Hei sinä, kummallinenhan se tarina, olet oikeassa.
Mutta olen siitä varma, että vefätystä ei itse asia menneisyydestä mustalaisnaisen kanssa ollut. Ensitapaamisella jo kyllä näin sen, että mies oli jotenkin hukassa. Siksikään en halunnut uusintatapaamisiin. Se, että yleensäkin puhuu jostakusta toisesta naisesta muuten kuin sivumennen, ei se oikein normaalia eikä kohteliasta ainakaan.
Ei hän koskaan sanonut rakastavansa minua, enkä minä häntä. Ei tunteet olleet niin pitkällä onneksi minullakaan. Enemmänkin jonkinlaista sielujen sympatiaa, ystävyyden tapaista. Meillä oli mukavaa yhdessä. Mies ei mielestäni minulle muuten valehdellutkaan kuin sen verran, että ei kertonut suoraan olevansa uudelleen seksisuhteessa ko. naiseen. Hän kertoi kyllä tavanneensa tämän jo jjoskus loppukesällä. Silloin hän kertoi myöskin, että kuinka hän voisi ottaa vakavasti naisen, joka oli käynyt päälle ja hakannut jonkun sivullisen naisenkin. Silloin ajattelin, että eipä niin. sitä hän ei silloin kertonut, että "rakastaa" vielä ko. naista. Sen hän kertoi vasta nyt viikonlopun päätteeksi, kun olin päässyt hänen luotaan kotiini. Hän sanoi kyllä, että pitää minusta hyvin paljon. Jotain sellaistakin hän sanoi, että kuinka hänellä nyt on vaikeaa, kun on 2 naista!!! Voi jeestas. Kaipa hän ajatteli niin, että minä odottelen hyllyllä vaan, kun hän selvittelee tunteensa ja elämänsä. Muutenhan sellainen ilmoitus olisi ollut aivan sairas. En keksi muuta, edes miehen logiikkaa koko jutulle.
Minä en ole mikään menestynyt virkanainen, eikä hän minussa ole sellaista ollut bongaamassakaan. Tosin olen aikasen varakas, mutta olen sen pitänyt häneltä ja muiltakin tiiviisti salassa. Mies leveili rahoillaan "köyhälle" tytölle. heh
Olen pistänyt miehelle sen lajin terveiset, että tuskin uskaltaa enää koskaan yhteyttä ottaa. Olen kuulemma "ilkeä" ja "rasisti".