O
ok, mutta lopetan nyt tältä erää taas
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi jestas, kyllä mä ymmärrän että vaikka vauva olisikin vain sen 2,5kk niin ehkä äiti joskus kaipaa pari tuntia omaa aikaa. Ihme jeesustelijoita taas täällä. Esim. jos on koliikkivauva kyseessä joka huutaa vaan kellon ympäri, niin eiköhän siinä ole ihan aiheellista saada lepuuttaa korviaan välillä.
Asiaan, meidän esikoinen hylkäsi pullon parin kk:n iässä, ja pari kuukautta siitä eteenpäin ei enää suostunut ottamaan tissiä muuten kuin makuulla ja ympärillä piti olla tosi rauhallista. Eipä ollut kovin kätevää lähteä mihinkään julkisille paikoille pidemmäksi aikaa..
Tsemppiä ap:lle!
Niin, mä taas mietin, miksi niitä vauvoja ylipäänsä hankitaan, jos heidän hoitonsa koetaan vankina olemisena ja luonnon tarkoittama, paras mahdollinen ruokkimistapa jonakin rangaistuksena.
Niinpä tietysti... Pitihän se tämäkin kommentti vielä tulla...
Onko hirveän hankala ymmärtää, että lapsen voi hankkia ja lasta rakastaa rajattomasti siitä huolimatta, että ei jaksa/halua toimia imetyskoneena 24/7?
No onhan se aika eriskummallista, ettei tahdo lapselleen tarjota parasta. Mutta nykyään onkin muodikasta tämä kaikki-heti-mulle-nyt-äitiys. Mikään ei sais muuttua, vaan lapsen mukautua äidin elämäään. Mä en vain pysty puoltamaan kantaanne. Ehkäpä ne masennuksen alutkin pysyisyi vähempinä, jos vauvassa nähtäisiin mahdollisuus eikä rangaistus.