Joka paikassa hehkutetaan Sensai 38 ripsaria, mutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja no ei minusta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

no ei minusta

Vieras
minusta ei todellakaan ole sen arvoinen. Ei ole myöskään hintansa arvoinen. Halusin hyvän perus ripsarin, joka ei valu, varise ja lähtee kuitenkin hyvin pesussa. 2 ekaa täyttyi kyllä, mutta enpä voisi sanoa että lähti helposti. Ei tullut panda-efektiä, mutta aika kauan saa lilluttaa ripsiä lämpimässä vedessä ennenkö ne hipuleet alkaa irrota. Tuntuu et sen päälle silmiä tykyttää ja et varmaan puolet ripsistäkin lähti.

Sen sijaan Isadoran all day long ripsari on muuten mielestäni ominaisuuksiltaan yhtä hyvä, paitsi että se oikeasti lähtee todella vaivattomasti lämpimällä vedellä. Harmittaa että menin sensain ostamaan. Sain sen jälkeen pienen isadoran näytteen ja nyt olen todella tykästynyt siihen. Ylihintainen sensai taas on roskis kamaa, sillä eihän sitä voi kenellekään antaa kun olen pari kertaa käyttänyt. Se

Mulla on ihan vaan Lumenen cloudberry lenght serum mascara käytössä. En vaihtais enää muuhun. Pidentää ripsiä kivasti, ei varise ja helppo pestä pois, myös harja on hyvä tuossa ripsarissa. Hinta 15€.

Jep, en minäkään Sensaille lämmennyt. Ei mun juttu. Mun kohdalla oli vielä sellainen juttu tuon kanssa, että päivän mittaan muuttui jotenkin sottaisen näköiseksi. En tiedä mikä siinä oli, kun sitten toisaalta en millään meinannut saada sitä ripsistä irti...:D Pitäis heittää tuo mäkeen meikkipussista, kun ei ole vuoteen tullut kyseistä ripsaria käytettyä.

Mutta juu, nykyään menen Isadoran ja Lumenen ripsareilla minäkin. Tällä hetkellä kovimmassa käytössä on Lumenen sensitive touch easy wash mascara.

Mulla ei oo ollu ongelmia sen kanssa. Poisto nopeaa, mutta ehkä on niksit kun oon käyttäny 38 jo vuosia, niin sensain (kanebo aikanaan) clarinsin. Nopeemmin saan pois kun halvat ripsarit jotka mulla pohjuksustesta huolimatta leviää silmien alle. Juuri ostin kokeeksi maybelinee hinnan vuoksi ja taas pettymys :( johtuu jotenkin musta, tää alkoi n. 11v sitten yllättäen ekan lapsen jälkeen.

Itselläni juurikin tuo Sensai toimii kaikista parhaiten.
Jos ei meinaa irrota niin kokeile kuumemmalla vedellä, ja lähtee myös kasvojen"pesu"aineella tosi helposti irti.

Yhteistyössä