te joilla samaa sukupuolta olevat lapset tunnetteko kateutta niitä kohtaan

  • Viestiketjun aloittaja kateus
  • Ensimmäinen viesti
näin se on
Alkuperäinen kirjoittaja no just:
Alkuperäinen kirjoittaja H:
Ei se naiselle ehkä ole niin kova paikka jos on vain tyttöjä, onpahan tuttuja asioita. Mutta miehelle se on aika karvas pettymys ja kaverit nauraa partaansa kun ei joku poikaa saa aikaseksi. Ja miehiä ei kiinnosta tukkapampulat ja kuukautiset ja tissiliivien osto.
ja pöh! ihan tuo mieskin tuossa vieressä nauraa tälle kommentille. voiko joku vielä ajatella näin lapsellisesti, tai että miehet nauraa toisilleen... just joo. kyllä on sitten junttia porukkaa.
Kyllä se on miehelle kova paikka ellei poikia saa ja tytääret kietovat sormen ympäri. Miehet haluaa ensin poikia ja sitten tyttären kuten minäkin. Sen verran miesten kanssa jutellut että tiedän heidän molempia haluavan mutta ainakin sen pojan.
 
just joo
Alkuperäinen kirjoittaja näin se on:
Alkuperäinen kirjoittaja no just:
Alkuperäinen kirjoittaja H:
Ei se naiselle ehkä ole niin kova paikka jos on vain tyttöjä, onpahan tuttuja asioita. Mutta miehelle se on aika karvas pettymys ja kaverit nauraa partaansa kun ei joku poikaa saa aikaseksi. Ja miehiä ei kiinnosta tukkapampulat ja kuukautiset ja tissiliivien osto.
ja pöh! ihan tuo mieskin tuossa vieressä nauraa tälle kommentille. voiko joku vielä ajatella näin lapsellisesti, tai että miehet nauraa toisilleen... just joo. kyllä on sitten junttia porukkaa.
Kyllä se on miehelle kova paikka ellei poikia saa ja tytääret kietovat sormen ympäri. Miehet haluaa ensin poikia ja sitten tyttären kuten minäkin. Sen verran miesten kanssa jutellut että tiedän heidän molempia haluavan mutta ainakin sen pojan.
edelleen, et vaan voi yleistää.


 
just
Alkuperäinen kirjoittaja näin se on:
Alkuperäinen kirjoittaja no just:
Alkuperäinen kirjoittaja H:
Ei se naiselle ehkä ole niin kova paikka jos on vain tyttöjä, onpahan tuttuja asioita. Mutta miehelle se on aika karvas pettymys ja kaverit nauraa partaansa kun ei joku poikaa saa aikaseksi. Ja miehiä ei kiinnosta tukkapampulat ja kuukautiset ja tissiliivien osto.
ja pöh! ihan tuo mieskin tuossa vieressä nauraa tälle kommentille. voiko joku vielä ajatella näin lapsellisesti, tai että miehet nauraa toisilleen... just joo. kyllä on sitten junttia porukkaa.
Kyllä se on miehelle kova paikka ellei poikia saa ja tytääret kietovat sormen ympäri. Miehet haluaa ensin poikia ja sitten tyttären kuten minäkin. Sen verran miesten kanssa jutellut että tiedän heidän molempia haluavan mutta ainakin sen pojan.
tällaiset miehet kasvattavat mielenterveysongelmaisia lapsia, oliavt ne sitten tyttöjä tai poikia. joita saavat. Oma isä kertoi aina suoraan olevansa pettynyt poikiiinsa, jotka eivät välittäneet metsästyksestä tai muista hänen mielestään pojille sopivista jutusita.

Tytöt pitivät. Mutta poikiiin ei koskaan ollut tyytyväinen ja ongelmia tiesi.
 
Voi että taas osaa tämä vieras 'näin se on' olla mustavalkoinen ja vanhanaikainen. Ootko ikinä kuullut että ihmiset on yksilöitä eikä kaikki ajattele samalla lailla kuin sun naapurin Pertti-Yrjänä?

Meillä on tyttö ja raskausaikana molemmat miehen kanssa toivottiin tyttöä. En edes tiedä omalta kohdalta miksi, miehellä on paljon nuorempi pikkusisko ja silloin oli kuulemma tajunnut miten siistejä pikkulikat on ja halusi itse samanlaisen oman :)

Toka on tulossa ja hänestäkin on povailtu tyttöä. Pakko sanoa että kamppeiden kannalta se olisi paljon helpompaa ja uskon että likoista on enemmän seuraa toisilleen, mutta jos on poika niin sitten on ja sitten meillä on molemmat :) Kyllä pitäisi hetki miettiä että miten tämän kanssa nyt ollaan jos tämä tulokas poika olisikin :D

Jotenkin harmittaa tää yleinen käsitys että pitäisi olla pettynyt siihen mitä on.. Miksei saa olla onnellinen niistä pienokaisista mitä on :heart: Kun todennäköisesti vielä kolmatta ja ehkä neljättäkin joskus yritetään, niin salettiin saadaan näitä 'ai pitää vielä poika tehdä' kommentteja. Ei mua, eikä varmasti miestäkään, haittaisi yhtään vaikka kaikki olis tyttöjä :D Enkä muutenkaan voi käsittää miksi ihmeessä joku 'tekee' lapsen vain saadakseen toista sukupuolta kuin mitä jo on. Ja jos lapsi on väärä niin saako se tuntea sen myöhemmin? :ashamed:
 
Uraani
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Alkuperäinen kirjoittaja naurettavaa:
kenenkään väittää että mies toivoisi vain tyttölapsia!! :D :D :D
Voit tulla haastattelemaan mun miestä, mutta sun asenteellas sä varmaan vaan kuvittelisit että se valehtelee ;)
Se luulee, et sun mies on perinteinen juntti (pikkupoika), joka haluaa pelikaverin.
 
tyytyväinen
Minä toivoin tervettä lasta ja tietääkseni mieskin. Pelkäsin kovasti saavani kaksoset, tai sairaan lapsen. sukupuolella ei ollut väliä. Nyt vanhempana alkanut tuntua, että nekin pelot olivat turhia. Kaksoset olsiivat voineet olla hieno juttu ja sairaskin lapsi olisi voinut opettaa minulle asioita. Niin paljon olen lapsiltani oppinut. Mutta ennen lapsia pelkäsin että en jaksaisi kaksosia tai sairasta lasta (esim. cp-vamma).

 
ei ärsytä enkä ole kateellinen niille joilla tyttö ja poika. meillä 2 poikaa ja olen niihin todella tyytyväinen. yhtä tyytyväinen olisin jos olisi 2 tyttöä. toki se tyttö olisi kiva jos joskus vielä lapsia tulee mutta samapa se kumpaa sukupuolta tulee..
 
just
Alkuperäinen kirjoittaja Uraani:
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Alkuperäinen kirjoittaja naurettavaa:
kenenkään väittää että mies toivoisi vain tyttölapsia!! :D :D :D
Voit tulla haastattelemaan mun miestä, mutta sun asenteellas sä varmaan vaan kuvittelisit että se valehtelee ;)
Se luulee, et sun mies on perinteinen juntti (pikkupoika), joka haluaa pelikaverin.
niin, ja kun tällaisen juntin poika keräilee mieluummin postimerkkejä kuin lyö kiekkoa, niin lapsiparkaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja Uraani:
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Alkuperäinen kirjoittaja naurettavaa:
kenenkään väittää että mies toivoisi vain tyttölapsia!! :D :D :D
Voit tulla haastattelemaan mun miestä, mutta sun asenteellas sä varmaan vaan kuvittelisit että se valehtelee ;)
Se luulee, et sun mies on perinteinen juntti (pikkupoika), joka haluaa pelikaverin.
niin, ja kun tällaisen juntin poika keräilee mieluummin postimerkkejä kuin lyö kiekkoa, niin lapsiparkaa!
:LOL:
Juu mutta vakavasti ottaen, kannattais vähän katsoa millaiseen perheeseen syntyy ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja näin se on:
Alkuperäinen kirjoittaja no just:
Alkuperäinen kirjoittaja H:
Ei se naiselle ehkä ole niin kova paikka jos on vain tyttöjä, onpahan tuttuja asioita. Mutta miehelle se on aika karvas pettymys ja kaverit nauraa partaansa kun ei joku poikaa saa aikaseksi. Ja miehiä ei kiinnosta tukkapampulat ja kuukautiset ja tissiliivien osto.
ja pöh! ihan tuo mieskin tuossa vieressä nauraa tälle kommentille. voiko joku vielä ajatella näin lapsellisesti, tai että miehet nauraa toisilleen... just joo. kyllä on sitten junttia porukkaa.
Kyllä se on miehelle kova paikka ellei poikia saa ja tytääret kietovat sormen ympäri. Miehet haluaa ensin poikia ja sitten tyttären kuten minäkin. Sen verran miesten kanssa jutellut että tiedän heidän molempia haluavan mutta ainakin sen pojan.
Nää on just näitä tosi äijiä, äijien äijiä. Ei se ole mies eikä mikään jos ei saa sukunimelleen jatkajaa. Tunnen kyllä miehiä jotka ovat sanoneet toivovansa hieman enemmän tyttöä vaikka kumpi tahansa on tervetullut sitten kun sen lapsen aika on. Ihan samanlainen yleistys on että kaikki naiset toivoo tytärtä.

 
näin se on
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Voi että taas osaa tämä vieras 'näin se on' olla mustavalkoinen ja vanhanaikainen. Ootko ikinä kuullut että ihmiset on yksilöitä eikä kaikki ajattele samalla lailla kuin sun naapurin Pertti-Yrjänä?

Meillä on tyttö ja raskausaikana molemmat miehen kanssa toivottiin tyttöä. En edes tiedä omalta kohdalta miksi, miehellä on paljon nuorempi pikkusisko ja silloin oli kuulemma tajunnut miten siistejä pikkulikat on ja halusi itse samanlaisen oman :)

Toka on tulossa ja hänestäkin on povailtu tyttöä. Pakko sanoa että kamppeiden kannalta se olisi paljon helpompaa ja uskon että likoista on enemmän seuraa toisilleen, mutta jos on poika niin sitten on ja sitten meillä on molemmat :) Kyllä pitäisi hetki miettiä että miten tämän kanssa nyt ollaan jos tämä tulokas poika olisikin :D

Jotenkin harmittaa tää yleinen käsitys että pitäisi olla pettynyt siihen mitä on.. Miksei saa olla onnellinen niistä pienokaisista mitä on :heart: Kun todennäköisesti vielä kolmatta ja ehkä neljättäkin joskus yritetään, niin salettiin saadaan näitä 'ai pitää vielä poika tehdä' kommentteja. Ei mua, eikä varmasti miestäkään, haittaisi yhtään vaikka kaikki olis tyttöjä :D Enkä muutenkaan voi käsittää miksi ihmeessä joku 'tekee' lapsen vain saadakseen toista sukupuolta kuin mitä jo on. Ja jos lapsi on väärä niin saako se tuntea sen myöhemmin? :ashamed:

Mitäs sunkaan mies muuta voi kun toivoa sitä tyttöä vaikka poikaa haluaa. Poika on jotain ja tytär kruunaa kaiken.
 
onnellinen näin.
Mulla on kaksi poikaa. Esikoisen jälkeen toivoinkin toista poikaa ja sain=) Lisää lapsia meille ei tule, mutta en osaisi itseäni oikein edes nähdä tytön äitinä. Esikoisen kohdalla mulla ei ollut mitään toiveita sukupuolesta, vahva tunne vain pojasta. En oikein tiedä... musta vaan tuntuu "että olen poikien äiti" ja sellaiseksi tarkoitettukin.
 
minna
Meillä on kolme tyttöä, ja nyt neljäs tyttö tulossa. Mä itse asiassa "toivoin" tyttöä. Mies olis halunnu pojan, mutta kateellinen se ei varmastikaan ole niille joilla poikia on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja näin se on:
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Voi että taas osaa tämä vieras 'näin se on' olla mustavalkoinen ja vanhanaikainen. Ootko ikinä kuullut että ihmiset on yksilöitä eikä kaikki ajattele samalla lailla kuin sun naapurin Pertti-Yrjänä?

Meillä on tyttö ja raskausaikana molemmat miehen kanssa toivottiin tyttöä. En edes tiedä omalta kohdalta miksi, miehellä on paljon nuorempi pikkusisko ja silloin oli kuulemma tajunnut miten siistejä pikkulikat on ja halusi itse samanlaisen oman :)

Toka on tulossa ja hänestäkin on povailtu tyttöä. Pakko sanoa että kamppeiden kannalta se olisi paljon helpompaa ja uskon että likoista on enemmän seuraa toisilleen, mutta jos on poika niin sitten on ja sitten meillä on molemmat :) Kyllä pitäisi hetki miettiä että miten tämän kanssa nyt ollaan jos tämä tulokas poika olisikin :D

Jotenkin harmittaa tää yleinen käsitys että pitäisi olla pettynyt siihen mitä on.. Miksei saa olla onnellinen niistä pienokaisista mitä on :heart: Kun todennäköisesti vielä kolmatta ja ehkä neljättäkin joskus yritetään, niin salettiin saadaan näitä 'ai pitää vielä poika tehdä' kommentteja. Ei mua, eikä varmasti miestäkään, haittaisi yhtään vaikka kaikki olis tyttöjä :D Enkä muutenkaan voi käsittää miksi ihmeessä joku 'tekee' lapsen vain saadakseen toista sukupuolta kuin mitä jo on. Ja jos lapsi on väärä niin saako se tuntea sen myöhemmin? :ashamed:

Mitäs sunkaan mies muuta voi kun toivoa sitä tyttöä vaikka poikaa haluaa. Poika on jotain ja tytär kruunaa kaiken.
:LOL:
Jepjep
 
näin se on
Alkuperäinen kirjoittaja minna:
Meillä on kolme tyttöä, ja nyt neljäs tyttö tulossa. Mä itse asiassa "toivoin" tyttöä. Mies olis halunnu pojan, mutta kateellinen se ei varmastikaan ole niille joilla poikia on.
Onpas kurjaa, neljä tyttöä. Ei mies ainakaan ylpeä saaliistaan.
 
tyhmästä päästä kärsii...
Eikös se ole oma vika jos kasvattaa ne lapset sitten sukupuolimuotteihin. Meillä kun esikoistytön lempiharrastukset löytyy isin kanssa autotallista. Nuorempaa kiinnostaa enempi leipominen ja nukkejutut taas sitten. Ja olenhan itsekin jatkanut isäni nimeä vaikka nainen olenkin, sekään kun ei ole enää rajattu minkä nimen perhe naimisiin mennessä ottaa.

ennemminkin musta olis toivottavaa että kaks sisarusta on samaa sukupuolta. On suuremmalla todenäköisyydellä mutkattomampaa olla yhteyksissä aikuisenakin.
 

Yhteistyössä