N
no ei minusta
Vieras
minusta ei todellakaan ole sen arvoinen. Ei ole myöskään hintansa arvoinen. Halusin hyvän perus ripsarin, joka ei valu, varise ja lähtee kuitenkin hyvin pesussa. 2 ekaa täyttyi kyllä, mutta enpä voisi sanoa että lähti helposti. Ei tullut panda-efektiä, mutta aika kauan saa lilluttaa ripsiä lämpimässä vedessä ennenkö ne hipuleet alkaa irrota. Tuntuu et sen päälle silmiä tykyttää ja et varmaan puolet ripsistäkin lähti.
Sen sijaan Isadoran all day long ripsari on muuten mielestäni ominaisuuksiltaan yhtä hyvä, paitsi että se oikeasti lähtee todella vaivattomasti lämpimällä vedellä. Harmittaa että menin sensain ostamaan. Sain sen jälkeen pienen isadoran näytteen ja nyt olen todella tykästynyt siihen. Ylihintainen sensai taas on roskis kamaa, sillä eihän sitä voi kenellekään antaa kun olen pari kertaa käyttänyt. Se
Sen sijaan Isadoran all day long ripsari on muuten mielestäni ominaisuuksiltaan yhtä hyvä, paitsi että se oikeasti lähtee todella vaivattomasti lämpimällä vedellä. Harmittaa että menin sensain ostamaan. Sain sen jälkeen pienen isadoran näytteen ja nyt olen todella tykästynyt siihen. Ylihintainen sensai taas on roskis kamaa, sillä eihän sitä voi kenellekään antaa kun olen pari kertaa käyttänyt. Se