Miten te "kestätte" arjen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jep jep"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua auttaa arjen kestämisessä viina eri muodoissa. Tilanteen mukaan siideriä, olutta, viiniä tai ihan puhdasta rakaa votkaa... Yleensä iltasin semmonen 4-5 sidukkaa lasten nukkumaan menon jälkeen. Toki ei joka ilta, josksu on kiva olla ilmankin. VKL vaatii kyllä yleensä totaalinollauksen. Miehen kans jaettu silleen, että mä vedän toisena iltana se toisena. Joskus jos saadaan hoitaja voidaan vetää molemmat. Sit taas ollaankin toinen ilta lasten kanssa molemmat.

Ja joskus on hyvä saada kunnon irtiotto. Kerran kesässä semmonen useemman päivän ränni nollaa tilannetta kunnolla

Mua auttaa arjen kestämisessä viina eri muodoissa. Tilanteen mukaan siideriä, olutta, viiniä tai ihan puhdasta rakaa votkaa... Yleensä iltasin semmonen 4-5 sidukkaa lasten nukkumaan menon jälkeen. Toki ei joka ilta, josksu on kiva olla ilmankin. VKL vaatii kyllä yleensä totaalinollauksen. Miehen kans jaettu silleen, että mä vedän toisena iltana se toisena. Joskus jos saadaan hoitaja voidaan vetää molemmat. Sit taas ollaankin toinen ilta lasten kanssa molemmat.

Ja joskus on hyvä saada kunnon irtiotto. Kerran kesässä semmonen useemman päivän ränni nollaa tilannetta kunnolla
Kuulostaa periaateessa ihan hyvältä - joskin lastensuojelu saattaa puuttua asiaan, ne on niiiiin nipoja. Eihän kukaan tätä duunia selvinpäin kestä? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Menemällä miten tykkään;24179668:
Lapsettomana lähteminen on helpompaa. Jos arki oikein ahdistaa, varataan viikonloppureisuu jonnekin toiseen kaupunkiin, tai tehdään joku pikkureissu vaikka eläintarhaan tms.

Me menimme kerran parissa viikossa mieheni mukana tyomatkoille, oli aina mukavaa nauttia hotellielamasta ja arki ei ikina painanut kun oli jotain odotettavaa.

Tiedan etta tama ei ole mahdollista kaikille, mutta aina kannattaisi olla jotain mita odottaa, muuten ainakin minua arki puuduttaisi. Elamassa pitaa kuitenkin olla vaihtelua.

Kuulostaa periaateessa ihan hyvältä - joskin lastensuojelu saattaa puuttua asiaan, ne on niiiiin nipoja. Eihän kukaan tätä duunia selvinpäin kestä? ;)

Vitut ne mitään puutu ku hoitaa asiat oikein. Eikä oo syytäkään puuttua. Kukaan ei kärsi ja hyvä niin. Ja kylhän tää kesällä aina vähän enempi on päällä tää löysempi elämä, sit pitää talvella välillä vetää ihan rahankin takia hiukan tiukempia jaksoja. Kyl mä esim. miehen kanssa aina pidän tipattoman tammikuun.