Te immeiset joilla on liukas hiuslaatu, miten saatte hiuksiinni voluumia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Itellä pehko tuppa röhnöttämään piikkisuorana alespäin, ja jos jotain kiharaa tukkaan pistää niin nekin on 30min päästä suorana. Tyvikohotukset ei onnistu, ei tuu kivaa pörröpäätä vaikka kuinka yrittäis.
 
minä laitan ensin hiuspuuteria ja sitten vasta käytän muotoilurautaa. jotku hiusalan ammattilaiset tulee varmaan sanomaan että "EI NIIN SAA TEHDÄ. TUKKA PALAA", mutta minä teen :D ja kyllä pysyy!
 
Omistan juuri tuollaisen inhottavan liukkaan hiuslaadun. Jopa kampaajani mielestä hiukseni ovat vaikeat ja muutaman kerran siitä kauniisti "huomauttanut".

Kaikkea kokeiltu, hiuspuuteri ja kuivashampoo, monia muitakin tuuheuttavia muotoilutuotteita, muotoilurauta, tyvikohottaja rauta ja lämpörullat.
Kaikki on kivoja tunnin verran ja sitten hiukset jo liiskana päätä myöten.

Seuraava kokeilu on pidennykset, jospa siitä olisi apua.
 
Täytyypi nyt ainakin testata tuota kuivashamppoota. Itelläni ei muotovaahdot, vahat, saati lakat auta yhtään. Ei myöskään kohottavat tai ns. kuivattavat shamppoot, lämpörullat, kihartimet yms.
 
Siinä on oikea laite!!


https://www.google.fi/search?q=volumaster&hl=fi&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=c55XT-iLIajd4QSIi6mkDw&ved=0CDwQsAQ&biw=1366&bih=677
 
Sokerisuihke (muistaakseni Tigin) kosteisiin hiuksiin, hiuspuuteria ja/tai vahaa kuiviin hiuksiin. Toi kuivashampoo toimii kans, vähän kuin hiuspuuteri mutta ei yhtä "jankkia".
 
Mulla oli koko elämäni sama ongelma, kunnes lopetin shampoon ja muitten mömmöjen käytön, ja aloin pestä tukkaa ruokasoodalla ja etikalla. ja lisä volyymia tarvittaessa sokerivedellä, jota siis voi käyttää niinku muovailunesteenä. koita edes kerran!!
 
Mulla oli koko elämäni sama ongelma, kunnes lopetin shampoon ja muitten mömmöjen käytön, ja aloin pestä tukkaa ruokasoodalla ja etikalla. ja lisä volyymia tarvittaessa sokerivedellä, jota siis voi käyttää niinku muovailunesteenä. koita edes kerran!!

Näkyykö vaikutus tosiaan jo pian?
Olen tästä ennenkin lukenut, mutta nyt kiinnostuin. Pitääpä mennä heti kokeilemaan:D
 
Näkyykö vaikutus tosiaan jo pian?
Olen tästä ennenkin lukenut, mutta nyt kiinnostuin. Pitääpä mennä heti kokeilemaan:D

Heti ekalla kerralla:) vähän ruokasoodaa esim. kädessä sekoitettuna veteen ja sitten mössö hierotaan päänahkaan. annetaan hetki vaikuttaa ja huuhdellaan. sitten huljutetaan tukka ja päänahka vadissa, missä veden sekana loraus etikkaa tai sitruunamehua. sitten tota sokerivettä esim suihkepulloon tai käseddä vaan sekottaa ja tyveen sitä. tai suolavesi käy kans. kerro miten meni!!
 
Ainoo mikä mulla on auttanut on hiuksen tuhoaminen permiksellä. Sitten sen voi kammata suoraksi. Ilman sitä ei pysy ponnarit, pinnit, eikä kampaukset. Ei lakalla, vahalla, kuivashampoolla, ei millään. Föönaaminenkin on ihan vitsi. Varmaan se tuuheuttaisi mutta pienikin hiki kun puhaltaa kuumaa ilmaa...

Niin ja väri ei tartu päähän. Kampaajakin onnistu viimeks tekemään mulle punaisella ihan kusenkeltasen raidan päähän
 
Heti ekalla kerralla:) vähän ruokasoodaa esim. kädessä sekoitettuna veteen ja sitten mössö hierotaan päänahkaan. annetaan hetki vaikuttaa ja huuhdellaan. sitten huljutetaan tukka ja päänahka vadissa, missä veden sekana loraus etikkaa tai sitruunamehua. sitten tota sokerivettä esim suihkepulloon tai käseddä vaan sekottaa ja tyveen sitä. tai suolavesi käy kans. kerro miten meni!!
Tätäpä kokeilen! Kerrotko vielä että paljon sä laitat sitä sokeria, etikkaa ja soodaa?
 
Heti ekalla kerralla:) vähän ruokasoodaa esim. kädessä sekoitettuna veteen ja sitten mössö hierotaan päänahkaan. annetaan hetki vaikuttaa ja huuhdellaan. sitten huljutetaan tukka ja päänahka vadissa, missä veden sekana loraus etikkaa tai sitruunamehua. sitten tota sokerivettä esim suihkepulloon tai käseddä vaan sekottaa ja tyveen sitä. tai suolavesi käy kans. kerro miten meni!!

Hiuksiin tuli heti "rakennetta" ja vähän karheutta:)
Tosin tein toisen ohjeen mukaan laimean vesiliuksen ja hiukset ei alkujaan kovin likaiset. Ens kerralla hieron noin päänahkaan. Mutta hyvältä vaikuttaa!
 
Mulla suolasuihkeet ja muut suolatuotteet ovat olleet liruhiusteni pelastus. Nyt käytössä Björn Axen Salt water cream, mikä on ihan ykkönen hiuksilleni! Sitä hieroo kosteisiin hiuksiin pesun jälkeen, niin kyllä on rouhee tukka kuivumisen jälkeen kun vähän pöyhii :) Tuota Björn Axea saa Kikcsistä. Muita suolatuotteita varmaan jokaisesta kampaamotarvikekaupasta.

Hiuspuuterin etsijälle: esim Osiksen puuteria saa Stockan beautystä, Emotionista jne.
 
Viimeksi muokattu:
Kampaajan paras neuvo: ala kuivaamaan hiuksiasi föönillä ja tee kaikkea, joka voisi vahngoittaa niitä. Hiukseni ovat kuulemma liian terveet ja kunhan hieman vahingoittuvat niin niistä tulee helpommin käsiteltävät. :)
 

Yhteistyössä