tässä se vastaus tulee taivaan siä on aina looginen. Niin miksi itse et ole kun kerran muslimit seuraa niin tarkasti kaikkea lukemaansa niin te ette noudatakkaan enään taivaan isän sanomaa niinkuin väiititte että teksti raamatussa on taivaasta mitä se ei siis olekkaan . Noh matkaa on jäljellä viellä. katos niin se menee että toista ei voi syyttää jos itse tekee samaa sittenkun on aikuinen niin ymmärtää loogisuuden ja sen että asia ei voi muuttua lennosta . että kun väittää että toiset seuraa orjallisesti koraania niin itse sitten ottaa ne rusiant pullasta tyylillä ja uskoo että toinen ei tee samaa siinä se kirkkouskovaisuus näköjään on. sellasta juupas eipäs jankkausta ja aina ne sopivat lauseet poimii. sittenkun tuntee painetta toisen kysymykseen jätetään vastaamatta kun se ei matsaakkaan sen todellisuuden kanssa eli kokee painetta silloin yleensä elää valheessa?.
Jaakko Hämeen-Anttila kertoi kerran hesarissa, et ne neitsyet, mitä jossakin uskonnossa pidetään erityisessä arvossa, olisivat käännös/ymmärrysvirhe rusinoista! Löytääkö joku sen? Mulla se artikkeli on tallessa, muuta en viitsi etsiä.
Tiedätkö, onko kirkontorneja käytetty kyyhkysten pysähdyspaikkoina koskaan? Niissähän on uein sellaisia tikkuja, joihin olis linnun helppo istahtaa - tai kuvittelen niin.
No, tämä taas liittyy säähän, minkä tietysti on siellä Kaksoisvirtojen maassa ollut erilainen, monessakin mielessä:
http://opinnot.internetix.fi/fi/muikku2materiaalit/peruskoulu/ge/ge3/2_suomen_luonnonolot_ja_maisemat_seka_niiden_synty/07?C:D=iFzi.iEAH&m:selres=iFzi.iEAH
Hengellisyys kumpuaa sisältä, eikä todellakaan ole jonkun rituaalin noudattamista - siis mun mielestä. Sori, jos tuntuu siltä, että menis sivuraiteille. Ymmärrän kyllä, mitä tarkoitat