E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
siis minä en koe mitään hankalaksi vaan ainoastaan kommentoin noita entisen kotiäidin vinkkejä!!
esim laitapa 4 pientä vilkasta juoksentelemaan itsensä väsyksiin jossain kauppakeskuksessa...
En oikein jaksa uskoa että kaikki 9kk tai alle koti-isänä olleet miehet saisivat yleisesti yhtälaista arvostelua osakseen kuin äidit jotka palaavat töihin heti vanhempainvapaan jälkeen... Joiltain ehkä mutta tuskin kovin monelta.
Kotiäitiydessä rassaa se kotona oleminen ja kotityöt, ei lapset! Työelämässä kun olin niin adrenaliini ryöppysi useamman kerran viikossa ja se ihana onnistumisen tunne!!! Nyt kotiäitinä en pysty tekemään mitään tuottavaa ja kotityöt ei tekemällä lopu. Ahdistaa tämä olla möllöttäminen ja pallo jalassa oleminen. Huomaan kaipaavani jotain älyllistä haastetta. Sen halun saan osin tyydytettyä lukemalla. Rakastan lapsiani ja viihdyn heidän kanssaan loistavasti mutta haluaisin myös takaisin töihin, mutta vaakakupissa painaa kuitenkin enemmän lasten hyvinvointi joten jään kotiin. Lasten isä on aika vähän kotona töiden takia.
Yritän keksiä ja tehdä jotain omaa, ja aina välillä saan jotain omaa tehtyä ja se pelastaa viikon.
Töissä olin pomo, kotiäitinä olenkin yhtäkkiä ravintoketjun alimmaisena... Enkä pääse edes lenkille kysymättä lupaa mieheltä(voitko/ehditkö katsoa hetken lapsia että pääsen..)