Tarina henkisyydestä ja matkasta taivaan isän luo maanpäällä.

  • Viestiketjun aloittaja 9mmmm
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sori, mut menee liian kauaksi aiheesta.
Mutta kun ei mene! Kaikki tämä on mahdollista siksi, että ihmiset ei halua nähdä asioita, vaan haluavat uskoa entiseen... En ole ikinä koskenut pleikkariin, joten en usko, että sekään tähän aiheeseen kuuluu. En ostanut laitetta omille lapsillekaan, kun rahaa tarvii tärkeämpäänkin ne. Sun kiire vaan on todistella jotain sellaista,mihin itse haluat uskoa!
Mut onhan täällä muitakin, joita sattaa kiinnostaa perusasiat:

Meidän perinteissin kuuluu se, että ilman lapsityövoimaa meidän isovanhemmat ja samalla mekin oltaisiin kuoltu sukupuuttoon kauan siten. Katso elokuva Uusi Ihminen.
 
vierailija
Mutta kun ei mene! Kaikki tämä on mahdollista siksi, että ihmiset ei halua nähdä asioita, vaan haluavat uskoa entiseen... En ole ikinä koskenut pleikkariin, joten en usko, että sekään tähän aiheeseen kuuluu. En ostanut laitetta omille lapsillekaan, kun rahaa tarvii tärkeämpäänkin ne. Sun kiire vaan on todistella jotain sellaista,mihin itse haluat uskoa!
Mut onhan täällä muitakin, joita sattaa kiinnostaa perusasiat:

Meidän perinteissin kuuluu se, että ilman lapsityövoimaa meidän isovanhemmat ja samalla mekin oltaisiin kuoltu sukupuuttoon kauan siten. Katso elokuva Uusi Ihminen.
Se elokuva on m uuten tositapahtumiin perustuva kertomus enkä väittänytkään, että siitä tulis kukaan iloiseksi. Ei siis tarvi tykätä siitä, mutta katsoa kannattaa. Den nya människan löytyy youtubessakin.
Kyllä rahaa maailmassa riittää ja siinä on meill' tärkeä osa, katsos, meidän hyväksynnällä kaikki tapahtuu:

http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/politiikka-ja-talous/mielipide-raision-johto-ansaitsi-8000-euron-päiväpalkkansa-1.136392
 
9mmmm
Mutta asiaan...

En siis 9mm ilkeyttäni teilannut sun kokemuksiasi yliluonnollisesta. Monille jotkut pienetkin jutut tuonpuoleisesta tuntuu arvokkailta, varsinkin jos on pitkään etsinyt Jumalaa ja elämän tarkoitusta (siis puhun yleisesti nyt ihmisistä, en susta). Moni haluaa vaalia niitä kokemuksia ja pitää niitä tärkeinä.

En halua ylentää itseäni koska olen kristitty. Mutta kun vuosien varrella ollut tuota etiäistä ja vaistoa (sen sijaan tavallinen näppituntuma eli intuitio on jees, se tulee ihan kokemuksen myötä ja psyykestä käsin), tärinää ja värinää, niin kaikki ei ole Jumalasta.

Joku näkee puolisonsa pihalla ennen kuin tämä edes tulee pihaan, jollakulla toisella kello pysähtyy samaan aikaan kun läheinen kuolee jne.
Ne on semmoista...pientä, hyödytöntä näperrystä. Niistä ei ole hyötyä.
Ne on kuin jonkun hiirilauman kuhinaa kellarissa, kunnes isäntä eli Jumala tulee paikalle ja hiiret kaikkoavat.

Jumalan puhe on suurempaa ja selkeää. Jeesuksen edessä henkivallat eivät kestä, silloin häviää etiäiset, tavaroiden tippumiset, ufojen/astraalihahmojen vierailut, kellon oikuttelut, jne.
niin mulla se tuleekin koko ajan enhän mä sitä pyytänyt mutta niin taphtuu kuin sen on isäni päättänyt. lisäisin sillä ohjeistuksella noilel politiikoillekin on tullut järkeä ja toiminta kykyä ei siinä kaikki menee suuremman suunitelman mukaan. kuten jos kesällä kirjotin miten kaikki asiat saa slekeesti ja järjestykseen ja vihjasin että venäjän kannattaa se alottaa ja niin taphtu lähi idässä ja kaikkea muuta kuten esim miten saharan saa viheriöimään ja miten on mahdollista estää veden nousu. jne jnee mutta mutta niinhän se taitaa mennä että harva kykenee lukemaan mitä se toinen sanoo vaan käsittelee sitä asiaa silti jotenkin vinoutuneena ja vastaa niinkuin itse olisi ajatellut eli käytännössä keskuteleekin itsensä ja luomansa mielikuvan kanssa toisesta. eikä näe tosita paljaana . mut jees nyt syömään.


kun näkee rakkauden vaalii sitä eikä eriarvoista itse ketään vaikka muut niin tekisikin ymmärtäähän ne virheet niitä tekee jokainen. Mutta jos väittää muille että tämä on oikea tie silloin johdattelee toista omalta polulta ja se on yleensäkkin ollut aina kirkkouskovien suurin synti.
 
vierailija
Mutta etkö voisi lotota jonkun köyhän hyväksi? Niitä Suomessa on ja paljon.
Raha on asiana neutraali, rahaa tarvitaan, vaikka siihen ei saa sydäntä kiinnittää. Mä esim. rukoilen että mulla olisi rahaa auttaa muita.
En puhu menestymisestä, mutta jokapäiväisestä pärjäämisestä.
Miksi sen rahan pitäisi tulla sun kautta, etkä rukoile sitä apua suoraan sinne missä sitä tarvitaan? Etkö luota, että jumalasi osaa kohdistaa avun oikein, vai haetko itsellesi kunniaa?
 
vierailija
Et saanut mun pointista kiinni. Jos ajateltaisiin kuten pedarit, niin onko seksin kieltämisessä lapsilta järkisyitä?
Jos seksissä tehdään hyvää toiselle, niin miksi se on kielletty lapsilta? Hyvä olo, rentoutuminen, läheisyys.

Jos äiti/isä saa hieroa lapsen niskoja ja päinvastoin, niin miksei peppua?

Juu, ällöttävää enkä jaksa jankuttaa.
Jos et ymmärrä eroa, niin kerro nämä ajatuksesi läheisillesi ja ammattilaisille, että saat apua ja lapsesi muiden aikuisten suojelua sinulta.
 
vierailija
Mitäs jos pedarit iskostaa lasten minäkuvaan sen asian että seksi kuuluu normaaliin lapsuuteen ja naapurin Virtaset tekee samoin?

Sit vielä joku vihreiden vaaliehdokas johonkin paneelikeskusteluun lässyttämään ne lauseet oikeaan ja kauniiseen sanamuotoon, esim.
"se on osa lapsen normaalia kehoon tutustumista tutussa ympäristössä"
"se edesauttaa lapsen voimavarojen kohdentamista suotuisalla tavalla"
"lisäksi pitäisin ensiarvoisen tärkeänä sen että lapsi voi kokea lohtua elämän stressaavissa tilanteissa"
:sick:
Jännän luontevasti nuo ajatukset, joita yrität sijoittaa "jonkun vihreän vaaliehdokkaan" suuhun, sulta tulee. Eikä ole ensimmäinen kerta.
 
vierailija
Ensiksi kuulostaa kauniilta, mutta sori, olen taas pahanilmanlintu ja torppaan nuo jutut.

Siinä ei ole mitään ihmeellistä että joku joskus vaistoaa joitain tulevia juttuja. Ok, kenties yliluonnollisen verhoa raotetaan hetkeksi, mutta mitä hyötyä tulevan näkemisestä on? Ei aina mitään.

Mun mies näki unessa WTC-tornien kaatumisen, vähän ennen sitä. Ei tosin tajunnut että mistä on kyse, ennen kuin näki saman uutisissa. Mä näin Kauhajoen kouluampumisia ennen jännän unen Kauhajoesta jonka voisi ajatella olevan enne (ei asuta siellä enkä todellakaan ajattele Kauhajokea usein).
Mutta miten me oltaisiin voitu estää nuo? Mäkään en tajunnut että tuo uni voisi liittyä tulevaan koulusurmaan. Ei noista unista ollut mitään hyötyä.

Sitten jumaluuteen...mä en ole samaa mieltä että kaikki ollaan samassa veneessä. Moni sanoo että Jumala on joka uskonnossa ja ne uskontojen säännöt on sit ihmistekoisia, mutta entäs kun ne säännöt tuleekin usein uskonnon jumalan suusta eli ei ole ihmistekoista settiä?
Ei Allah ja Jeesus puhu samalla tavalla. Allah haluaa lisäksi toisenuskoiset tapettaman, miten se suhteutuu 9mm sun ideologiaan?
Kyllähän Raamatun jumalakin määrää vääräuskoiset tapettaviksi.
 
vierailija
Jeesus on tie, totuus ja elämä. Isän tykö ei voi tulla kuin Pojan, eli Jeesuksen kautta. Muualta tarhaan pyrkivät ovat varkaita.
Allah ja Jumala eivät ole sama. Olisi aika jakomielitautista, että toisessa kirjassa allah käskee tappamaan, tuhoamaan ja varastamaan, mutta Raamatussa sanotaan, että Jeesus on tullut, että meillä olisi elämä. raamatussa sanotaan myöskin, että saatana tappaa, tuhoaa ja varastaa!!
Koraanissa suurassa 2 sanotaa, että nainen on kyntöpelto, ja mies saa kyntää silloin kun huvittaa, kyntöpellon mielipidetä ei kysytä. Koraanissa naisen todistus on puolet miehen todistusarvosta. Koraanissa nainen ei peri omaisuutta samalla tavalla kuin mies.
Raamatussa Jeesus ilmesty ylösnousemuksensa jälkeen ensin naiselle, vaikka lauma läheisimmät opetuslapset olisi luullut olevan tehokkaampi todistusarvo.. Jeesus sanoo, että Kristuksessa ei ole miestä eikä naista.
Ja nämä kaksi tietäkö veisivät samaan taivaaseen?
Raamatussa käsketään tappamaan vääräuskoiset, kivittämään uppiniskaiset lapset, kivittämään raiskattu, pakotetaan raiskattu raiskaajansa kanssa naimisiin jne. jne. Ihan samaa settiä molemmissa kirjoissa.
 
9mmmm
VT, VT...
tässä se vastaus tulee taivaan siä on aina looginen. Niin miksi itse et ole kun kerran muslimit seuraa niin tarkasti kaikkea lukemaansa niin te ette noudatakkaan enään taivaan isän sanomaa niinkuin väiititte että teksti raamatussa on taivaasta mitä se ei siis olekkaan . Noh matkaa on jäljellä viellä. katos niin se menee että toista ei voi syyttää jos itse tekee samaa sittenkun on aikuinen niin ymmärtää loogisuuden ja sen että asia ei voi muuttua lennosta . että kun väittää että toiset seuraa orjallisesti koraania niin itse sitten ottaa ne rusiant pullasta tyylillä ja uskoo että toinen ei tee samaa siinä se kirkkouskovaisuus näköjään on. sellasta juupas eipäs jankkausta ja aina ne sopivat lauseet poimii. sittenkun tuntee painetta toisen kysymykseen jätetään vastaamatta kun se ei matsaakkaan sen todellisuuden kanssa eli kokee painetta silloin yleensä elää valheessa?.
 
vierailija

Yhteistyössä