Tapasin netitse miehen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja N45
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei sinulle tullut mieleen, josko _mies_ vedätti sinua kertomuksellaan. Halusi tietoisesti myötätuntoa ja sinut ihastumaan syvemmin. Kun mies kertoi rakastavansa sinua, mitä vastasit? Ehkäpä hän haki ja hakee netistä edelleen vain sitä akateemista ja hyvin toimeentulevaa sinkkunaista tai he yhdessä naisen kanssa hakevat. Voi olla hyvä, ettet aina vastannut miehen kutsuun ja päätit lopettaa suhteen.

Kun koko juttu oli omasta mielestäsikin jotenkin kummallinen, niin varmaan sallitaan tämäkin epäilys.

Hei sinä, kummallinenhan se tarina, olet oikeassa.

Mutta olen siitä varma, että vefätystä ei itse asia menneisyydestä mustalaisnaisen kanssa ollut. Ensitapaamisella jo kyllä näin sen, että mies oli jotenkin hukassa. Siksikään en halunnut uusintatapaamisiin. Se, että yleensäkin puhuu jostakusta toisesta naisesta muuten kuin sivumennen, ei se oikein normaalia eikä kohteliasta ainakaan.

Ei hän koskaan sanonut rakastavansa minua, enkä minä häntä. Ei tunteet olleet niin pitkällä onneksi minullakaan. Enemmänkin jonkinlaista sielujen sympatiaa, ystävyyden tapaista. Meillä oli mukavaa yhdessä. Mies ei mielestäni minulle muuten valehdellutkaan kuin sen verran, että ei kertonut suoraan olevansa uudelleen seksisuhteessa ko. naiseen. Hän kertoi kyllä tavanneensa tämän jo jjoskus loppukesällä. Silloin hän kertoi myöskin, että kuinka hän voisi ottaa vakavasti naisen, joka oli käynyt päälle ja hakannut jonkun sivullisen naisenkin. Silloin ajattelin, että eipä niin. sitä hän ei silloin kertonut, että "rakastaa" vielä ko. naista. Sen hän kertoi vasta nyt viikonlopun päätteeksi, kun olin päässyt hänen luotaan kotiini. Hän sanoi kyllä, että pitää minusta hyvin paljon. Jotain sellaistakin hän sanoi, että kuinka hänellä nyt on vaikeaa, kun on 2 naista!!! Voi jeestas. Kaipa hän ajatteli niin, että minä odottelen hyllyllä vaan, kun hän selvittelee tunteensa ja elämänsä. Muutenhan sellainen ilmoitus olisi ollut aivan sairas. En keksi muuta, edes miehen logiikkaa koko jutulle.

Minä en ole mikään menestynyt virkanainen, eikä hän minussa ole sellaista ollut bongaamassakaan. Tosin olen aikasen varakas, mutta olen sen pitänyt häneltä ja muiltakin tiiviisti salassa. Mies leveili rahoillaan "köyhälle" tytölle. heh

Olen pistänyt miehelle sen lajin terveiset, että tuskin uskaltaa enää koskaan yhteyttä ottaa. Olen kuulemma "ilkeä" ja "rasisti".

Luin vielä uudelleen tuon jutun, että olisi jokin sellainen "yhdessä hakemis" -juttu. Ei se oikein sovi pirtaan. Siinä kait pitäisi olla jo jotain ryhmäseksi/ bi -kuvioita : ) tai sitten jotain taloudellista hyväksikäyttöä tms. Sellaista ei ollut. Mies ei saanut minulta kuin kahvipaketin luontaistuotteen lisäksi : )

Mitä järkeä ajatuksessa muuten olisi, jos ei sitten jotain sairasta huvia. Se tietysti aina mahdollista.

Luulen, että aika moni aikuinen pelkää yksinoloa. Jos siis näyttää siltä, että vanha suhde on päättymässä tai nykyinen suhde ei tyydytä muttei uskalla sitä lopettaakaan, niin moni saattaa etsiä uutta kumppania helpointa keinoa käyttäen eli netin kautta. Varsinkin jos työpaikalta etsii kumppania, niin olemassaoleva kumppani ei saa tietää asiasta mitään.

En jaksanut lukea koko viestiketjua läpi, mutta joistakin viesteistä sai sen käsityksen, että joko mies etsii N45:stä joko naista, jonka avulla irrottautua raastavasta suhteesta tai hän pelkää jäävänsä yksin tms.

Rakastuminen ei ole välttämättä järjellä ajateltava asia. Joku saattaa rakastuneena sietää toiselta ihan kamalaakin kohtelua. Sinuna pysyttelisin kyllä miehestä erossa niin kauan, kunnes hän todellakin pystyy osoittamaan käytöksellään, puheillaan yms, että hän on irti vanhasta suhteesta, sillä tuskinpa kukaan haluaa olla "välivaiheen" suhde.

Tietyllä tavalla avoimmuus on hyvä asia kumppanissa, mutta joskus avoin ihminen saattaa olla tahditon ja kertoa liian paljon itsestään. Tuskinpa ainakaan ihastunut ihminen haluaa kuulla, kun oma ihastuksen kohde puhuu ex-kumppanistaan jatkuvasti.

Ehkei kannata tehdä hätiköityjä päätöksiä. Mieti itsekin, mitä suhteelta haluat. Anna ajan kulua ja katso, tuntuuko sinusta että mies pääsee vanhasta suhteesta irti. Kakkosnaiseksi ei kannata jäädä eikä toisaalta loputtomiin odotella sitä, että miten miehen ja exän suhde kehittyy, sillä liika odottelu tarkoittaa myös sitä, että odotellessä et tutustu muihin miehiin. Varmasti jossain on myös mies, jolle sinä olisit sydämessä ykkönen.

Uskon itsekin noin sydämeni pohjilla, kun kamalimmat tunne myrskyt ja loukkaantumisen tunteet ovat menneet ohi. Pelkään tuota, että jokin tunne jää kytemään, mutta onneksi on olemassa järki ja ylpeyskin.

Osuit oikeaan, uskon niin, tuossa että hän pyrki pääsemään minun avullani suhteestaan. Totta sekin, että hän pelkää yksin olemista, sen hän on sanonutkin.

Puhuit niin viisaita sanoja, että en voi muuta sanoa kuin että olet oikeassa. Miten noin ytimeen osasitkin mennä, vaikka et tunne meitä.

Jotenkin sinut on koukutettu. Vaikea sanoa tarkaan miten, mutta siltä kertomuksesi vaikuttaa. Ehkäpä niin, että tunteitasi on herätelty ja vedetty takaisin vedoten entiseen rakkauteen. Uskoisin, että monen naisen itsetuntoa sellainen tilanne koettelee. On jo ollut valmis nuolaisemaan, ennen kuin tipahtaa.

Yhteistyössä