Tarhantäti oli laittanut miehelleni Facebookissa kaveripyynnön :D

• Viestiketjun aloittaja Reippailija
  • Ensimmäinen viesti
seuraaja
Tämä on kyllä paras ketju pitkään aikaan! Ehkä apn mies on flirttailluy vähän hoitajalle, tuskin ne on ehtineet suhdetta kehittää pkn eteisessä? Tosin olisi sekin mahdollista. Mitä tää apn mies on nyt tekemässä asian suhteen? Ymmärrän, etyä ap halua purkaa tuntojaan mutta kyllähän miehen pitää itse ihailijansa hoitaa, JOS siitä haluaa eroon päästä. Mua kyllä ahdistaisi että tuo nainen hoitaa omaa lastani..

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
-
[QUOTE="Jenis";29833809]Miksi sinä, miksi ei miehesi? Tarvitseeko hän puolustajaa, aikuinen mies? Teknisesti ottaen asia ei koske sinua lainkaan.[/QUOTE]

Kyseisessä tapauksessa mieshän oli jo ilmoittanut tälle pk- tädille, ettei ole kiinnostunut. Hyvinkin selkeästi.
Toiseksi, miten niin mun miehen asiat/elämä ei kuulu mulle? Totta helvetissä kuuluu. Se on mun mies. Teknisesti ottaen asia todellakin koskee minua ja minun elämääni. Minulla ja miehelläni on elämät, jotka ovat aika monella saralla yhteydessä toisiinsa. Sen lisäksi kokisin, että kyseinen pk- täti astuu minun varpailleni ja käyttäytyy minua kohtaan epäkunnioittavasti. En pitäisi siitä.
Sitäpaitsi, jos homma olisi toisinpäin, että pk- setä pommittaisi minua viesteillä ja yrittäisi vokotella, niin mun mies olisi varmasti käynyt jo iskemässä siltä hampaat kurkkuun.

"Jenis"
Kyseisessä tapauksessa mieshän oli jo ilmoittanut tälle pk- tädille, ettei ole kiinnostunut. Hyvinkin selkeästi.
Toiseksi, miten niin mun miehen asiat/elämä ei kuulu mulle? Totta helvetissä kuuluu. Se on mun mies. Teknisesti ottaen asia todellakin koskee minua ja minun elämääni. Minulla ja miehelläni on elämät, jotka ovat aika monella saralla yhteydessä toisiinsa. Sen lisäksi kokisin, että kyseinen pk- täti astuu minun varpailleni ja käyttäytyy minua kohtaan epäkunnioittavasti. En pitäisi siitä.
Sitäpaitsi, jos homma olisi toisinpäin, että pk- setä pommittaisi minua viesteillä ja yrittäisi vokotella, niin mun mies olisi varmasti käynyt jo iskemässä siltä hampaat kurkkuun.
No teillähän on meininkiä. Ei muuta ku hampaat kurkkuun tädiltä sitte vaan :D

Mä toimin muuten lasteni ristiriitatilanteissa niin, että käsken niitten ensin yrittää itse, ja puutun sitten aikuisena peliin, jollei tilanne ratkea. Tällä palstalla oon ennenkin huomannut, että naiset suhtautuu miehiinsä kuin lapsiin :)

• Tykkää
"vieras."
Trollausta koko ketju. Sen ajan kun olen päiväkodissa työssä ollut ikinä ei ole perjantaina pidetty vanhempainiltaa, eihän sinne ketään tulisi. Vanhempainillat on arki-iltoina, ei perjantaina.

"vieras."
No mitä ihmeen kiusallista sen hyväksymättä jättämisessä muka on? Se on vain pelkkä fb kaveripyyntö.
Mulla Facebook ei ole mikään pelkkä kaveripyyntöpaikka. En halua sinne ketä sattuu ihmetteleen tekemisiäni. Aika kevyesti ihmiset facen ottaa. Ei ymmärretä sitäkään, että mitä sinne laittaa niin ei saa pois eli ei ole ihan mikä tahansa paikka.

Myös se ketä kaveriksi hyväksyy kertoo ihmisestä aika paljon. En todellakaan haluaisi ketä sattuu kaverilistoilleni, vaan oikeasti läheisiä ihmisiä. Ei mulla olekaan kuin 81 kaveria ja se riittää sinne.

vieeeras
[QUOTE="vieras.";29834187]Mulla Facebook ei ole mikään pelkkä kaveripyyntöpaikka. En halua sinne ketä sattuu ihmetteleen tekemisiäni. Aika kevyesti ihmiset facen ottaa. Ei ymmärretä sitäkään, että mitä sinne laittaa niin ei saa pois eli ei ole ihan mikä tahansa paikka.

Myös se ketä kaveriksi hyväksyy kertoo ihmisestä aika paljon. En todellakaan haluaisi ketä sattuu kaverilistoilleni, vaan oikeasti läheisiä ihmisiä. Ei mulla olekaan kuin 81 kaveria ja se riittää sinne.[/QUOTE]

Ja mikähän sinä olet sanomaan minkä verran kenelläkin saa facebookissa olla kavereita? Meinaat ilmeisesti, että ketkään ulkomaalaiset ei sitten ainakaan voi olla kavereita ja niiden kanssa ei voi jutella ja tutustua? Tai ehkä jopa tuntea entuudestaan? Jotkut ehkä tutustuu ihmisiin yhteisten mielenkiinnon kohteiden kautta. Ai niin mutta sun mielestähän sekään ei varmaan ole sallittua.

• Tykkää
"huoh"
Ja mikähän sinä olet sanomaan minkä verran kenelläkin saa facebookissa olla kavereita? Meinaat ilmeisesti, että ketkään ulkomaalaiset ei sitten ainakaan voi olla kavereita ja niiden kanssa ei voi jutella ja tutustua? Tai ehkä jopa tuntea entuudestaan? Jotkut ehkä tutustuu ihmisiin yhteisten mielenkiinnon kohteiden kautta. Ai niin mutta sun mielestähän sekään ei varmaan ole sallittua.
Eihän tuossa lainaamassasi otteessa noin kukaan sanonut. Itse sinä tuossa olet sitä mieltä että olet joku sanomaan minkä verran kelläkin saa olla kavereita: jos vaikka minä en halua kavereikseni kuin viisikymmentä läheistäni enkä huoli sinua, niin sekö on sinusta väärin?

-
[QUOTE="Jenis";29834079]No teillähän on meininkiä. Ei muuta ku hampaat kurkkuun tädiltä sitte vaan :D

Mä toimin muuten lasteni ristiriitatilanteissa niin, että käsken niitten ensin yrittää itse, ja puutun sitten aikuisena peliin, jollei tilanne ratkea. Tällä palstalla oon ennenkin huomannut, että naiset suhtautuu miehiinsä kuin lapsiin :)[/QUOTE]

Ensinnäkään, en sanonut, että minä löisin keneltäkään hampaita kurkkuun. Olen nainen ja näinollen huomattavasti kavalampi. Mikäli olisin ap:n saappaissa, järjestäisin tarhantädille varsin tukalat oltavat. Tässä tapauksessa tarhantäti on ollut aika röyhkeä ap:ä kohtaan. Ymmärtääkseni myös päiväkodeilla ja niiden henkilöstöllä on tavoitteina tukea perheitä, ei hajottaa niitä.

Toimit oikein hienosti lastesi ristiriitatilanteissa. Noinhan se kuuluu mennäkkin. Ymmärtääkseni kuitenkin puutut asiaan, mikäli tilanne ei raukea. En vain ymmärrä, että miten ap:n tilanne liittyy siihen, että naiset suhtautuvat miehiinsä kuin lapsiin? Minä suhtaudun mieheeni kuin kumppaniini. Mielestäni olisi omituista, jos vaimoa ei häiritsisi se, että tarhantäti pommittaa hänen miestään viesteillä. Tässä tapauksessa on myös selkeää, että tarhantäti kuvittelee, ettei miehen vaimo tiedä tapahtuneesta. Mikä on jo sinänsä varsin huvittavaa.

• Tykkää
Reactions: Puuhippa
Häpeävä
Erittäin epäammattimaista käytöstä lastenhoitajalta. Sanoisin, että ei kauaa saa jatkaa työpaikassaan, jos saatatte asian pk:n johtajan tietoon. Minusta pitääkin saattaa, sillä tämä ihminen ei varmaankaan ole muutoinkaan luotettava ssati asiantunteva työntekijä. Päivähoidolla on juurikin tavoitteita, joista yksi on tuo perheiden tukeminen vaikeissa tilanteissa, ei niiden tilanteiden aiheuttaminen..

reippailija
Tuunpas päivittämään viimeisimmät kuulumiset :)
Viime viikolla jouduimme sitten kuitenkin ottamaan yhteyttä päiväkodin johtajaan. Tarhantäti laittoi tiistaina jälleen miehelleni viestin, joka koski lastamme. Asia ei millään lailla ollut kiireellinen ja tää viesti tuli joskus illalla, tarhantädin omasta puhelimesta.
Keskiviikkoaamuna mieheni soitti päiväkodin johtajalle ja kertoi asiasta. Perjantaina kokoonnuimme päiväkodilla, siis mieheni, minä, päiväkodin johtaja ja tarhantäti. Ensin oli aika rajua puolustautumista hältä, mutta loppujen lopuksi myönsi, että on ihastunut mieheeni ja käyttäytynyt epäammattimaisesti.
Tää juttu menee sivistystoimen johtajalle asti seuraavaksi ja ainakin varoituksen tää nainen tulee saamaan. Hänellä on määräaikainen sopimus, joka loppuu toukokuun lopussa ja siihen asti hän on sairaslomalla.
Nyt on helpottunut olo miehellä ja mullakin. Jospa tää nyt loppuis.

niin ja
[QUOTE="terkka";29803165]Hyvin epäammattimaista. En ikinä suostuis asiakkaideni kaveriksi.[/QUOTE]

Myös poliisi ei oikeastaan voi olla kuin toisten poliisien kaveri, sillä jokainen kansalainen voi olla poliisin asiakas jossain tilanteessa. Lisäksi poliisi on julkisen vallan käyttäjä, eikä ole lähtökohtaisesti samassa asemassa kuin tavallinen kansalainen.

"vieras."
Onpa melkoinen nainen. Tuskin saa enää omasta kunnasta töitä tuolta alalta. Sen verran törkeää ja täysin epäammattimaista toimintaa.

Asiakkaiden kaveriksi ei ikinä. Sen sijaan, jos muualta on tuttu niin tottakai poliisi tai kuka hyvänsä voi pyytää kaveriksi oikeita kavereita, joiden kanssa on tekemisissä vapaa-ajallakin.

Yhteistyössä