G
gym
Vieras
1v synttärit on ensi viikolla. minkälaisen kakun tekisin,mansikoita ja banaani ainakin ajatellut,mutta oon tosi huono muutenkin keksimään täytteitä niin nyt kaipais apuja! eli mitä täytteitä kakkuun?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Elä tunge sitä banaania siihen.
Mä tekisin sellaisen rahkakerma version johon sulattaisin valkosuklaata ja survottua mansikkaa ja liivatetta.
Alkuperäinen kirjoittaja gym:mikä ihme on liivate..? hahaha oon siis todella huono näissä asioissa.. miten sitä "käytetään"..?
Alkuperäinen kirjoittaja mie:noh noh, aika kärkkäästi sanottu, ei se mitään raatoa ole. Yleensä tehty sian nahasta, tai luista. Ja sehän vaan hyydyttää sen kakun, eihan se millekkään maistu.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti jo kolmelle:Tosi hyvä täyte tulee näinkin
2dl kermaa löysäksi vaahdoksi vatkattuna,1prk ranskankermaa,150g valkosuklaata raastettuna/roukittuna,mansikoita,sokeria maun mukaan
Nam!
Alkuperäinen kirjoittaja retu:Alkuperäinen kirjoittaja mie:noh noh, aika kärkkäästi sanottu, ei se mitään raatoa ole. Yleensä tehty sian nahasta, tai luista. Ja sehän vaan hyydyttää sen kakun, eihan se millekkään maistu.
Et tainnut ihan ymmärtää mun pointtia.
Alkuperäinen kirjoittaja retu:Liivatetta ei kannata käyttää, jos ei halua eläinten raatoa kakkuunsa. Agar-agar ajaa saman asian.