Tapahtuipa apteekissa...

hattua taas nostan
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kerran ovikello soi ja mä avaamaan ovea "maija virtanen" siis sanoin kun oven avasin. no onneks kaveri vaan...
Mie menin kanssa kerran avaamaan ovea, kun ovikello soi. Sain oven auki, kiljaisin ja hyppäsin varmaan 30 senttiä ilmaan säikähdyksestä, kun siinä oventakana seisoi joku :eek: :ashamed: :LOL:
Te asutte varmaan maalla, vai? Ai kun mä rakastan sun juttuja. Kymmenen lasta ja äiti joutaa vielä joskus palstalle. Eilen sua vasta mietin.

hattua taas nostan
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kerran ovikello soi ja mä avaamaan ovea "maija virtanen" siis sanoin kun oven avasin. no onneks kaveri vaan...
Mie menin kanssa kerran avaamaan ovea, kun ovikello soi. Sain oven auki, kiljaisin ja hyppäsin varmaan 30 senttiä ilmaan säikähdyksestä, kun siinä oventakana seisoi joku :eek: :ashamed: :LOL:
:LOL: Useinkos ne ovikellot itsekseen soi..

OT mut meillä soi kerran keskellä yötä (siis itsekseen). Just sinä yönä tuli kuluneeksi 5 vuotta mun äidin kuolemasta ja hän kuoli tässä talossa, missä me asutaan.
Minä kuulin useinkin unissani ovikellon soivan. Otin sitten äitivainaan kellon käyttöön ja se laulelee. Soipi vieläkin ovikello yöllä mutta tiedän ettei se ole meidän kun siinä erilainen ääni.

mä heitin viimeks lipat kun menin apteekkiin. pihalla tuli vettä, joten kengänpohjat oli märät. siin oven kohdalla on sit metallinen lista joka oli pirun liukas, jotenkin oikein mallasin jalkani siihen. siellä mä sit nökötin oviaukossa puolimakuulla. teki mieli kadota maan alle :ashamed:

hattua taas nostan
Alkuperäinen kirjoittaja tänään nähtyä:
paikallisessa liikkeessa nainen pienen lapsen kanssa..pakkaili ostamiaan tavaroita kassiin valmiiksi kassaneidin vielä tehdessä työtään. Nainen nosti kauppakassinsa kärryyn ja lähti työntämään lastaan ja ostoksiaan ulko-ovea kohti..nolo kassaneiti huutaa perään: " hei anteeksi! Entäs jos maksaisitkin ne ostokset?"
Mä oon maksanut ja jättänyt kassalle useasti, jopa kerran Alkossa. Hävetti kyllä mennä kysymään että onko ne putelit vielä täällä.

Mä taas onnistuin sammuttamaan auton keskelle liikennevaloja kun pysähdyin odottamaan jalankulkijaa joka ylitti tietä. Laitoin vain vaihdetta uudestaan ykköselle ja nostin hitaasti kytkintä, painoin kaasua, laitoin vaihteen ykköselle, nostin hitaasti kytkintä, painoin kaasua...hmmm mikähän on vikana? Vois varmaan käynnistää sen auton uudelleen :xmas: Takana tööttäiltiin suhteellisen vihaisesti ennen kun tajusin että mikä mättää :ashamed: puolustukseni sanon vain että olin vähän aikaa sit synnyttänyt ja imetysdementia alkoi puskea päälle :)

Nämä on parhaita.... :D

Itte olin kerran lumilautailun MM-kisoissa; oltiin saatu "suhteilla" sellaset työntekijä kortit joilla pääsi ilmatteeksi syömään, discoihin, ym.... :xmas: Kortit ei saanut olla esillä koko ajan ettei vaan kukaan tule kyselemään....
Mulla se kuitenkin oli sitten jäänyt roikkumaan kaulaan, syystä tai toisesta, ja oli alkamassa lautailun estepujottelu. (vai mikä se on kun pitää niitä tolppia kiertää?) Joka tapauksessa joku ukko yhtäkkiä ryntäsi siihen ja vetäsi mut siihen aikataulun luo, törkkäsi mustan tussin käteen ja sanoi että merkkaat nyt sitten ajat; lähtöajan ja maaliintuloajan. :eek: :eek: :eek: :eek: Yritin saada suutani auki mutta se oli just sellasen "isobossin" näkönen tyyppi joka ei kuunnellut ollenkaan vaan tokaisi vaan että rinteen ylhäällä on monitori mistä voin ajat katsoa.... |O
Ja eipä muuta kuin kirjaamaan; hitto soikoon. Mä mitään mistään ymmärtänyt.... |O Merkkailin vaan kaikki ylös mitä monitorista näin tihrustaa (joka tosiaan oli siellä rinteen yläosassa, minä alaosassa) ja toivoin että selviän ehjinnahoin pois.... jossain vaiheessa se iso "boss" tuli siihen ja hetken aikaa kun oli kattelu niitä aikoja, sai kohtauksen.... "Nämähän on osa aivan päin ****, muutama lasku joutuu uusiksi".... siinä kun ne meuhkasivat keskenään, minä hiivin takavasemmalle.... :whistle: :whistle: :ashamed: :saint: Oli muuten minun MM- kisat sitten siinä.... :whistle: :p :LOL:

VOIN PISTÄÄ OMAN MOKANIKIN...
Eli olin silloin töissä vanhainkodilla ja puhelin soi, siellä rouva esittelee itsensä, ja sanoi että haluaa puhua äitinsä kanssa, sanoi äitinsä nimen (Nimi muutettu) Tyyne Virtanen. No vien puhelimen Tyynelle ja mietein siinä samalla että miksi tytär soittaa, kun Tyyne on täysin vuodepotilas eikä puhu ollenkaan, mutta tein työtä käskettyä.
Pidin puhelinta Tyynen korvalla ja laitoin kaiuttimen päälle kun tytär pyysi. No tytär alkaa puhua äidilleen ja kysyikin siinä jotain äidiltään ja kun vastausta ei kuulu Tyyneltä, tytär kysyykin että miksi et äiti vastaa, mä siihen väliin koitan sanoa, että ei Tyyne ole enää aikoihin puhunut mitään, ja ihmettelen siinä samalla että eikö tytär tiedä....
Ja sanoin vielä että nyökyttelee vaan jos jotain kysyy, mutta ei puhu...
No puhelu loppu ja selitin toiselle hoitajalle puhelua joka sanoi että ei Virtasen Tyynellä ole edes tytärtä... oli Tyynet mennyt multa sekaisin, soitin nolona tyttärelle takaisin
B)

Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
Alkuperäinen kirjoittaja Super Hot Female:
Kaverini oli joskus aikoja sitten uusimassa ehkäisypilleri reseptiä, ja alkoi soittaa terveysasemalle, otti numeron ja ei kuullut kuka vastasi, mutta alkoi siitä huolimatta selvittää asiaansa, että tarvii uuden ajan lääkäriltä ja ehkäisyasioita olisi. Puhelimen toisesta päästä oltiin sanottu, että tämä on kuulkaa tunturin pöyrätehtaalla! :saint:
:D

Mulle ja monelle muulle kävi eräänä kesänä niin, että kun neuvolaan yritti soittaa, siellä vastasikin vastaaja, kesälomaa paikkaava täti luetteli numeron, joka menikin jollekin yksityishenkilölle.
Oli aika hiiltynyt se tyyppi, joka vastasi jo ties kuinka monetta kertaa 'neuvolana'.

Minäkin aloin vain pokkana sille selittämään, että entäs jos peruttaisi se äitiysneuvola-aika, kun tuo vauvakin syntyi jo ja kohta tullaan sairaalasta kotiin.
mä oon pari kertaa näpytellyt viimeisen numeron väärin kun olen tilannut aikaa gynekologille... sama nuori mies aina vastaa... toisella kertaa jo lupasi "hoitaa alapään ronkkimisen" ilmatteks jos heti tulisin :LOL: :LOL: :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja hoitsu:
Mulle on myytaman kerran käynyt viime päivinä, että kun olen tulossa potilashuoneesta käytävälle niin koputan siihen oveen... vissiinkin vähän väsy..
Mä olen taas joskus aikanaan ruvennut kotonakin koputtelemaan oviin. Olin silloin sinkku ja lapseton vielä, ja vähän aikaa odottelin vessan ovella siihen koputettuani.. kunnes sitten tajusin ettei sieltä varmaan kukaan vastaa. Samalla lailla sitä tottui että ovet aukeilee enimmäkseen itsekseen ja ihmetteli sitten koto-ovella, että eikö tää toimi?? Ai niin, täällä tarttee lihasvoimaa että ovi aukeaa.. :ashamed:

MoMx6
Ai kamala teitä...*kusee alleen* :LOL:

Itse menin kerran ovea avaamaan, kun ovikello soi...oventakana oli mies ison kukkapuskan kanssa ja sanoi, että "Kukkakaupasta päivää, tämä olisi teille!"
Olin ihan :eek: :eek: :eek:...ja sanoin "Anteeks, mut en ole kyllä mitään tilannut!"
Mies alkoi hymyillä ja toisti "tämä olisi kuitenkin teille..."
Jatkoin "Niin mutta kun en ole kyllä mitään tilannut!"
Ukkeli alkoi jo repeillä ja toisti vielä kärsivällisesti puska kädessään, että "tämä nyt olisi siitä huolimatta teille!!"

Lopulta tajusin, että juuuuuuu, se on siis KUKKALÄHETYS. :xmas:

Huusinpa kerran äijän apuun kun en tiskatessani saanu termaria auki, ku oli niin piukas, äijä tuli ja käänti sen oikein päite. ostokset yleensä unohtasin maksaa. kyllä näitä riittää, väsyneenä ei suutaan saisi aukaista. Tosin moni jäis paitti makeista nauruista.

narikka83
kiirettä töissä, iskee väsy salakavalasti. Piti soittaa tukkutilaus, ihmettelin ku ei alkanu hälyttään, yritin soittaa taskulaskimella =D asiakkaille olen joluna toivottanu hyvää vappua... joulukuussa :p pariskunta tulee kahville, ostavat 2 kahvia ja possumunkin. nainen maksaa ostokset,sillä aikaa mies otta possumunkin. kysyn asiakkaalta: tuleeko muuta? eli kaks kahvia ja possulle possu... hävetti! nainen meinas että oli päivän piristys.

äh
Alkuperäinen kirjoittaja honero:
meillä oli harvinaisia vieraita, minä kahvia laitoin pöytään ja pullaa ja KEIJUPAKETIN, sitten äkkiä vaivihkaa se takas jääkaappiin..
No älä nyt. Jotkut vetää oikeasti voita (se on kyllä sitten oikeasti voita) pullan päälle.

Tässä kävikin joku hassu sattumus kun joskus teini-ikäisenä ekaa kertaa yhdessä maalaiskyläpaikassa näin nuoren miehen niin tekevän. Hitsi kun en kuollakseni muista miten tilanne meni tarkasti, mutta jotenkin niin, että kyseinen nuorimies joi kahvia keittiönpöydän ääressä ja kysyi voiveistä enkä minä ymmärtänyt yhtään miksi kun ei ollut koskaan tullut mieleenkään, että joku voisi voidella pullaviipaleen. Tilanne päättyi siihen, että nuorimies vetäisi ykskaks suoraan sormella sitä voita siihen pullan päälle. Luuli kai että minä kuttuilen ja pihtaan voiveistä siksi. Minä olin vain täysin tietämätön. :(

Kioskin myyjätär
Silloin vuonna "miekka ja kypärä" ku oli vielä ns. luukkukioskeja (nykyäänhän kioskit ovat kuin pieniä kauppoja joihin asiakkaat voivat tulla sisälle asti). No, kyseinen kioski sijaitsi vilkaasti liikennöidyn kadun varella ja talvi kun oli,niin oli kioskin luukun yläpuolella vielä lämpöpuhallin ääntämässä. Tulipa paikalle nuori mies asiakas, osti tupakkaa ja sitten kuulin, että pyysi Suffelia. No, annoin hänelle sen Suffeli patukan, siihen mies sanoi, että ei ku Sultan. Kyllä meitä nauratti ja aikoipa mies naisystävälleen Suffelia ehdottaa seuraavan kerran. Itse nauroin vielä pitkään tapahtuman jälkeenkin, saattoi siinä asiakkaat olla ihmeissään ku myyjällä välillä pokka petti.

Alkuperäinen kirjoittaja Merili:
Minä oon yrittäny useamman kerran avata auton kaukosäätimellä ulko-ovea... raskaan työpäivän jälkeen sohotellut...
muoks. siis talon ovea...
Mä teen tota ihan jatkuvasti :kieh: |O

Mutta mä olen myös väsyneenä pessyt silmämeikin pois kynsilakanpoistoaineella,joten ei vaan ole aina mulla aivot kyydissä..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:
kiirettä töissä, iskee väsy salakavalasti. Piti soittaa tukkutilaus, ihmettelin ku ei alkanu hälyttään, yritin soittaa taskulaskimella =D asiakkaille olen joluna toivottanu hyvää vappua... joulukuussa :p pariskunta tulee kahville, ostavat 2 kahvia ja possumunkin. nainen maksaa ostokset,sillä aikaa mies otta possumunkin. kysyn asiakkaalta: tuleeko muuta? eli kaks kahvia ja possulle possu... hävetti! nainen meinas että oli päivän piristys.
Tää oli kyllä NIIN hyvä..:)

maria
Teillä ihan huippuja juttuja :D
Kerran oman lievemmän tältä päivältä..
Melkein koko päivä jutellut puhelimessa. No kesken yhden puhelun huikkaan miehelle ulos, että mä meen nyt käymään keskustassa. Mies vastaa mulle ok ja mä huikkaan "selvä, hei" :D Hieman siskoa ja sit muakin nauratti, kun jatkettiin puhelua.. Niinko mä olisin lopettanut miehen kans puhelun..
Niin ja sit kaupassa selitin siskolle kovasti sienirenkaista ja näytin pakettia myös. Ja ne oli tietenkin SIPULIrenkaita.. Mulla vähän ihmetys, kun toinen kattoo monttu auki et mitä sä nyt meinaat :D

sannelis
minäpä olin kerra lasten kanssa kauppa reissulla. ja pois lähtiessä kun sain pakatuks lapset ja ostokset autoon, huokaisin ja menin etupenkille istumaan ja siinä aikani istuttuani ihmettelin miks me ei liikuta mihinkään kunnes tajusin että, varmaan minun pitäis itse istua siihen ratin taakse että auto kulkis. huomaamattomasti yritin siirtyä kuskin paikalle.

xxx
Alkuperäinen kirjoittaja Super Hot Female:
Ja sanoin vielä että nyökyttelee vaan jos jotain kysyy, mutta ei puhu...
No puhelu loppu ja selitin toiselle hoitajalle puhelua joka sanoi että ei Virtasen Tyynellä ole edes tytärtä... oli Tyynet mennyt multa sekaisin, soitin nolona tyttärelle takaisin
B)
=) =) =)

Yhteistyössä