KauheetaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Todella tökeröä...ei voi muuta sanoaAlkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Mä tiedän monta adoptiotyttöä kiinasta ja mun puolesta saatte vetää herneen syvälle nekkuunAlkuperäinen kirjoittaja Jaa:Se oli heitto vaan.Alkuperäinen kirjoittaja liisa:no ihan höpö höpö. vaan vammaisia poikia luovutetaan kiinassa adoptioon.Alkuperäinen kirjoittaja Jaa:No ei varmana saa, kun siellä on pula just tytöistä Joissakin maaseutukunnissa on 3 poikaa tyttöä kohden. Et melkoinen kilpailu jo omasta takaa. Paremminkin poikia saa kiinasta...Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:pitäiskö moisesta olla kateellinen?meillä on nyt poika ja jos tää kakkonenkin on niin pääasia että on terve.
Sitäpaitsi tyttöjä saa Kiinasta
Olen kokenut aika paljon samaa. Eräskin äiti ihan selvällä suomenkielellä sanoi, kuinka paljon ihanampaa on kun vihdoin ja viimein tuli tyttö (kahden pojan jälkeen) ja jatkuvasti hehkuttaa kuinka heidän neiti sitä ja heidän prinsessa tätä (pojista niin viis) Ilmeisesti minä olin epäonnistunut, koska meille tuli kahden pojan jälkeen kolmas poika? :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mutta kommenteista mitä olen saanut, ilmeisesti minun pitäisi?
T. kahden pojan äiti
Mikään ei riipu täysin yksin yhdestä tekijästä. Miehen kiihottuneisuuteenkin vaikuttaa naisen haluttavuus. Jos siis mies tekee vain tyttöjä, niin poikia halutessaan naisen kannattaa vaikka nukkua siittämisen aikana.Alkuperäinen kirjoittaja veira:Se, kumpaa sukupuolta lapsi on, riippuu täysin miehestä. Kun hedelmöitys tapahtuu sukupuoli on jo ratkaistu. Että jos haluaa sen viidennen tytön jälkeen pojan niin kannattaa käydä vieraissa kun ei kotona onnista...
Alkuperäinen kirjoittaja Peuhu68:Miksi pitäisi olla kateellinen moisesta? Onko jompikumpi sukupuoli parmpi vai mihin tämä ajatus perustuu?
Uskotko sä itse tohon?Alkuperäinen kirjoittaja Safiiri:Mikään ei riipu täysin yksin yhdestä tekijästä. Miehen kiihottuneisuuteenkin vaikuttaa naisen haluttavuus. Jos siis mies tekee vain tyttöjä, niin poikia halutessaan naisen kannattaa vaikka nukkua siittämisen aikana.Alkuperäinen kirjoittaja veira:Se, kumpaa sukupuolta lapsi on, riippuu täysin miehestä. Kun hedelmöitys tapahtuu sukupuoli on jo ratkaistu. Että jos haluaa sen viidennen tytön jälkeen pojan niin kannattaa käydä vieraissa kun ei kotona onnista...
Oukei, meillä kaksi tyttöä ja en ole kateellinen jos jollain on molempia laatujaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Peuhu68:Miksi pitäisi olla kateellinen moisesta? Onko jompikumpi sukupuoli parmpi vai mihin tämä ajatus perustuu?
ei ole väliä kumpi sukupuoli vaan se että olisi kumpaakin sukupuolta. eli tyttö ja poika
ei tyttö ja tyttö tai poika ja poika esim.
Mulle taas sanotaan: "Kyllä sä sen tytön/prinsessan vielä haluat". Joo, en halua. En halua prinsessaa enkä prinssiä. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Sone:Se on kyllä hieman ärsyttävää kun ihmiset sanovat että pitäähän teidänkin vielä se poika tehdä???