L
liian suosittu
Vieras
Kotipaikkakunnalla olin liian suosittu ja kaikkia kiinnosti liikaa mun asiat. Muutin pois 4,5 vuotta sitten, mutta tilanne ei muuttunut mihinkään, vaikka otin etäisyyttä moniin. Puhelin soi jatkuvasti ja vaikka 2 kertaa vaihdoin numeroa, aina se levisi. Nyt parin vuoden ajan on Facebookin kauttakin jatkuvasti otettu yhteyttä ja seinä täynnä kaikkea. En käy Facebookissa päivittäin. Kahvikutsuista kieltäydyn lähes aina, mutta silti niitä satelee. Mun asiat leviää turhankin nopeasti ja niihin liittyen tulee yhteydenottoja. Välillä sammutan puhelimen pitkäksikin aikaa ja kun taas avaan, pukkaa viestiä. Tuntuu että mitä enemmän yritän ottaa etäisyyttä, sitä enemmän ihmiset ottaa yhteyttä.
Kertokaa miten mä saan olla rauhassa! Oon jo joillekin sanonut, ettei mulla ole aikaa, mutta ei auta! Tää on jo ahdistavaa! Jos joku tulee huutelemaan provoa, niin aivan sama mulle! Haluun vaan oikeesti vinkkejä!
Oon pienestä asti ollut ylisosiaalinen ja tullut toimeen kaikkien kanssa. Jo päiväkoti-iässä (olin 2v kun menin päiväkotiin) mulla oli ongelma etten ehtinyt leikkiä kaikkien kanssa. Joskus äiti valitti, ettei pysy kärryillä mun kavereista kun niitä on nin paljon.
Koulussa ehti enemmän nähdä kavereita, kun kaikki oli samassa paikassa, mutta ne samat kaverit on edelleen, ja lisääkin tullut, eikä millään ole aikaa kaikille! Enkä edes jaksa kaikkia!
Kertokaa miten mä saan olla rauhassa! Oon jo joillekin sanonut, ettei mulla ole aikaa, mutta ei auta! Tää on jo ahdistavaa! Jos joku tulee huutelemaan provoa, niin aivan sama mulle! Haluun vaan oikeesti vinkkejä!
Oon pienestä asti ollut ylisosiaalinen ja tullut toimeen kaikkien kanssa. Jo päiväkoti-iässä (olin 2v kun menin päiväkotiin) mulla oli ongelma etten ehtinyt leikkiä kaikkien kanssa. Joskus äiti valitti, ettei pysy kärryillä mun kavereista kun niitä on nin paljon.
Koulussa ehti enemmän nähdä kavereita, kun kaikki oli samassa paikassa, mutta ne samat kaverit on edelleen, ja lisääkin tullut, eikä millään ole aikaa kaikille! Enkä edes jaksa kaikkia!