V
"vieras"
Vieras
Itellä pehko tuppa röhnöttämään piikkisuorana alespäin, ja jos jotain kiharaa tukkaan pistää niin nekin on 30min päästä suorana. Tyvikohotukset ei onnistu, ei tuu kivaa pörröpäätä vaikka kuinka yrittäis.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla oli koko elämäni sama ongelma, kunnes lopetin shampoon ja muitten mömmöjen käytön, ja aloin pestä tukkaa ruokasoodalla ja etikalla. ja lisä volyymia tarvittaessa sokerivedellä, jota siis voi käyttää niinku muovailunesteenä. koita edes kerran!!
Näkyykö vaikutus tosiaan jo pian?
Olen tästä ennenkin lukenut, mutta nyt kiinnostuin. Pitääpä mennä heti kokeilemaan![]()
Tätäpä kokeilen! Kerrotko vielä että paljon sä laitat sitä sokeria, etikkaa ja soodaa?Heti ekalla kerrallavähän ruokasoodaa esim. kädessä sekoitettuna veteen ja sitten mössö hierotaan päänahkaan. annetaan hetki vaikuttaa ja huuhdellaan. sitten huljutetaan tukka ja päänahka vadissa, missä veden sekana loraus etikkaa tai sitruunamehua. sitten tota sokerivettä esim suihkepulloon tai käseddä vaan sekottaa ja tyveen sitä. tai suolavesi käy kans. kerro miten meni!!
Heti ekalla kerrallavähän ruokasoodaa esim. kädessä sekoitettuna veteen ja sitten mössö hierotaan päänahkaan. annetaan hetki vaikuttaa ja huuhdellaan. sitten huljutetaan tukka ja päänahka vadissa, missä veden sekana loraus etikkaa tai sitruunamehua. sitten tota sokerivettä esim suihkepulloon tai käseddä vaan sekottaa ja tyveen sitä. tai suolavesi käy kans. kerro miten meni!!
..mä katoin tuolta ohjetta:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;25824829:Tätäpä kokeilen! Kerrotko vielä että paljon sä laitat sitä sokeria, etikkaa ja soodaa?