S
suruisa
Vieras
Olen seurustellut pian 4 kk. lapset ovat tykänneet miehestä ja mies on touhunnut heidän kanssa tosi paljon. No, tänä aamuna sattui sit jotain sellaista,mitä en hyväksy. En nähnyt tapahtumaa, mutta kuulin kun lapseni 4v. alkoi itkemään ja sanoi:" Ei noin **** saa tehdä." Lapseni makasi sängylläni ja itki. Menin tietenki heti makkariini ja kysyin, että mitä tapahtui. Miesystäväni kuullosti myös kyselevän, että mitä sattui. Lapseni sanoi, että **** tökkäsi häntä sormella kovasti vatsaan. Tiedän, että lapseni ovat varmasti riesaksi asti miehen kimpussa, mutta en tykännyt tästä tapahtumasta. Mies sanoi, että vahingossa hänen käsi osui lapsen vatsaan kun lapsi pyöri siinä hänen vedettyään farkkuja jalkaansa. Lapsen kanssa sitten myöhemmin puhuin asiasta, että mitä tapahtui ja olisiko se voinut olla vahinko? Lapseni sanoi, että ei kun tahalteen tökkäsi häntä mahaan sormella. Kysyin lapselta, että tekikö hän itse jotain ennen sitä. Kertoi,että oli miestä löytnyt päähän. Toki sekin on väärin - ei lapsetkaan saa lyödä, mutta ei aikuinenkaan vaikka mikä ois! Lapsella on välillä sitä, että hakee aikuisen huomiota silläkin, että käy vaikka läpsäsemässä selkään tms.
No, tässä kovin mietin, että "painanko asiaa villasella" vai mitä teen? Minua häiritsee tämä ristiriita lapsen ja miehen selostuksien välillä tapahtumien kulussa. Mutta tuntuisi, ettei aikuinen voi vahingossa lasta vatsaan sormella tökätä niin kovasti, että se sattuu.
No, tässä kovin mietin, että "painanko asiaa villasella" vai mitä teen? Minua häiritsee tämä ristiriita lapsen ja miehen selostuksien välillä tapahtumien kulussa. Mutta tuntuisi, ettei aikuinen voi vahingossa lasta vatsaan sormella tökätä niin kovasti, että se sattuu.