Maallapa hyvinkin asustellaan juu... mutta ei kai sitä silti pitäs säikkyä oventakana seisonutta ihmistä, kun ovikelloakin oli soitettuAlkuperäinen kirjoittaja hattua taas nostan:Te asutte varmaan maalla, vai? Ai kun mä rakastan sun juttuja. Kymmenen lasta ja äiti joutaa vielä joskus palstalle. Eilen sua vasta mietin.Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Mie menin kanssa kerran avaamaan ovea, kun ovikello soi. Sain oven auki, kiljaisin ja hyppäsin varmaan 30 senttiä ilmaan säikähdyksestä, kun siinä oventakana seisoi joku :ashamed:
Te ootte kyllä niin ihanan hassuja...Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:Nää on niin hyviä..
Mä oon muutama kuukaus sitten alottanu kaupan kassalla ja en ymmärrä ku aina vikoilla tunneilla tai muuten jos oon väsy niin alan sanoo asiakkaille summat miten sattuu esim jos summa on 14,25 niin sanon 25 ja 14, ja sit tirskun omiani ja koitan korjata tilannetta ja asiakkaat kahtoo et mikä hiivatin hullu tuo on ja varmaan nyt rahastaa liikaa :saint:
Ja oon minäkin joskus vahingossa huikannu poistuvalle asiakkaalle kiitos ja hei vaikka itsekin asiakkaana, jotenkin jää päälle.. :ashamed:
Tää oli kyllä paras! Nauran täällä kovaan ääneen yksin yöllä... laugh:Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:kiirettä töissä, iskee väsy salakavalasti. Piti soittaa tukkutilaus, ihmettelin ku ei alkanu hälyttään, yritin soittaa taskulaskimella =D asiakkaille olen joluna toivottanu hyvää vappua... joulukuussa pariskunta tulee kahville, ostavat 2 kahvia ja possumunkin. nainen maksaa ostokset,sillä aikaa mies otta possumunkin. kysyn asiakkaalta: tuleeko muuta? eli kaks kahvia ja possulle possu... hävetti! nainen meinas että oli päivän piristys.
Itse kassatätinä voin kertoa, että tuota tapahtuu tosi paljon.."Voitte laskea sen kynän pois, ottakaa vaan nää vaihtorahat."Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:nää on niin hyviä, et vedet valuu silmistä
itse toissapäivänä kaupassa maksoin käteisellä enkä kortilla niinku yleensä. Siinä sitten kynä kädessä ihmettelin et mitä nyt kun myyjä antoi vaihtorahat en tosin kuulemma ollut ainoa joka niin tekee
mä teen tota kans aina kun maksan käteisellä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:itse toissapäivänä kaupassa maksoin käteisellä enkä kortilla niinku yleensä. Siinä sitten kynä kädessä ihmettelin et mitä nyt kun myyjä antoi vaihtorahat en tosin kuulemma ollut ainoa joka niin tekee
Ehtiihän sen jo unohtaa, miksi oli ovelle menossaAlkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Maallapa hyvinkin asustellaan juu... mutta ei kai sitä silti pitäs säikkyä oventakana seisonutta ihmistä, kun ovikelloakin oli soitettu
Mulle käy AINA noin jos maksan käteisellä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja kaaka:Itse kassatätinä voin kertoa, että tuota tapahtuu tosi paljon.."Voitte laskea sen kynän pois, ottakaa vaan nää vaihtorahat."Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:nää on niin hyviä, et vedet valuu silmistä
itse toissapäivänä kaupassa maksoin käteisellä enkä kortilla niinku yleensä. Siinä sitten kynä kädessä ihmettelin et mitä nyt kun myyjä antoi vaihtorahat en tosin kuulemma ollut ainoa joka niin tekee
Mulle on käyny tismalleen samoin ja en tiiä et kuinka kauan olisin istunut siinä tyhmänä mutta onneksi pikkusisko oli myös mukana ja kysyi sit takapenkiltä että kenenkäs ajattelt ajavan autoa :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja sannelis:minäpä olin kerra lasten kanssa kauppa reissulla. ja pois lähtiessä kun sain pakatuks lapset ja ostokset autoon, huokaisin ja menin etupenkille istumaan ja siinä aikani istuttuani ihmettelin miks me ei liikuta mihinkään kunnes tajusin että, varmaan minun pitäis itse istua siihen ratin taakse että auto kulkis. huomaamattomasti yritin siirtyä kuskin paikalle.
Tätä on pakko peesailla! =)Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mulle käy AINA noin jos maksan käteisellä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja kaaka:Itse kassatätinä voin kertoa, että tuota tapahtuu tosi paljon.."Voitte laskea sen kynän pois, ottakaa vaan nää vaihtorahat."Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:nää on niin hyviä, et vedet valuu silmistä
Apua!Alkuperäinen kirjoittaja tyttönen:Mulla oli lääkärille aika ja piti sitten riisua housut pois, pikkuhousut vain sai jäädä. Rupes sitten hävettämään kun tajusin, että pikkarit kunnolla väärin päin, eli siis lappu ulkopuolella ja vielä edessä. Ja vastako se hävetti kun tajusin että kestopikkuhousunsuoja oli jääny housuihin kiinni (ollu pesun ajankin kiinni) ja roikku siinä minun jalkojen välissä ulkopuolella tottakai. Enpä enää vedä pikkuhousuja jalkaani pimeässä makuuhuoneesa...
Juu, tama oli kieltamatta aika paha...Alkuperäinen kirjoittaja :D:Apua!Alkuperäinen kirjoittaja tyttönen:Mulla oli lääkärille aika ja piti sitten riisua housut pois, pikkuhousut vain sai jäädä. Rupes sitten hävettämään kun tajusin, että pikkarit kunnolla väärin päin, eli siis lappu ulkopuolella ja vielä edessä. Ja vastako se hävetti kun tajusin että kestopikkuhousunsuoja oli jääny housuihin kiinni (ollu pesun ajankin kiinni) ja roikku siinä minun jalkojen välissä ulkopuolella tottakai. Enpä enää vedä pikkuhousuja jalkaani pimeässä makuuhuoneesa...
Mulle käy aina noin kun rahalla maksan, tosi noloo.Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:nää on niin hyviä, et vedet valuu silmistä
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Veera-:Jospa mäkin oman mokani laitan.. Olin pienessä Siwassa jonottamassa kassalle, siinä mun eessä oli pari asiakasta vielä. Mies, joka just oli pakkaillu tavaransa ja lähössä ovesta ulos huikkas myyjälle heipat. Ja mä sillosena toisen kaupan kassan tätinä huikkasin sieltä jonosta oikein isolla äänellä: "Hei, ja kiitos!" Pikkusen hävetti..