Outoja oireita mulla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierastus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierastus

Vieras
Olen raskaana viikolla 36. Oon jo tosi kauan ajatellut, että vauva syntyy etuajassa, en tiedä mistä oon moisen tunteen saanut. Nyt on olo alkanut tuntua kokonaisvaltaisesti jotenkin erilaiselta kuin ennen, ja ajattelinkin, että ennakoisikohan tämä olo jotain. Mitä mieltä?:

Ruoat on alkaneet maistua erilaiselle kuin ennen, kulutus on sellaista, että ei oikein maistu, paitsi lämmin ruoka, ja sitten muutaman tunnin päästä syömisestä jo sellainen olo, etten olisi syönyt koko päivänä. Huono ja heikko olo tulee helposti. Eilen alkoi ihan ällöttää taateleiden kattilassa kiehuttaminen ja sen jälkeen ällötti koko illan se haju mikä jäi mukamas huoneistoon leijumaan. Oon tehnyt kovasti hommia, joulusiivouksia ym., ja olen aika rasittunut. Eilen ekaa kertaa närästikin. Sikiöllä on monta kertaa päivässä hikka. Ja se on alkanut tuntumaan tosi hyvin tästä mahan päältä, eli vaikuttaa jo isolta.
Jotenkin sitä haluaisi vaan tietää missä mennään, kun koko ajan vaan ajattelee, että tuleeko se vauva sieltä etukäteen.

mä en oo ikinä ymmärtäny kuin joku jaksaa kertoo ja selostaa kaikki tuntemuksesnsa tänne???
Ei noi sun "oirees" kerro millään lailla että synnytys olis lähellä. Taitaa olla sun eka lapsi??
Noi sun oirees on ihan tavallista raskauteen kuuluvaa.... voi luoja tota juttuu... *puistelee päätään*

Yhteistyössä