H
hassu
Vieras
Tässä ollaan pikku kakkosta yritetty jo jonkin aikaa, ja kuukautiset minulla nyt kaksi päivää myöhässä.
Olisin kysynyt että miten paljon aikaisemmin toisessa/useammassa raskaudessa olet aavistanut tai tuntenut raskauden?Kun sanotaanettä että synnyttämisen jälkeen tietäisi aikaisemmin olevansa raskaana.
Ehkä luulen höpöjä mutta voiko näin alkuvaiheessa (jos siis olisin raskaana) tuntea olevansa raskaana? alavatsa ollut "outo" ja vessassa pitänyt hypätä useammin, lisäksi väsy tuntuu nujertava minut täysin (joka tosin voi johtua myös helteistä).Mutta vahvin tuntemus on tuo vatsa, muljahtelua ja turvotusta.
Armahtakaa tyhmää ja kertokaa viisaammat
Olisin kysynyt että miten paljon aikaisemmin toisessa/useammassa raskaudessa olet aavistanut tai tuntenut raskauden?Kun sanotaanettä että synnyttämisen jälkeen tietäisi aikaisemmin olevansa raskaana.
Ehkä luulen höpöjä mutta voiko näin alkuvaiheessa (jos siis olisin raskaana) tuntea olevansa raskaana? alavatsa ollut "outo" ja vessassa pitänyt hypätä useammin, lisäksi väsy tuntuu nujertava minut täysin (joka tosin voi johtua myös helteistä).Mutta vahvin tuntemus on tuo vatsa, muljahtelua ja turvotusta.
Armahtakaa tyhmää ja kertokaa viisaammat