Tatuointi on AINA merkki mauttomuudesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Anteeksi vain, mutta ei ole olemassakaan hienoja tatuointeja. Tatuointi on merkki ihmisen mauttomuudesta, sillä halutaan viestittää kuulumista alempaan sosiaaliluokkaan ja se on näin ollen viesti toisille samaan sosiaaliluokkaan kuuluville.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Anteeksi vain, mutta ei ole olemassakaan hienoja tatuointeja. Tatuointi on merkki ihmisen mauttomuudesta, sillä halutaan viestittää kuulumista alempaan sosiaaliluokkaan ja se on näin ollen viesti toisille samaan sosiaaliluokkaan kuuluville.

No NIIMPÄ! Itse en onneksi omista kuin kolme näitä mauttomuuksia ja lisää on tulossa :laugh: Onneksi nyt voin keskustella alemman sosiaaliluokan kanssa =)

Alkuperäinen kirjoittaja dggd:
Ja sun mielipide kumoaa toisten mielipiteet? Ok.

Näytä mulle joku hieno tatuointi ja vieläpä sivistyneellä ihmisellä, niin olen valmis kumoamaan mielipiteeni.

Eilen Korkeasaaressa istui yhden häkin edessä vankilakundin näköinen mies rööki huulessa (yllätys), ja rauhassa hönki savuja kaikkien elämiä katsomaan tulleiden pikkulasten päälle. Käsivarret olivat tatuoidut, totta kai.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No NIIMPÄ! Itse en onneksi omista kuin kolme näitä mauttomuuksia ja lisää on tulossa :laugh: Onneksi nyt voin keskustella alemman sosiaaliluokan kanssa =)

Tatuointien lisäksi kirjoitustyylisi paljastaa kuulumisesi alempaan sosiaaliluokkaan. no NIIMPÄ!

Alkuperäinen kirjoittaja dggd:
Ja sun mielipide kumoaa toisten mielipiteet? Ok.

Näytä mulle joku hieno tatuointi ja vieläpä sivistyneellä ihmisellä, niin olen valmis kumoamaan mielipiteeni.

Eilen Korkeasaaressa istui yhden häkin edessä vankilakundin näköinen mies rööki huulessa (yllätys), ja rauhassa hönki savuja kaikkien elämiä katsomaan tulleiden pikkulasten päälle. Käsivarret olivat tatuoidut, totta kai.

Milläs tavalla toi röökin savujen puhaltelu liittyi tatuoituihin?
:o Kyllä valtiolla on paljon hoidettavia mikäli tatuoidut ovat automaattisesti linnakundeja tai muuta sellasia :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
No, mä olen tatuoitu ja koulutukseltani tohtori.

Mä kovasti haluaisin tavata sinut, jotta voisin muuttaa mieltäni. En ole koskaan tavannut korkeakoulutettua (ja sivistynyttä) tatuoitua ihmistä. Olen kuitenkin korkeakoulun käynyt. Yhden maisteritytön tiedän, mutta koulutuksestaan huolimatta hän oli aika hoopo ja mauton.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
No, mä olen tatuoitu ja koulutukseltani tohtori.

Mä kovasti haluaisin tavata sinut, jotta voisin muuttaa mieltäni. En ole koskaan tavannut korkeakoulutettua (ja sivistynyttä) tatuoitua ihmistä. Olen kuitenkin korkeakoulun käynyt. Yhden maisteritytön tiedän, mutta koulutuksestaan huolimatta hän oli aika hoopo ja mauton.

Siis yhden tatuoidun maisteritytön tiedän...

Minusta tatuointi voi olla taideteos. Se voidaan suunnitella huolella ja hartaudella ja toteuttaa suurella vaivalla. Tai se voi olla kännipäissä vetäisty suoraan mallikirjasta valkattu halpa repäisy; kuin tussilla seinään kiireessä hutaistu tägi.

Toisaalta, ei minua ahdista se, mitä muut ajattelevat minusta tatuointini perusteella. Minulle se oli määränpää, johon valmistauduin 11 vuotta.

No emmänytiiääää...

Itselläni on siisti ja paljon kehuja herättänyt sydäntatska käsivarressa. Enkä ole alempaa sosiaaliluokkaa...töhryiset ulkomailla tehdyt epäonnistuneet ovat sitten asia erikseen...eivät kaunista katseltavaa...mutta siltikään sosiaaliluokka ei vaikuta...

Alkuperäinen kirjoittaja :D:
luuletko ap tosiaan, että kenelläkään yliopistossa opiskelevalla ei ole tatuointeja?

:laugh:

No en tietenkään luule, mutta sanotaan niin, että tatuoinnit ovat joko hyvin piilotettuja, tai sitten niitä on hyvin harvalla. Molemmat hyviä asioita.

Yhteistyössä