Tapahtuipa apteekissa...

tiikeriemo
kerran menin "vähän" väsyneenä apteekkin kun oli huuliherpes puhkeamassa ja kun myyjä tuli kysymään voiko auttaa niin kajautin hyvin kuuluvalla äänellä "pitäis saada herpeslääkettä" ja apteekki oli täynnä ihmisiä..

Mä olin tänään lähdössä kaupasta kotio ja yritin autoa käynnistää.Ja ei käynnisty ja mä jo että mikä tässä nyt mättää!!!!
No katoin sitten avaimia ja yritin näköjään kotiavaimella käynnistää..jostain kumman syystä ei onnistunut..tuli vähän tyhmä olo =)

vieras
kerran gynekologillaolin jo paitojakin riisumassa niin jännittynyt olin. musta tuntuu että lääkäri tyrski hihaansa mutta ei sanonut mitään. tajusin onneksi kun oli jo paidan napit auki..

Jospa mäkin oman mokani laitan.. Olin pienessä Siwassa jonottamassa kassalle, siinä mun eessä oli pari asiakasta vielä. Mies, joka just oli pakkaillu tavaransa ja lähössä ovesta ulos huikkas myyjälle heipat. Ja mä sillosena toisen kaupan kassan tätinä huikkasin sieltä jonosta oikein isolla äänellä: "Hei, ja kiitos!" Pikkusen hävetti..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Mä ku kävin viimeks apteekissa hakee antibioottikuurin ni annoin sille tätille tytön kelakortin :D Se sitä hetken katto ja naureskellen tuumas että ei tainnu olla oikee kortti :LOL: Mut helposti meni sairastelun piikkiin se kämmi, olin mä aika raato sillo.
eiköhän ne on kaikenlaista nähny kun kipeet ja hörhöt käy hakee lääkitystä. :D mulla ei ois kyllä mitään asiaa kipeenä apteekkiin. :whistle:
heh heh,monet ihmiset on kipeitä mennessään apteekkiin,miksiköhän:)

tänään nähtyä
paikallisessa liikkeessa nainen pienen lapsen kanssa..pakkaili ostamiaan tavaroita kassiin valmiiksi kassaneidin vielä tehdessä työtään. Nainen nosti kauppakassinsa kärryyn ja lähti työntämään lastaan ja ostoksiaan ulko-ovea kohti..nolo kassaneiti huutaa perään: " hei anteeksi! Entäs jos maksaisitkin ne ostokset?"

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
:D sinne apteekkiin kun menee niin jää samalla aivot jonnekin matkalle.

kerran kun mä kävin niin otin sen vuoronumeron, lapussa luki 660. no..kattelin tauluun ja vuorossa oli numero 097. ajattelin siinä sitten että joopa...tosi kivaa..tähän menee ikuisuus. aika kauan meni ennen ku tajusin että mulla on lappu väärinpäin. :whistle: ei tullu mieleen että mun eellä ois ollu 500 muuta. :D onneks tajusin ajoissa. muuten ois ihan oikeesti menny ikuisuus. :saint:
Hei mulle on käyny samalla lailla. En tosin muista niitä numeroita, mut kuitenkin. Taisin vielä ittekseni ääneen todeta, et onpas väkeä odottamassa...
ihanaa!!!!! en oo ainoo! :hug:

no ette ole ainoita,,mulle kävi näin että mun numero oli 10 ja taulussa oli luku 95 mun jälkeen tuli toinen asiakas ja sitten me kummatkin pälyiltiin muualla apteekkiin että hetkinen,,näin monta enne meitä,ja koko putiikissa oli meidän lisäks yks siinä repsu tiskillä...
kummastelimme ääneen toisillemme " ei herran jumala miten paljon ennen meitä,ja tää menee kiinni vartin päästä" "ei ne kerkee meitä palvelee ollenkaan".
no se asiakas lähti siitä luukulta ja tauluun tuli luku 10 :D ne ei menekkään sataan tai ala ykkösestä...

kyllä sitä apteekin tätiä hymyilytti kun pävittelimme asiaa :D

Kaverini oli joskus aikoja sitten uusimassa ehkäisypilleri reseptiä, ja alkoi soittaa terveysasemalle, otti numeron ja ei kuullut kuka vastasi, mutta alkoi siitä huolimatta selvittää asiaansa, että tarvii uuden ajan lääkäriltä ja ehkäisyasioita olisi. Puhelimen toisesta päästä oltiin sanottu, että tämä on kuulkaa tunturin pyörätehtaalla! :saint:

:D sinne apteekkiin kun menee niin jää samalla aivot jonnekin matkalle.

kerran kun mä kävin niin otin sen vuoronumeron, lapussa luki 660. no..kattelin tauluun ja vuorossa oli numero 097. ajattelin siinä sitten että joopa...tosi kivaa..tähän menee ikuisuus. aika kauan meni ennen ku tajusin että mulla on lappu väärinpäin. :whistle: ei tullu mieleen että mun eellä ois ollu 500 muuta. :D onneks tajusin ajoissa. muuten ois ihan oikeesti menny ikuisuus. :saint:
:LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Super Hot Female:
Kaverini oli joskus aikoja sitten uusimassa ehkäisypilleri reseptiä, ja alkoi soittaa terveysasemalle, otti numeron ja ei kuullut kuka vastasi, mutta alkoi siitä huolimatta selvittää asiaansa, että tarvii uuden ajan lääkäriltä ja ehkäisyasioita olisi. Puhelimen toisesta päästä oltiin sanottu, että tämä on kuulkaa tunturin pöyrätehtaalla! :saint:
:D

Mulle ja monelle muulle kävi eräänä kesänä niin, että kun neuvolaan yritti soittaa, siellä vastasikin vastaaja, kesälomaa paikkaava täti luetteli numeron, joka menikin jollekin yksityishenkilölle.
Oli aika hiiltynyt se tyyppi, joka vastasi jo ties kuinka monetta kertaa 'neuvolana'.

Minäkin aloin vain pokkana sille selittämään, että entäs jos peruttaisi se äitiysneuvola-aika, kun tuo vauvakin syntyi jo ja kohta tullaan sairaalasta kotiin.

mä olin joku vuosi sitten pizzeriassa tarjoilijana ja yleensähän sanotaan "hyvää ruokahalua" kun annetaan asiakkaalle ruuat, meikä tokas muutaman kerran et "Tsadin pizza&kebab" eli sillä lauseella miten vastasin puhelimeen :snotty:

maissihiiri
Minä kerran aamulla kaheksan aikaan hädissäni varailin lääkäriaikaa pojalle kun oli kovasti kipeänä.. Selitin ummet ja lammet tädille puhelimessa, ja kun se vihdoin sai suunvuoron, se kysi että niin että yhdistetäänkö sinne terveysasemalle? Hitto vie, olin koko ajan selittänyt kaupunginvaihteen akalle :D

Esikoinen 13v teki tänään ensimmäisen apteekkireissunsa. Muutenkin toimitti tänään periaatteessa ensimmäistä kertaa asiaansa kouluterkkarin kanssa yksin. Puhuttiin sitten, että terkkari voi pyytää lääkäriä kirjoittamaan reseptin ja sitten voidaan hakea lääkkeet apteekista. No, poju oli reippaana mennyt apteekkiin hakemaan lääkkeitä... ei ollut tullut mieleen, eikä kukaan ollut kertonut, että rahaakin tarvitaan ja ne lääkkeet ostetaan sieltä :D

Hauskoja! :LOL:

Mä olin viime keväänä aivan pihalla synnytyksen jälkeen ja lähdin ensimmäistä kertaa yksin kauppareissulle sekä käväisin samalla apteekissakin..

Sain palvelua apteekin henkilökunnalta käsikauppalääkkeisiin. Kun palvelu oli ohi, tuntui musta, että olen valmiina lähtemään. Kaverimme (siinä apteekissa myös töissä) tuli juuri takahuoneesta ja aloimme siinä jutella ja vaihtaa kuulumisia. Pidin koko ajan lääkkeitä kädessäni ja kun juttu tuokio oli ohi, sanoin heipat ja lähdin apteekista ulos. Siinä ulommaisella ovella tajusin lopulta, etten mennyt kassan kautta ollenkaan..peruutin takaisin ja menin kaverin luo, että jospa nää tarvitsisi maksaa..Ei hänkään ollut tajunnut, että lääkkeet ovat edelleen maksamatta, joten en tiedä, olisiko muu henkilökunta koskaan perään lähtenyt ja jos olisi, kaverini olisi voinut selittää varmaan sekavuuttani.. :whistle:

Yhteistyössä