Te joilla 4 tai useampi raskaus takana..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mamsku:
milloin olet tuntenut vauvan ekat liikkeet?Siis millä rv? :)

Viidenneltä erittäin aikaisin kun otin aurinkoa. Tunsi vain jotain elämää, liikettä vaikka ei potkuja. Täytyi kovasti keskittyä Olisko ollut 14 viikkoa. Aikaisin olen kyllä aina kaikilla tuntenut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Kuudennessa rv 15, mutta rv 20+4 pikkuisen huomattiin menehtyneen :'( .Tästä aikaa runsas 2 viikkoa.


Voih, myötätunnon halaus ja jaksuja. Itseltäni kuollut 3-kuinen esikoinen aikoinaan. Yhä mielessä:(
 
Alkuperäinen kirjoittaja pieni ja siro:
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Kuudennessa rv 15, mutta rv 20+4 pikkuisen huomattiin menehtyneen :'( .Tästä aikaa runsas 2 viikkoa.


Voih, myötätunnon halaus ja jaksuja. Itseltäni kuollut 3-kuinen esikoinen aikoinaan. Yhä mielessä:(

Kiitos, halaukset myös sinulle.Pahalta tuntuu ajatellakin, kun miettii 3-kuisen menetystä
 

Yhteistyössä