te joilla samaa sukupuolta olevat lapset tunnetteko kateutta niitä kohtaan

  • Viestiketjun aloittaja kateus
  • Ensimmäinen viesti
molemmat
Meillä on tyttö ja poika ja oon siitä onnellinen. Mua ei ois haitannu silti vaikka olis saatu kaks tyttöä, mutta se ois ehkä ollu kurjaa jos olis kaks poikaa eikä tyttöä ollenkaan.
Ehkä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja liisa:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
:eek: pitäiskö moisesta olla kateellinen?meillä on nyt poika ja jos tää kakkonenkin on niin pääasia että on terve.
Sitäpaitsi tyttöjä saa Kiinasta :D
No ei varmana saa, kun siellä on pula just tytöistä ;) Joissakin maaseutukunnissa on 3 poikaa tyttöä kohden. Et melkoinen kilpailu jo omasta takaa. Paremminkin poikia saa kiinasta...
no ihan höpö höpö. vaan vammaisia poikia luovutetaan kiinassa adoptioon.
Se oli heitto vaan.
Mä tiedän monta adoptiotyttöä kiinasta ja mun puolesta saatte vetää herneen syvälle nekkuun :D
Todella tökeröä...ei voi muuta sanoa :eek:
Kauheeta
 
vieras
Minä aina ajattelin, että ensimmäinen lapseni olisi tyttö. Olikin poika. Vähän piti asiaa sulatella, mutta nyt kun toista lasta mietin, niin tuntuu, että poika voisi mieluusti olla sekin. Osaisinko minä tytön kanssa ollakaan? Toisaalta, todennäköisesti en välitä siitä sukupuolesta pätkääkään, lapsi kuin lapsi ;)
 
*
Me ei "tehty" kolmatta siksi että oli pakko saada poika mutta kieltämättä olen onnellinen kuopuspojastani! Tosin olisin ollut ihan yhtä iloinen kolmannesta tytöstä. Sitä rakastaa lapsiaan, ei heidän sukupuoltaan.
 
veira
Se, kumpaa sukupuolta lapsi on, riippuu täysin miehestä. Kun hedelmöitys tapahtuu sukupuoli on jo ratkaistu. Että jos haluaa sen viidennen tytön jälkeen pojan niin kannattaa käydä vieraissa kun ei kotona onnista...
 
poikia 3
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mutta kommenteista mitä olen saanut, ilmeisesti minun pitäisi?
T. kahden pojan äiti
Olen kokenut aika paljon samaa. Eräskin äiti ihan selvällä suomenkielellä sanoi, kuinka paljon ihanampaa on kun vihdoin ja viimein tuli tyttö (kahden pojan jälkeen) ja jatkuvasti hehkuttaa kuinka heidän neiti sitä ja heidän prinsessa tätä (pojista niin viis) :eek: Ilmeisesti minä olin epäonnistunut, koska meille tuli kahden pojan jälkeen kolmas poika? :heart:
 
Safiiri
Alkuperäinen kirjoittaja veira:
Se, kumpaa sukupuolta lapsi on, riippuu täysin miehestä. Kun hedelmöitys tapahtuu sukupuoli on jo ratkaistu. Että jos haluaa sen viidennen tytön jälkeen pojan niin kannattaa käydä vieraissa kun ei kotona onnista...
Mikään ei riipu täysin yksin yhdestä tekijästä. Miehen kiihottuneisuuteenkin vaikuttaa naisen haluttavuus. Jos siis mies tekee vain tyttöjä, niin poikia halutessaan naisen kannattaa vaikka nukkua siittämisen aikana.
 
kateutta :D ihan hassu aloitus.

minulla on kaksi poikaa, joista olen valtavan onnellinen. jos joskus saisin kolmannen lapsen vielä niin olisi ihanaa, jos hän olisi tyttö. kateellinen en osaa olla kenellekään mistään.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Peuhu68:
Miksi pitäisi olla kateellinen moisesta? Onko jompikumpi sukupuoli parmpi vai mihin tämä ajatus perustuu?

ei ole väliä kumpi sukupuoli vaan se että olisi kumpaakin sukupuolta. eli tyttö ja poika
ei tyttö ja tyttö tai poika ja poika esim.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Safiiri:
Alkuperäinen kirjoittaja veira:
Se, kumpaa sukupuolta lapsi on, riippuu täysin miehestä. Kun hedelmöitys tapahtuu sukupuoli on jo ratkaistu. Että jos haluaa sen viidennen tytön jälkeen pojan niin kannattaa käydä vieraissa kun ei kotona onnista...
Mikään ei riipu täysin yksin yhdestä tekijästä. Miehen kiihottuneisuuteenkin vaikuttaa naisen haluttavuus. Jos siis mies tekee vain tyttöjä, niin poikia halutessaan naisen kannattaa vaikka nukkua siittämisen aikana.
:LOL: :LOL: :LOL: Uskotko sä itse tohon?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Peuhu68:
Miksi pitäisi olla kateellinen moisesta? Onko jompikumpi sukupuoli parmpi vai mihin tämä ajatus perustuu?

ei ole väliä kumpi sukupuoli vaan se että olisi kumpaakin sukupuolta. eli tyttö ja poika
ei tyttö ja tyttö tai poika ja poika esim.
Oukei, meillä kaksi tyttöä ja en ole kateellinen jos jollain on molempia laatuja :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Se on kyllä hieman ärsyttävää kun ihmiset sanovat että pitäähän teidänkin vielä se poika tehdä???
Mulle taas sanotaan: "Kyllä sä sen tytön/prinsessan vielä haluat". Joo, en halua. En halua prinsessaa enkä prinssiä. :kieh:
Mut katellinen en ole. Onnellinen olen kahdesta ihanasta pojastani.
 

Yhteistyössä