Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Epäilemättä olis pitänyt jättää kertomatta. Mutta sen aunomahos-jutun jälkeen tuskin millään on enää mitään väliä.
Minussa ei olisi kyllä naista kertomaan :ashamed:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Epäilemättä olis pitänyt jättää kertomatta. Mutta sen aunomahos-jutun jälkeen tuskin millään on enää mitään väliä.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja Neppari--:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:(Mä voin esitellä kaikki ne kaks komeaa, ja kaupanpäällisiksi Matti Nykäsen, joka on kevään aikana yrittänyt uida liiveihin jo kahdesti :kieh: :kieh: :kieh: )
Hyi hyi! :x Mutta kerro miten se on yrittänyt![]()
![]()
Taksijonossa oli kerran mun takana, ja rupes heittämään juttua, tyyliin että meille vai teille, ei mitään järjellistä. Ja kun en innostunut, niin tuli klassinen etkö sä tiedä kuka mä olen -kysymys. Johon minä, että todellakin tiedän, ja etenkään siksi ei nyt flaksi käy. Muutama viikko tämän jälkeen se tuli tos kävelykadulla vastaan, ja taas sama peli. Mussa on kuulemma jotain samaa ku Mervissä, jota hänel oli hirveä ikävä... oli ihan pakko sanoakin se hälle, että siihen kommenttiin meni sit VIIMEISETKIN tsäänssit (joita EI siis koskaan ollut millään muotoa), sillä mä EN halua tietää, mitä se jokin on![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Mä odotan niitä asfalttimiähiä... piru kun tuli näin kylmät ilmat |O
Ei niissoo enää mitään näkemistä sen uuden lain astuttua voimaan.
Mikä laki?![]()
Nykyisin niillä pitää olla kypärä ja värikäs haalari (ainakin siis se turvaliivi) päällä säällä kuin säällä. Paljaat yläkropat ovat siis historiaa.
MIKÄ VÄÄRYYS!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Ekkö sä nähnyt jo joku päivä sitten jonkun tosi komean joka kuitenkin pukeutu oudosti?![]()
Joo. Täällä Jyväskylässä liikkuu PALJON komeita miehiä.
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Ekkö sä nähnyt jo joku päivä sitten jonkun tosi komean joka kuitenkin pukeutu oudosti?![]()
mä taidan tulla sinne kyläileen![]()
:snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Ekkö sä nähnyt jo joku päivä sitten jonkun tosi komean joka kuitenkin pukeutu oudosti?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Reissaaja:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Ekkö sä nähnyt jo joku päivä sitten jonkun tosi komean joka kuitenkin pukeutu oudosti?![]()
Tuo on täyttä totta! Sen verran Jyväskylässä liikkunut, että olen kiinnittänyt huomion kyseisen seikkaan.![]()