Moikka! Ymmärrän täysin viestiketjun aloittajaa, olenhan itse ollut samassa tilanteessa.. Mutta sitä en ymmärrä että "kaiken maailman idiootit" kehottaa tekemään idioottijuttuja - saaks joku jotain "kiksejä" siitä et kehottaa toista juustohöylällä poistamaan?! Tuskin on omakohtaisia kokemuksia asiasta. Vai? Ja että täälläkin kommentoidaan että on tatuoidut ihmiset olis jotenkin tatuoimattomia huonompia - no, uskoo ken tahtoo.
Mutta kysele ihmeessä paikkakuntasi/ lähipaikkakuntien tatuointiliikkeestä lisäinfoa tatskojen poistosta, ne osaa ainakin neuvoa mistä kannattaa kysellä. Syylävoiteet ja muut hoitokeinot kannattaa jättää kokeilematta (tiedän kokemuksesta, tai ainakaan mulla ei toiminut). Tatskaliikkeissä poisto on kaikkein edullisinta, ainakin mitä itse hintoja lähialueillani vertailin, jos vaan on oikeanlainen laser käytössä. Kaikillahan ei oo. Ja vaikka tatuointi ärsyttää/harmittaa ym ym yritä asennoitua että nykyään on hyviä poistokeinoja, kunhan vain löydät sen.
Toivottavasti sua helpottaa ettet ole ainut ongelmasi kanssa. Itse meen tänään ekaan laserointiin (tatuointiliike). Siellä poisto maksaa a`50e/kerta. Jännitän lähinnä sitä että joudun näyttämään jo arpeutuneen ihoni jollekin ulkopuoliselle, en niinkään itse hoitotilannetta (olenhan itse hoitotyössä). Tsemppiä!