LaMamanMorbid
Juu ei kuulu asiaan. Itse en keksi yhtäkään syytä miksi haluaisin olla asiakkaan kaveri facessa.
Niitä ohjeistuksia tarvitaan sellaisia ihmisiä varten, jotka eivät omaa käytöstapoja ja ymmärrä omaa rooliaan työantajan edustajana.Joojoo, whatever. Työnantajat ja yhteiskunta ohjaa aikuisia kaikessa ja se on sitten ok?! No selvä. Minä haluan ainakin että muhun työntekijänä luotetaan sen verran että arviointikyky myös vapaalla ollessa pelaa, eikä kukaan tule kieltämään etten saa tehdä sitä tätä ja tuota. Mutta niinhän se on - Suomi on holhousyhteiskunta Mihinkäs ei laitettais rajoja ja kontrollia.
Siis mitä helvettiä?En minä ainakaan kehtaisi enkä haluaisi oman lapsen hoitajan kutsu ingnoorata :O Mielestäni hoitajat tekevät hienoa työtä pienellä palkalla ja ihan yleisten hyvien tapojen mukaisesti tervehtisin ja vaihtaisin kuulumiset ja voisin hyväksyä fb:n kavereihin. Miksi ei?
Jaa ne kaikki jälkeenpäin lähetetyt tekstaritkin...? No, onhan tietty heitäkin jotka pettävät "vahingossa" joten miksikäs ei.Meneekö vähän liian pitkälle, varsinkin kun kyseessä voi olla pelkkä vahinkokin.
Joo, jotain huonoa työtä tekeviä sen sijaan kannattaa jättää tervehtimättä ja ignoorata facessa.En minä ainakaan kehtaisi enkä haluaisi oman lapsen hoitajan kutsu ingnoorata :O Mielestäni hoitajat tekevät hienoa työtä pienellä palkalla ja ihan yleisten hyvien tapojen mukaisesti tervehtisin ja vaihtaisin kuulumiset ja voisin hyväksyä fb:n kavereihin. Miksi ei?
Ainakin meillä lastensuojelun henkilöstö tekee ison määrän ylitöitä esimerkiksi postauskeikkojen myötä.Ei kai ne lastensuojelun työntekijätkään töitä tee 24/7? Vapaa-aika se heilläkin on, ja sen käyttäkööt juuri niin kuin haluavat. Vaikka nettiin ja höpöjuttuihin.
Yölläkö ne niitä nukkuvia lapsia tukistelee? Keksi parempia juttuja, ei nyt ihan menny läpi.Alkuperäinen kirjoittaja perhetyöntekijä;29830540:Ainakin meillä lastensuojelun henkilöstö tekee ison määrän ylitöitä esimerkiksi postauskeikkojen myötä.
Itsekin istuin koko viime yön autossa yhden perheen talon ulkopuolella, kun täytyi saada huostaanotto-oikeudenkäyntiä varten pitäviä todisteita perheen lapsiin kohdistuvista tukistusepäilyistä.
Joo, mutta et sinä silti töissä ole joka päivä koko päivää. Ja tällaisen topicin ehtii rustata vaikka lounas- tai vessatauon aikana, siksi tämän olettaminen provoksi ainoastaan sillä perusteella, ettei ls-työntekijällä olisi aikaa tällaiseen on aika typerää.Alkuperäinen kirjoittaja perhetyöntekijä;29830540:Ainakin meillä lastensuojelun henkilöstö tekee ison määrän ylitöitä esimerkiksi postauskeikkojen myötä.
Itsekin istuin koko viime yön autossa yhden perheen talon ulkopuolella, kun täytyi saada huostaanotto-oikeudenkäyntiä varten pitäviä todisteita perheen lapsiin kohdistuvista tukistusepäilyistä.
Oon huomannu saman. Jotkut ottaa facebookin ihan liian vakavasti ja on jotenkin ihan hysteerisiä facekaveruuden suhteen. Joskus mietin että miten semmoiset ihmiset uskaltaa näyttää naamaansa ulkona, jokuhan voisi vaikka nähdä heidät *iik*Stalkkaamaan omaa elämääsi : D Kyllä sulla on kovat luulot toisten mielenkiinnosta kenenkään elämää kohtaan! Haloo kyse on VAIN facekaveruudesta. Aivan se ja sama keikkuuko siellä se tarhatäti vai ei.
No niinpä. Se tarttuu myös jälkipolveen, joten kannattaa aina miettiä miten suhtautuu kanssaihmisiin.Oon huomannu saman. Jotkut ottaa facebookin ihan liian vakavasti ja on jotenkin ihan hysteerisiä facekaveruuden suhteen. Joskus mietin että miten semmoiset ihmiset uskaltaa näyttää naamaansa ulkona, jokuhan voisi vaikka nähdä heidät *iik*
Oletkohan nyt ihan järjissäsi, oikeasti?No niinpä. Se tarttuu myös jälkipolveen, joten kannattaa aina miettiä miten suhtautuu kanssaihmisiin.
Älä unohda sitä, että jos joku sut poistaa kaverilistalta (ette oikeasti tunne ettekä koskaan mitenkään reagoi toistenne päivityksiin yms), sun täytyy menettää yöunesi miettiessäsi miksi se meni sut poistamaanAlkuperäinen kirjoittaja herää nyt jo!;29831583:Oletkohan nyt ihan järjissäsi, oikeasti?
Siis jos ei tahdo täyttää facen kaverilistaa (KAVERIlista, huom! ei tuttavalista tai "luulentuntevanisinutolemmeehkäkerranjutelleetkännissäbaarissa" -lista) moikkaustutuilla, niin on automaattisesti oikeassa elämässäkin ihmisiä pelkäävä epäsosiaalinen mörökölli, jonka lapset ovat tuhoontuomittuja seinäruusuja.
:O Mä opeten mun lapselle ettei koko elämää jaeta netissä tuntemattomille tai edes niille jotka tuntee.No niinpä. Se tarttuu myös jälkipolveen, joten kannattaa aina miettiä miten suhtautuu kanssaihmisiin.
Niin todennäköisesti.Alkuperäinen kirjoittaja herää nyt jo!;29831583:Oletkohan nyt ihan järjissäsi, oikeasti?
Siis jos ei tahdo täyttää facen kaverilistaa (KAVERIlista, huom! ei tuttavalista tai "luulentuntevanisinutolemmeehkäkerranjutelleetkännissäbaarissa" -lista) moikkaustutuilla, niin on automaattisesti oikeassa elämässäkin ihmisiä pelkäävä epäsosiaalinen mörökölli, jonka lapset ovat tuhoontuomittuja seinäruusuja.