[QUOTE="Jenis";29834079]No teillähän on meininkiä. Ei muuta ku hampaat kurkkuun tädiltä sitte vaan
Mä toimin muuten lasteni ristiriitatilanteissa niin, että käsken niitten ensin yrittää itse, ja puutun sitten aikuisena peliin, jollei tilanne ratkea. Tällä palstalla oon ennenkin huomannut, että naiset suhtautuu miehiinsä kuin lapsiin
[/QUOTE]
Ensinnäkään, en sanonut, että minä löisin keneltäkään hampaita kurkkuun. Olen nainen ja näinollen huomattavasti kavalampi. Mikäli olisin ap:n saappaissa, järjestäisin tarhantädille varsin tukalat oltavat. Tässä tapauksessa tarhantäti on ollut aika röyhkeä ap:ä kohtaan. Ymmärtääkseni myös päiväkodeilla ja niiden henkilöstöllä on tavoitteina tukea perheitä, ei hajottaa niitä.
Toimit oikein hienosti lastesi ristiriitatilanteissa. Noinhan se kuuluu mennäkkin. Ymmärtääkseni kuitenkin puutut asiaan, mikäli tilanne ei raukea. En vain ymmärrä, että miten ap:n tilanne liittyy siihen, että naiset suhtautuvat miehiinsä kuin lapsiin? Minä suhtaudun mieheeni kuin kumppaniini. Mielestäni olisi omituista, jos vaimoa ei häiritsisi se, että tarhantäti pommittaa hänen miestään viesteillä. Tässä tapauksessa on myös selkeää, että tarhantäti kuvittelee, ettei miehen vaimo tiedä tapahtuneesta. Mikä on jo sinänsä varsin huvittavaa.