Tatuoinnin poisto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poistoon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

poistoon

Vieras
Onnistuiskohan pienen tatuoinnin poistaminen sillä syylien hoitoon tarkotetulla jäädytysaineella? Eikös se jotenkin irrota siististi sen alueen mihin sillä painetaan ja aika syvältä? Tälleen tee-se-itse- menetelmää tuumailen.

Onnistuiskohan pienen tatuoinnin poistaminen sillä syylien hoitoon tarkotetulla jäädytysaineella? Eikös se jotenkin irrota siististi sen alueen mihin sillä painetaan ja aika syvältä? Tälleen tee-se-itse- menetelmää tuumailen.

Se on nyt siinä ja pysyy. Olisit harkinnut sanojani. Päättömästi lennetään vaan tatuoimaan ja lävistämään. Kärsi nyt nahoissas. Opitpahan ehkä ens kerralla, tai sitten et.

Moikka! Ymmärrän täysin viestiketjun aloittajaa, olenhan itse ollut samassa tilanteessa.. Mutta sitä en ymmärrä että "kaiken maailman idiootit" kehottaa tekemään idioottijuttuja - saaks joku jotain "kiksejä" siitä et kehottaa toista juustohöylällä poistamaan?! Tuskin on omakohtaisia kokemuksia asiasta. Vai? Ja että täälläkin kommentoidaan että on tatuoidut ihmiset olis jotenkin tatuoimattomia huonompia - no, uskoo ken tahtoo.

Mutta kysele ihmeessä paikkakuntasi/ lähipaikkakuntien tatuointiliikkeestä lisäinfoa tatskojen poistosta, ne osaa ainakin neuvoa mistä kannattaa kysellä. Syylävoiteet ja muut hoitokeinot kannattaa jättää kokeilematta (tiedän kokemuksesta, tai ainakaan mulla ei toiminut). Tatskaliikkeissä poisto on kaikkein edullisinta, ainakin mitä itse hintoja lähialueillani vertailin, jos vaan on oikeanlainen laser käytössä. Kaikillahan ei oo. Ja vaikka tatuointi ärsyttää/harmittaa ym ym yritä asennoitua että nykyään on hyviä poistokeinoja, kunhan vain löydät sen.

Toivottavasti sua helpottaa ettet ole ainut ongelmasi kanssa. Itse meen tänään ekaan laserointiin (tatuointiliike). Siellä poisto maksaa a`50e/kerta. Jännitän lähinnä sitä että joudun näyttämään jo arpeutuneen ihoni jollekin ulkopuoliselle, en niinkään itse hoitotilannetta (olenhan itse hoitotyössä). Tsemppiä!

[QUOTE="...";26401690]Kertokaa kokemuksia miten on onnistunut poistot? tällä hetkellä ainakin tuntuu et jossain vaiheessa tulee ajan kohtaiseksi lähteä laserin alle.[/QUOTE]

Olen ollut tyytyväinen tatuoinnin poistoon Tamperelaisessa lääkärikeskuksessa. Kuulin lääkäriltäni, että vastaava laite olisi nyt tulossa myös Helsinkiin... En muista lääkärikeskuksen nimeä, mutta jossain lähellä Stockmannia se oli. Tääkään laser ei kuitenkaan poista keltaista väriä kokonaan, sitä vieläkin vähän jäljellä.

Ihan neuvoksi vaan, että ihan kaikkia kotikonsteja ei kannata kokeilla. Santapaperipoistojakin on nimittäin nähty... siinä sitten on arpea tatuointivärin joukossa vaikka muille jakaa..

Eli erilaisilla kokeiluilla ihon rakennetta ja toimintaa ymmärtämättä mennään helposti ojasta allikkoon.

Lääkärikeskuksissa on saatavilla asianmukainen ja oikea hoito tatuointivärin poistoon. Tatuointiliikkeiden tatuoinninpoistot eivät edes ole laillisia - sillä tehokkaita lasereita saa käyttää vain lääkärikeskuksissa. Ja kun toiminta ei ole laillista, ei kukaan eikä mikään korvaa, jos ongelma tapahtuu.

Jep tatskoja poistaa monikin tatuointiliike esim. itäkeskuksen ducks tattoo, helsingin blue dragon tattoo. Tässä nyt muutamia mainitakseni.

Itiksen mestassa poisto maksaa 70 e kerta ja blue dragonissa 50 e kerta.
Halvimmillaan helsingissä yksi poistokerta tatska liikkessä maksaa 30 e.

Itse olen käynyt itiksen paikassa 3 kertaa ja aika kivasti toinen kuvista vaaleni.

Toinen kuva on tehty niin syvälle, ettei siitä kauhean vaaleaa koskaan saakkaan, mutta minua se ei haittaa sillä päälle tulee sitten uusi kuva.

Nyt poisto projekti on tauolla koska olen raskaana.

Mitä poisto muuten maksaa yksityisillä tehtynä?

Millaiset laserit näillä tatuointiliikkeillä on? Luokan 4 laserlaitteita saa käyttää vain lääkärit tai hoito tulee ainakin tehdä lääkärin valvonnassa... Itse asiakkaana selvittäisin kyllä vastuut, ennenkuin tatuointiliikkeessä poistaisin tatuointia!

kokeilin syylänpoistoainetta kädentatuointiin ja kävi näin että levis koko käteen tulehdus. Kahen viikon saikku. Hermokipu. Kuume tulehdusarvojennoususta. Antibiottitiputus. Tatuointi ei kadonnu mut kunnon monttu värillä jäi. En suosittele kenellekään. Terveisin totuuslöytyykaksplussasta ps. Jälkiviisaaus asuu meissä

Yhteistyössä