuli toinen tyttö ja miehen serkku sai tytön et kyllä tytöt jo alkaa riittää tähä sukuun :D

 
ei
Alkuperäinen kirjoittaja ei:
Alkuperäinen kirjoittaja kateus:
jotka saavat esim tytön jälkeen pojan tai kahden pojan jälken tytön jos itsellä vain yhtä sukupuolta olevia lapsia.

minä en voi sille mitään että näin kolmen tytön jälkeen kun kuulen että joku saa myös poikia tunnen pienen kateuden sydämessäni ja mietin miksi me ei olla saatu yhtään poikaa.
en yhtään. Nyt isompana ovat tyttöni lähentyneet toisiaan. ovat toisillensa ystävät. En vaihtaisi.
eikä kukaan suvusta ole koskaan sanonut pojan saamisesta mitään. eikä ole itselleni tullut mieleenkään. ihmiset ovat persoonia. tyttö ja poika voisivat olla toistensa kopiot, tai 2 tyttöä ihan erilaisia tyyppejä. toinen rämäpää, toinen arka. meillä näin mutta nyt vanhempana lapset ovat alkaneet paremmin ymmrätää toisiaan ja viihtyä toinen toisnsa seurassa.
 
jaa
Alkuperäinen kirjoittaja Peuhu68:
Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Se on kyllä hieman ärsyttävää kun ihmiset sanovat että pitäähän teidänkin vielä se poika tehdä???
Mulle taas sanotaan: "Kyllä sä sen tytön/prinsessan vielä haluat". Joo, en halua. En halua prinsessaa enkä prinssiä. :kieh:
Mut katellinen en ole. Onnellinen olen kahdesta ihanasta pojastani.
No meillä anoppi oli sanonut kun meille tuli toinen tyttö ja miehen serkku sai tytön et kyllä tytöt jo alkaa riittää tähä sukuun :D
onneksi se asia ei kuitenkaan ole anopista kiinni...
 
Lunatic
Tungen pinoon vaikkei olekaan kokemusta. Mutta itse oon aina ajatellut että parempi jos kaikki/molemmat lapset on samaa sukupuolta. Jotenkin sellaset poika ja tyttö-perheet on niin hemmetin.. tylsiä kokoonpanoja. Ja lapselle samaa sukupuolta oleva sisarus on isonakin paljon läheisempi takuulla, kuin eri sukupuolta oleva. Ei veljestä ja siskosta voi koskaan tulla niin läheisiä kuin esim siskoksista.
 
Voiskohan olla kateutta vai mitä lie, kun mun kaverilla on 2 tyttöä ja mulla taas yksi tyttö ja 2 poikaa ja tää kaveri jaksaa aina säännöllisin väliajoin hokea mulle että onneksi hänellä ei ole poikia. :eek:
Ei ole taustalla edes mitään sellaista että mun pojat olisivat riehuneet yhtään sen enempää kuin hänen tytöt tai tehneet pahojaan.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Voiskohan olla kateutta vai mitä lie, kun mun kaverilla on 2 tyttöä ja mulla taas yksi tyttö ja 2 poikaa ja tää kaveri jaksaa aina säännöllisin väliajoin hokea mulle että onneksi hänellä ei ole poikia. :eek:
Ei ole taustalla edes mitään sellaista että mun pojat olisivat riehuneet yhtään sen enempää kuin hänen tytöt tai tehneet pahojaan.
No en oikein jaksa uskoa että kukaan ois pojista kateellinen.
Ennemmin niin päin että sä olet kateellinen sille, koska sulla on vain 1 tyttö ja sillä kaksi.

Tai tietysti voi olla niitäkin jotka pojista tykkää, en vaan ymmärrä kuka voi tykätä. Kateellisia on moneen lähtöön.

Mun kaveri jolla 2 poikaa, on mulle kateellinen tytöstä. Sen nyt ymmärtää. Mutta kateus on ärsyttävää.
 
hm
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Voiskohan olla kateutta vai mitä lie, kun mun kaverilla on 2 tyttöä ja mulla taas yksi tyttö ja 2 poikaa ja tää kaveri jaksaa aina säännöllisin väliajoin hokea mulle että onneksi hänellä ei ole poikia. :eek:
Ei ole taustalla edes mitään sellaista että mun pojat olisivat riehuneet yhtään sen enempää kuin hänen tytöt tai tehneet pahojaan.
Kysy ihmeessä miksi sanoo niin, jos oikeasti poikasi ovat mallikansalaisia. (muidenkin kuin omasta mielestäsi)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Voiskohan olla kateutta vai mitä lie, kun mun kaverilla on 2 tyttöä ja mulla taas yksi tyttö ja 2 poikaa ja tää kaveri jaksaa aina säännöllisin väliajoin hokea mulle että onneksi hänellä ei ole poikia. :eek:
Ei ole taustalla edes mitään sellaista että mun pojat olisivat riehuneet yhtään sen enempää kuin hänen tytöt tai tehneet pahojaan.
No en oikein jaksa uskoa että kukaan ois pojista kateellinen.
Ennemmin niin päin että sä olet kateellinen sille, koska sulla on vain 1 tyttö ja sillä kaksi.
Njääh, en mä ole kateellinen. Liekö mun kaverikaan, kunhan vain on sitä mieltä syystä tai toisesta että on onnekas kun hällä ei ole poikia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Voiskohan olla kateutta vai mitä lie, kun mun kaverilla on 2 tyttöä ja mulla taas yksi tyttö ja 2 poikaa ja tää kaveri jaksaa aina säännöllisin väliajoin hokea mulle että onneksi hänellä ei ole poikia. :eek:
Ei ole taustalla edes mitään sellaista että mun pojat olisivat riehuneet yhtään sen enempää kuin hänen tytöt tai tehneet pahojaan.
Kysy ihmeessä miksi sanoo niin, jos oikeasti poikasi ovat mallikansalaisia. (muidenkin kuin omasta mielestäsi)
Ei ne nyt aina mitään mallikansalaisia ole, kylässä tosin käyttäytyvät paremmin kuin kotona. :D Tarttis kysyä juu. Mua vaan ei ole asia pahemmin vaivannut, tuli vain mieleen tän ketjun myötä.
 
Safiiri
Alkuperäinen kirjoittaja Peuhu68:
Alkuperäinen kirjoittaja Safiiri:
Alkuperäinen kirjoittaja veira:
Se, kumpaa sukupuolta lapsi on, riippuu täysin miehestä. Kun hedelmöitys tapahtuu sukupuoli on jo ratkaistu. Että jos haluaa sen viidennen tytön jälkeen pojan niin kannattaa käydä vieraissa kun ei kotona onnista...
Mikään ei riipu täysin yksin yhdestä tekijästä. Miehen kiihottuneisuuteenkin vaikuttaa naisen haluttavuus. Jos siis mies tekee vain tyttöjä, niin poikia halutessaan naisen kannattaa vaikka nukkua siittämisen aikana.
:LOL: :LOL: :LOL: Uskotko sä itse tohon?
Ainakin tähän asti on pitänyt paikkansa.
 
v
En ole kateellinen. Minusta on ihan kiva, että lapset ovat kaikki kolme poikia. Tähän kun on tottunut, niin on vaikea kuvitella millaista olisi, jos joukossa olisi tyttö. Miten sitä edes osaisi kaikkia tyttöjen juttuja?
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Njääh, en mä ole kateellinen. Liekö mun kaverikaan, kunhan vain on sitä mieltä syystä tai toisesta että on onnekas kun hällä ei ole poikia.
No tottahan se siinä puhuu. Olen samaa mieltä.:whistle:
Mäkin sanoisin noin kaverilleni, jos olisin moukka ja haluaisin pahottaa sen mielen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja veira:
Se, kumpaa sukupuolta lapsi on, riippuu täysin miehestä. Kun hedelmöitys tapahtuu sukupuoli on jo ratkaistu. Että jos haluaa sen viidennen tytön jälkeen pojan niin kannattaa käydä vieraissa kun ei kotona onnista...
Ei liene ihan noin yksinkertaista. Isoisäni sai ensimmäisen vaimon kanssa 6 tyttöä ja toisen vaimon kanssa 5 poikaa.
 
poika, poika, poika, tytär, poika
Tottakai ovat kateellisia ja yrittävät niin kauan että saavat toistakin sukupuolta. Vai mitä järkeä on tehdä vaikka viisi tyttöä ja poikaa? Toista sukupuolta siinä on yriteety.
 
täh
Alkuperäinen kirjoittaja v:
En ole kateellinen. Minusta on ihan kiva, että lapset ovat kaikki kolme poikia. Tähän kun on tottunut, niin on vaikea kuvitella millaista olisi, jos joukossa olisi tyttö. Miten sitä edes osaisi kaikkia tyttöjen juttuja?
Meillä on tyttöjä eikä meilllä mitään erityisiä tyttöjen juttuja ole. olemme suorasukaisia ja syödään ja nukutaan kuten pojatkin. mitä ne tyttöjen jutut ovat?
 
täh
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
En ole kateellinen. Minusta on ihan kiva, että lapset ovat kaikki kolme poikia. Tähän kun on tottunut, niin on vaikea kuvitella millaista olisi, jos joukossa olisi tyttö. Miten sitä edes osaisi kaikkia tyttöjen juttuja?
Meillä on tyttöjä eikä meilllä mitään erityisiä tyttöjen juttuja ole. olemme suorasukaisia ja syödään ja nukutaan kuten pojatkin. mitä ne tyttöjen jutut ovat?
Jos viitsit kertoa, niin osaan aloittaa ne tyttöjen jutut ennenkuin esikoinen on täysi-ikäinen. En oikeasti tajua.

Meillä ostetaan vaatteita kun edelliset rikki tai pieniä.

kampaajalla ei ole kumpikaan käynyt koskaan.


meillä kaikki elävät ihan samalla tavalla oli sitten mies tai nainen. meillä siis vain yksi mies ja kolme naissukupuolen edustajaa.
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
En ole kateellinen. Minusta on ihan kiva, että lapset ovat kaikki kolme poikia. Tähän kun on tottunut, niin on vaikea kuvitella millaista olisi, jos joukossa olisi tyttö. Miten sitä edes osaisi kaikkia tyttöjen juttuja?
Meillä on tyttöjä eikä meilllä mitään erityisiä tyttöjen juttuja ole. olemme suorasukaisia ja syödään ja nukutaan kuten pojatkin. mitä ne tyttöjen jutut ovat?
Hiusten laittaminen ja meikkaaminen. Korut, hiuskoristeet, vaatehepeneet. Varmastikaan kaikki tytöt eivät noita harrasta, mutta he lienevät vähemmistönä.
 
Yksvaan
Alkuperäinen kirjoittaja veira:
Se, kumpaa sukupuolta lapsi on, riippuu täysin miehestä. Kun hedelmöitys tapahtuu sukupuoli on jo ratkaistu. Että jos haluaa sen viidennen tytön jälkeen pojan niin kannattaa käydä vieraissa kun ei kotona onnista...
Höpö höpö! Naisen munasolulla on ratkaiseva merkitys siinä millaisen siittiön sen sisäänsä huolii. Tosin jos ei ole vaihtoehtoja, niin sitten se on voi voi.

Sen lisäksi ratkaisevaa on milloin yhdytään.

t: näillä keinoin haluamansa saanut
 

Yhteistyössä