Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:No oli koliikki tai ei, niin voi silti tarvita "omaakin aikaa". Eikä silloin ole yhtään huonompi äiti, jos käy hetken jossain ilman vauvaa. Mä ainakin tarvitsin jokapäivä sen "omanajan" ja se mun oma aika oli tunnin lenkki koirien kanssa.
Niin mikä estää käymästä? Vaikka imettäisikin? :xmas: Ei se vauva koko ajan syö.
No ei syö ei... mut onhan se äidillekkin helpotus, että ei tarvitse niitä omia menoja suunnitella juuri syöttöjen välille. Voit mennä lenkille tai kauppaan milloin tuntuu siltä. Isä voi syöttää sillä välin pullosta. Mä ainakin stressasin tuota imetystä niin paljon, että se ei tuonut meille kyllä mitään hyvää. 2 kk taistelin ja sitte tuli loppu! Ja korvikemaidolla on kasvanut terve tyttö. Ei ole ollut juurikaan koskaan kipeä, ei korvatulehduksia tms.
muoks. lisätään vielä tähän, että emmä tästä asiasta ala kiistellä. itse olen ratkaisuni tehnyt ja meille se oli hyvä ratkaisu. Ei kaikille sovi imettäminen... ja piste.
Jos on lapsia (isompiakin) niin yleensä vanhemmat ei mene menoilleen ihan milloin itseä huvittaa, vaan esim. lasten ruoka- ja uniaikojen mukaan. Niin ainakin luulin. Ja niin itse teen.