Noin minälin uskon. Poikien välillä on niin mukavaa saada tytär ja kyllä häneen aikuisenakin enemmän keskustelua vaikka toki poikienkin kanssa jotka ovat eritrtäin avuliaita.Alkuperäinen kirjoittaja vier:Musta jotenkin tuntuu että ne äidit keillä on pelkkiä poikia kaipaavat tyttöä enempi kuin ne äidit poikaa keillä on vain tyttöjä. Olipas hankalasti sanottu, mut siis harvemmin kuulee tyttöjen äitien haikailevan poikaa kun taas hyvinkin moni poikien äiti sanoo kaipaavansa tyttöä.
Itsellä viisi poikaa joista olen ikionnellinen, eikä todellakaan olla tehty viittä lasta siksi että oltas yritetty tyttöä (kolmannen pojan jälkeen oon ollu varma siitä että meille ei tyttöä tule), mutta voin myöntää että itsekin sitä tyttöä oon aikanaan kaipaillut. Varsinkin kolmannen pojan jälkeen piti minun käsitellä tytön kaipuuta sisimmässäni, mutta asian käsiteltyäni ei sellaista kaipausta ole enää tullut.
Ihanan syvällinen ihminen olet. rohkeaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Minulla on kolme poikaa. Joskus tunnen pettymystä siitä, että minulla ei ole tyttöä. Pelkään, että menetän pojat ulottuviltani helpommin kuin týtöt. Kuvittelen, että tyttö olisi minulle ollut kaveri aikuisiällä. Eihän sitä tiedä, mutta joskus ajattelen näin.
Toisaalta joskus mietin, pääsenkö vähemmällä, kun minulla on poikia. Joutuisinko jotenkin avautumaan enemmän tai antamaan itsestäni erilailla tyttöä kasvattaessa.
Alkuperäinen kirjoittaja poika:Tottakai ovat kateellisia ja yrittävät niin kauan että saavat toistakin sukupuolta. Vai mitä järkeä on tehdä vaikka viisi tyttöä ja poikaa? Toista sukupuolta siinä on yriteety.
Kenen kanssa ajattelit tehdä sen kolmannen lapsen? Entä neljännen? Joko on pippeli tiedossa? Muuhunhan et tunnetusti miehiä käytäkään. Paitsi että nyt oletkin jo bi. Mitens pimppirintamalla pyyhkii?Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:kateutta ihan hassu aloitus.
minulla on kaksi poikaa, joista olen valtavan onnellinen. jos joskus saisin kolmannen lapsen vielä niin olisi ihanaa, jos hän olisi tyttö. kateellinen en osaa olla kenellekään mistään.
Höpö höpö. Sisarusten läheisyyteen ei vaikuta sukupuoli. Veljellä ja siskolla voi olla aivan yhtä läheiset välit kuin siskoksillakin.Ja lapselle samaa sukupuolta oleva sisarus on isonakin paljon läheisempi takuulla, kuin eri sukupuolta oleva. Ei veljestä ja siskosta voi koskaan tulla niin läheisiä kuin esim siskoksista.