Alkuperäinen kirjoittaja Stina:
Tuli mieleen tuosta toisesta ketjusta tämä aloitus.
Joku kirjoitti, että on saanut elää helppoa ja hyvää elämää. Että eteen vain aina tupsahtaa hyviä asioita.
Kertoisitteko millaista voi elämäntarina voi helpommillaan olla?
No ei ehkä maailman helpoin, lapsuus ihan perusjuttuja; isä, äiti ja isosisko. Vanhemmilla sellaiset työt että paljon kotona (tekivät siis töitä kotona) turvallista ja ihan ok:ta. (vanhemmilla oli riitoja ja tietty sisarkateutta yms. muttei koskaan perheväkivaltaa, vanhemmat ei koskaan juoneet, polttaneet tms) lähellä myös tärkeä isoäiti.
Mutta ehkä se helpoin elämä alkoi sitten kun löysin 18v mieheni. Hän on ihan älyttömän ihana ja rakas ja kiltti. On saatu neljä ihanaa, tervettä lasta (2poikaa, 2tyttöä) rakennettu pari vuotta sitten iso, nätti ok-talo isolle tontille maalle. Aina on rahasta hiukan tiukkaa, mutta silti on saatu tämä talo, autot ja ekstrojakin (kylpytynnyri, lomamatkoja jne)
Pääsin kouluun minne halusin ja sain työpaikan minkä haluasin. Välit sukuun ja ystäviin ovat hyvät. Olen perustyytyväienn esim. ulkonäkööni (vaikka muutama kilo pitäisi pois saadakin) Jotenkin kaikki on vaan mennyt hyvin. Ollaan kaikki terveitä, lapset pärjää hyvin koulussa ja elämässä. Kyllä mä koen että mulla on aika mukava ja "helppo" elämä.